Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 23. okt 2014 14:05

Jeg har en forventing om, at Halo MCC kommer til at trælkke rigtig mange pontentielle COD spillere med sig, hvilket betyder meget få COD spille på XB1 ... MEN indtil videre skal jeg slet ikke have COD:AW, selvom det lige nu frister med 3 perks og dedikerede servere (det er jeg blevet lovet før).

Mon ikke jeg falder i alligevel inden jul *suk*
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Skillfulsheep » 23. okt 2014 15:32

Halo MCC er helt klar et must-have for mig.
Har altid været stor Halo-fan, men det ændrer bestemt ikke på, at jeg ikke også skal have Cod :)
Begge titlerne bliver must-haves for mig, og jeg tror bestemt der er mange andre der har det på samme måde.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Major Oblivious » 23. okt 2014 15:40

IkkNico skrev:Jeg har en forventing om, at Halo MCC kommer til at trælkke rigtig mange pontentielle COD spillere med sig, hvilket betyder meget få COD spille på XB1 ... MEN indtil videre skal jeg slet ikke have COD:AW, selvom det lige nu frister med 3 perks og dedikerede servere (det er jeg blevet lovet før).

Mon ikke jeg falder i alligevel inden jul *suk*


Jeg er så stinkende usikker.. Vil egentlig hellere bruge mine penge på enten AC: Unity eller Far Cry 4 i november måned, men er sku i tvivl :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf KIAMMI » 23. okt 2014 16:10

Major Oblivious skrev:
IkkNico skrev:Jeg har en forventing om, at Halo MCC kommer til at trælkke rigtig mange pontentielle COD spillere med sig, hvilket betyder meget få COD spille på XB1 ... MEN indtil videre skal jeg slet ikke have COD:AW, selvom det lige nu frister med 3 perks og dedikerede servere (det er jeg blevet lovet før).

Mon ikke jeg falder i alligevel inden jul *suk*


Jeg er så stinkende usikker.. Vil egentlig hellere bruge mine penge på enten AC: Unity eller Far Cry 4 i november måned, men er sku i tvivl :?

hehe i ender med at købe det, ingen tvivl der :mrgreen:
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 23. okt 2014 16:37

Jeg tror også Halo ender med at tage mange spillere fra AW. Hvis det ender med som Ghosts at have 3000 spillere online på en fredag aften, så køber jeg bare PS4 versionen istedet.

Tænker dog at folk der spiller Ranked Playlist er betydeligt højere end på PS4. Sådan var det i hvertfald på X360 kontra PS3.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf hackNICE1112@ » 23. okt 2014 16:38

Major Oblivious skrev:
IkkNico skrev:Jeg har en forventing om, at Halo MCC kommer til at trælkke rigtig mange pontentielle COD spillere med sig, hvilket betyder meget få COD spille på XB1 ... MEN indtil videre skal jeg slet ikke have COD:AW, selvom det lige nu frister med 3 perks og dedikerede servere (det er jeg blevet lovet før).

Mon ikke jeg falder i alligevel inden jul *suk*


Jeg er så stinkende usikker.. Vil egentlig hellere bruge mine penge på enten AC: Unity eller Far Cry 4 i november måned, men er sku i tvivl :?


Gøre lige som mig jeg købe AC: Unity far Cry 4 COD og halo og sunset overdrive :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 23. okt 2014 17:02

KIAMMI skrev:hehe i ender med at købe det, ingen tvivl der :mrgreen:

Sscchhhh!! Hvoirdan havde du tænkt dig, jeg skal bloive ved med at ignorere fakta, når du bliver ved med at bringe dem frem?

Blauwy skrev:Jeg tror også Halo ender med at tage mange spillere fra AW. Hvis det ender med som Ghosts at have 3000 spillere online på en fredag aften, så køber jeg bare PS4 versionen istedet.

Og jeg kunne finde på at sælge min XB1 for en PS4, hvis COD er sjovt nok i år.

Så er der lige de dedikerede servere. Er spændt på hvad den endelige udmelding bliver.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 23. okt 2014 17:23

IkkNico skrev:
Så er der lige de dedikerede servere. Er spændt på hvad den endelige udmelding bliver.


Det er jo lige det. Jeg tvivler på vi skal sætte vores forventninger højt til det. Det bliver nok et hybrid system som Ghosts, aka 100% P2P for os i EU.

Jeg ved ikke hvordan Titanfall havde råd til at sætte servere op og en serie som CoD aldrig har.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 23. okt 2014 17:33

Blauwy skrev:
IkkNico skrev:
Så er der lige de dedikerede servere. Er spændt på hvad den endelige udmelding bliver.


Det er jo lige det. Jeg tvivler på vi skal sætte vores forventninger højt til det. Det bliver nok et hybrid system som Ghosts, aka 100% P2P for os i EU.

Jeg ved ikke hvordan Titanfall havde råd til at sætte servere op og en serie som CoD aldrig har.

EA har jo allerede en server infrastruktur kørende, så alle nye spil skal bare kunne "snakke" med den. De slukker jo gladeligt for andre spil, selvom de stadig er aktive og en konsolgeneration er igang.

Måsker kører spillet i Azure ...

The Xbox group came back to us with a way for us to run all of these Titanfall dedicated servers and that lets us push games with more server CPU and higher bandwidth, which lets us have a bigger world, more physics, lots of AI, and potentially a lot more than that!


... Og AW får samme behandling

Kilde: http://www.respawn.com/news/lets-talk-a ... ive-cloud/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 23. okt 2014 17:52

Ah, det vidste jeg ikke. Det forklarer det så.

De skal snart til at give mere info ud om spillet, når vi er så tæt på launch. Det ender med det hele er blevet leaket før deres officielle ord kommer ud :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Niculla » 23. okt 2014 18:28

Ved I noget om, hvor meget single-player der vil være I den her version? Gider ikke købe det for 5 timer f.eks.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 23. okt 2014 18:35

Niculla skrev:Ved I noget om, hvor meget single-player der vil være I den her version? Gider ikke købe det for 5 timer f.eks.


Skrev jeg på forrige side, 6 timer :)

På normal sværhedsgrad. På den sværeste kan der vel ligges 1-2 timer til, afhængig af hvor god man er.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf JohnH » 23. okt 2014 18:38

Her er et klip fra en Sinpleplayermission, Trafik ... ser da fedt ud

http://mp1st.com/2014/10/03/watch-call- ... Ek71_msWtU
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 23. okt 2014 18:40

http://www.gamepur.com/news/16695-cod-a ... hours.html

Det ville være fedt, hvis der var en online demo, fx. spil 3 kampe/30 minutter online per konsol (for at forhindre folok i at oprette nye brugere hele tiden, til at rende rundt og genere folk)

Blauwy skrev:Skrev jeg på forrige side, 6 timer :)

Skulle til at skirve; jeg har hørt rygter om 6 tkimer ... Men så kunne jeg ikke finde min kilde :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 23. okt 2014 18:46

IkkNico skrev:Skulle til at skirve; jeg har hørt rygter om 6 tkimer ... Men så kunne jeg ikke finde min kilde :mrgreen:


Ham gutten der leakede billederne på forrige side, skrev han klarede det på 6 timer. Det er kilde nok til mig, for det virker sandsynligt nok. Havde han sagt 12 timer, havde jeg nok sagt: aaaargh du! Såsåså. :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron