Xboxlife forum

Destiny spillere

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 15. dec 2014 18:33

Korrekt. Dlc er noget helt andet. Nightfall og Weekly er stadig en del af kerne spillet og ikke dlc. Dæc's har altid (næsten) været exclusive til nogen. Det ville være at sælge os et spil og tage noget sf det tilbage.

Tror det er ps4 trolls
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 17. dec 2014 20:18

Skal brige nogle til nightfall og Weekly. Tilføj sergentbruun
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf pede B » 17. dec 2014 22:19

Stadig frisk bruun?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 17. dec 2014 22:53

pede B skrev:Stadig frisk bruun?



Altid. Men skal vi lige hapse den i morgen?
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf pede B » 18. dec 2014 01:48

Ja helt sikkert jeg er frisk. Jeg tog den lige med en af mine characters idag, og har et mega godt sted at stå. Tog absolut INTET skade i kampen mod Phogoth :) det sværeste i den her NF er helt sikkert de 4 wizards der kommer..
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf Snemonster » 18. dec 2014 08:34

Hvis i er klar før kl 16.00, så er jeg klar også.
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 18. dec 2014 09:04

Man skal bare skyde alt i runmet inden man skyder på ham det store brød, så spawner der ikke det vilde efter det. Det helt klart hekse rummet der er sværest .

Dagtimer er desværre ikke muligt for mig. Er på far tjans :/
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf pede B » 18. dec 2014 15:37

Bare lad vær med at gå ind i rummet Bruun :) Stå lige under hvor den der shrieker spawner, så den ikke kan ramme dig. Det tog ca 4-5 min med Icebreaker og scout rifle, der er lige akkurat plads til der kan stå 2 (måske 3) og ramme Phogoth på arm/skulder.

Men ja det er helt sikkert de wizards der er slemmest. Jeg får Thorn ligeså snart jeg nakker Xyor the unwed, men kunne ikke lige overskue at gå ud og lede efter ham i rummet igår ;)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 18. dec 2014 16:00

Den metode med at stå i runmet tager alt for langt tid. Ind i rummet hvor man kan skyde ham i maven. Så ryger han på 2min
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf pede B » 18. dec 2014 16:03

Vi prøver senere :) hvad tid tror du at du er på?
Ville også bare gerne have klaret hard raid.. har stadig ikke gennemført det :roll:

Der er ikke forskel på om man er 30 eller 31 i VoG hard vel?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 18. dec 2014 17:00

pede B skrev:Vi prøver senere :) hvad tid tror du at du er på?
Ville også bare gerne have klaret hard raid.. har stadig ikke gennemført det :roll:

Der er ikke forskel på om man er 30 eller 31 i VoG hard vel?



Har checkpoint fra oracles. Tror det bliver ved 9-10 tiden før jeg kan spille med mic og alt det der. Er på far tjans da konen er på arbejde.

Jeg kan ikke mærke forskel på 31 og 30. Men der burde der teknisk set vel være tænker jeg
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf pede B » 18. dec 2014 17:12

Ja okei det lyder cool, jeg er frisk hvis det er i hvert fald.. Har også nogle lektier jeg skal have lavet inden :)

Jeg hørte at der var et levelcap på 30 i VoG hvilket gjorde at selvom man er 31'er er der ingen forskel end hvis man er 30'er.
Kan jo være personen tog fejl, men det lyder da meget logisk.. Ellers ville hard være mindre hard, da man har chancen for at komme i 32
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf DKhANSI » 18. dec 2014 18:55

Nogle der kunne tænke sig at gennemføre Vault of Glass her til aften?
Har ikke gennemført det endnu men er nået til Gatekeepers delen hvis der er nogle der vil spille det derfra :)
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 19. dec 2014 09:57

Sad og så Twitch i nat, så at der er en BUG i crotas end, så man kan besejre han ganske let.

Ham der har spawn pointet skal Logge ud at spillet i det han er nede i knæ første gang, så bliver han ganske enkelt siddende i den position og man kan så få fat i sværet og ordne ham i et ryk, og wupti mission completet
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 19. dec 2014 16:01

DKhANSI skrev:Nogle der kunne tænke sig at gennemføre Vault of Glass her til aften?
Har ikke gennemført det endnu men er nået til Gatekeepers delen hvis der er nogle der vil spille det derfra :)



jeg har regnet med at ska raide hele aftenen... mangler både crota og VOG add mig bare
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron