Xboxlife forum

Battlefield:Hardline

Snak om first-person-shooter spil.

Battlefield:Hardline

Indlægaf TheMadMan1 » 27. maj 2014 20:12

Hvad siger i til det.

https://www.youtube.com/watch?v=j8xokuPraYc

Tror sq det kunne være rigtig sjovt ind til Battlefield 5 kommer.
Senest rettet af TheMadMan1 27. maj 2014 20:33, rettet i alt 1 gang.
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf SocomGriseNN » 27. maj 2014 20:25

Jeg synes det lyder interessant, men mon ikke det fyldt med bugs og en lige så ringe netcode som BF4?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Lowlandet » 27. maj 2014 20:26

Tanken er god, men de skulle lade være med at køre det inde under BF franchisen. Så er det ligemeget hvad der hedder som undertitel. Battlefield skal ikke gå COD vejen og komme med årlige udgivelser. :( No rush Dice plz.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Competa » 27. maj 2014 21:12

Lowlandet skrev:Tanken er god, men de skulle lade være med at køre det inde under BF franchisen. Så er det ligemeget hvad der hedder som undertitel. Battlefield skal ikke gå COD vejen og komme med årlige udgivelser. :( No rush Dice plz.

Det er desværre ikke DICE, men EA der ejer navnet og dermed bestemmer hvad der skal udgives.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Major Oblivious » 28. maj 2014 04:29

I mine øjne, så bør DICE tage en tænke-pause, og overveje, hvad de vil fremover. Der var elementer i BF4, hvor jeg ærlig talt sidder efterladt hovedrystende. Dem som har spillet Campaign bør give mig ret.
Men synes også det er trist, at flere og flere udviklere oplever deres udgiver/IP-ejer kaster deres projekter rundt til højre og venstre. Var det mig, som havde været med til og opbygget Battlefield-brandet ville jeg være rasende nu
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf DKhANSI » 28. maj 2014 12:19

Kan huske da folk også var ved at eksploderer over Bad Company da det først blev annonceret. Vi burde også lade være med at være så hårde ved Visceral. Bare fordi det ikke er den oprindelige udvikler behøver det da ikke at blive en total fiasko. Bare se på Battlefield 4, det er udviklet af DICE. Det er altså 7-8 måneder det udkom og det er stadigvæk ikke i en ideel stand...
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Slimjay DK » 28. maj 2014 12:24

Her er en meget bedre video : https://mega.co.nz/#!pI8CSRaJ!OVhVvDykz ... d623YKzPQc ;)

Masser af gameplay, det er sikkert deres E3 Video ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Lowlandet » 28. maj 2014 12:43

DKhANSI skrev:Kan huske da folk også var ved at eksploderer over Bad Company da det først blev annonceret. Vi burde også lade være med at være så hårde ved Visceral. Bare fordi det ikke er den oprindelige udvikler behøver det da ikke at blive en total fiasko. Bare se på Battlefield 4, det er udviklet af DICE. Det er altså 7-8 måneder det udkom og det er stadigvæk ikke i en ideel stand...


Det er naturligvis rigtigt nok, men jeg husker også at alle Battlefield spil som ikke er udviklet af DICE er Free-2-play, og har alle været rigtig ringe, og et helvede af microtransactions. Jeg krydser fingre for en multiplayer only version af spillet til 30 dollars or so. I stil med PVZ: Garden Warfare. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf DKhANSI » 28. maj 2014 12:48

Wow, den video der... Nu glæder jeg mig virkelig til efteråret igen.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf ALIE » 28. maj 2014 14:38

ved ikke om videoen ovenover er nede eller bare ikke virkede på tablet.


Ser sku overraskende fedt ud.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Slimjay DK » 28. maj 2014 19:24

Hvis du snakker om mit link, så er det fordi det er en fil der skal downloades og afspilles .. tidligere i dag var den ikke at finde på youtube (eller den ene der var, var taget ned igen :) )
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf blazingnsane » 29. maj 2014 16:11

Nogen der har et frisk link til den?
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf ALIE » 3. jun 2014 11:50

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf p1co9210 » 10. jun 2014 00:53

Jeg har downloadet, samt installeret det i Origin nu. Men hver gang jeg trykker spil og kommer ind i Battlelog, spørger den om jeg vil "Join the beta" eller trykke "Skip". Hvis jeg trykker "skip", bliver jeg smidt ind i BF4's battelog.. Er logget på BFH Battlelog, men det er ikke som om den registrerer det er installeret.. Andre der har problemer?
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf IkkNico » 10. jun 2014 07:09

SocomGriseNN skrev:Jeg synes det lyder interessant, men mon ikke det fyldt med bugs og en lige så ringe netcode som BF4?

Helt enig, både BF3 og BF4 skuffede mig fælt, så jeg er lidt reserveret overfor Hardline
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron