Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Theis Jensen » 29. okt 2014 20:17

Blauwy skrev:
IkkNico skrev:Enklte spillere har allerede fået fat i spillet. Foreløbigt kan de kun spille mod bots. Double-jump skulle efter sigende ikke føles så godt implementeret, mere som noget man bare har "smidt bagpå" spillet


Hvor har du læst det? Ikke at det ikke kan passe, men jeg har fulgt 4-5 mennesker der har haft spillet et par dage nu, og fulgte en streamer i 12 timer forleden - og ingen af dem har sagt noget i den stil. Blot at det tager lidt tid at vænne sig til, men efter et par kampe føles det normalt. Har ikke hørt nogle af dem sige det med double jumps. Det hele skulle føles smooth, men der vil selvfølgelig altid være et fåtal der stikker sig ud af mængden og har andre meninger. :P

Serverne skulle eftersigende være oppe fra idag af, så i morgen kan vi måske være heldige og høre hvad folk siger til TTK online og lag comp ect.


Jeg spørger nok dumt nu, men hvad er det der TTK i snakker om?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 29. okt 2014 20:34

Blauwy skrev:Hvor har du læst det?

Det var nogle gutter på gfaqs. Lag comp plejer der først at dukke videoer op med efter en måneds tid.

Er mere spændt på hvornår vi hører mere til dette her, og om det rent faktisk bliver dedikerede servere til hosting af kampe, og ikke det fis vi fik i Ghosts (hvor vi også blev lovet dedikerede servere).

“We’ve got some announcements coming. Yes, we will be supporting dedicated servers and there will be announcements soon on which providers and platforms. I can’t answer just yet, but you can let your community know that it’s coming,”



Theis Jensen skrev:Jeg spørger nok dumt nu, men hvad er det der TTK i snakker om?

Time To Kill ... eller hvor hurtigt man slår folk ihjel og selv dør. Jeg foretrækker selv en lidt længere TTK som i MW2. Så er der tid til at reagre på hjørnecampere, og have nogle sjove 1v1.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 29. okt 2014 20:47

Lag Comp kan da mærkes med det samme? Og nu hvor mange kan spille, går der ikke en måned før vi hører hvad folk synes om connection :) Jo, der går lidt tid før Drift0r osv laver videoer om det med analyse ect ect. Men folk skriver stadig deres meninger om det med det samme.

Og det med dedikeret servere - hvis du bare antager det er det samme lorte system fra Ghosts så bliver du ikke skuffet. Jeg tvivler virkelig, virkelig på de har rigtige servere i år og vi stadig intet har hørt - også nu hvor der er åbnet op.

Jeg tror ikke du skal bekymre dig om TTK. Især ikke hvis du kunne lide den fra MW2. Så længe hit detection er bedre end BO2 så kan det kun blive godt. Går ikke længe før vi hører hvad folk siger til det.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 29. okt 2014 21:14

Blauwy skrev:Lag Comp kan da mærkes med det samme?

Bestemt, men synes ikke der plejer at dukke uomtvistelige videoer op den første måned.

Og ja, det bliver sikkert det samme skidt som i Ghosts, selvom MS jo stiller en fin infrastruktur til rådighed (det var, og er, Respawn i hvert fald glade for)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Dreiager » 29. okt 2014 21:33

Blauwy skrev:Jeg tror ikke du skal bekymre dig om TTK. Især ikke hvis du kunne lide den fra MW2. Så længe hit detection er bedre end BO2 så kan det kun blive godt. Går ikke længe før vi hører hvad folk siger til det.


Jeg er formentlig den i DK der har brugt mest tid på MW2 - sørgeligt nok... :lol:
-Og TTK i AW ser meget "mindre" ud.

Hvor galt det er skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes den ser et mulehård for lav ud...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 29. okt 2014 21:45

Dreiager skrev:
Blauwy skrev:Jeg tror ikke du skal bekymre dig om TTK. Især ikke hvis du kunne lide den fra MW2. Så længe hit detection er bedre end BO2 så kan det kun blive godt. Går ikke længe før vi hører hvad folk siger til det.


Jeg er formentlig den i DK der har brugt mest tid på MW2 - sørgeligt nok... :lol:
-Og TTK i AW ser meget "mindre" ud.

Hvor galt det er skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes den ser et mulehård for lav ud...


Som jeg også sagde til Nico; husk det er LAN gameplay så det vil virkelig hurtigere. Når man kommer online er det en anden historie. Men jeg tror TTK passer fint eftersom hvordan folk kommer til at hoppe rundt, så ville det være nederen at skulle bruge 5 bursts på en person :P


Har du fundet spillet tidligt i år? Der er ingen købetråd ser jeg :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 30. okt 2014 15:48

Unlocks skulle efter sigende være som i BO2, men jeg savner stadig info om TTK, bots/squads gamemode og ikke mindst en officiel udmelding om de dedikerede servere
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Dreiager » 30. okt 2014 16:14

Du kan få min officielle udmelding.

TTK har brug for hjælp som den er nu. Den er ikke håbløs som set før.. men...

..men det kan også være en præference ting, jeg synes f.eks. mw2 var perfekt - man kunne ofte overleve en ildkamp, begge parter evt.
-Den måde de laver spillene på nu, der er det åbenbart forbudt at kunne live2fightanotherday...

Alt det andet kan du få info om senere, du kan evt skrive præcist hvad du vil vide - så skal jeg svare når jeg har tid m8
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 30. okt 2014 16:44

Dreiager skrev:TTK har brug for hjælp som den er nu. Den er ikke håbløs som set før.. men...

..men det kan også være en præference ting, jeg synes f.eks. mw2 var perfekt

Helt enig, der havde man aldrig de der WTF-blev-jeg-skudt-af-øjeblikke

Og nu ved vi, hvorfor vi ikke har set en Jeg-køber-cod-tråd fra din side :)

Er der en bot/squads-mode som i Ghosts?
Dvs. med og mod AI men med unlocks, og ikke med alt unlocked med det samme som i BO2
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 30. okt 2014 16:56

Der er ingen squads mode i AW. Kun private match settings mod bots med alt unlocked.

Zombies er lige blevet leaked, hvis ikke det var blevet det før. Kan jeg ikke huske.

Ved ikke hvordan i kan bekymre jer om TTK er for hurtig, når i har spillet Ghosts. :P

Det bliver nok også det første år hvor jeg ikke får CoD tidligt. Kan slet ikke finde nogle at ruske spillet ud af. Irriterende når man ser flere og flere snakke om online hver dag :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 30. okt 2014 17:11

Blauwy skrev:Der er ingen squads mode i AW. Kun private match settings mod bots med alt unlocked.

Øv, vil 200 gange hellere have Squads end Zombies
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf HellRider2000 » 31. okt 2014 12:38

Du er bare bange for de der Zombies Nico........
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Zt3pH » 31. okt 2014 13:10

Har I set den der live action trailer der?
Det er fandme fedt lavet :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Skillfulsheep » 31. okt 2014 13:25

Zt3pH skrev:Har I set den der live action trailer der?
Det er fandme fedt lavet :)


Ja - den er virkelig fed :)
Nu må det gerne blive mandag!
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 31. okt 2014 13:42

HellRider2000 skrev:Du er bare bange for de der Zombies Nico........

Indrømet, dem og landbrugsmaskiner, der ikke er af mærket Fend.

Er i øvrigt ved at pre-loade Day 1 edition lige nu (350kr for nyeste COD var en OK pris)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron