Xboxlife forum

Rygte: COD WW1

Snak om first-person-shooter spil.

Rygte: COD WW1

Indlægaf IkkNico » 30. apr 2014 21:14

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: RYGTE - COD WW1

Indlægaf heinstach » 30. apr 2014 21:17

Lækkert med noget WW1.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: RYGTE - COD WW1

Indlægaf JohnH » 30. apr 2014 21:43

heinstach skrev:Lækkert med noget WW1.


Ja sikkert, men der er EN stor fejl .... COD :wink: [-X
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf heinstach » 30. apr 2014 21:52

Hehe, jeg synes nu, at COD2 var rigtigt fedt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf Blauwy » 30. apr 2014 21:53

Det første teaser billede de viste var af nyere tid med den hjelm han havde på.

Billede

Jeg tror det er det pure opspind, som Gamespot også advarer om.

Og jeg gider ikke have mere WW settings FPS. Det er blevet lavet til udødelighed efterhånden.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf DrGetHigh DK » 30. apr 2014 21:56

Vil tilbage til Irak/afghan tak. Selvom WW1 da alrdig har været et fps?? udvalget af våben ville nok ikke være så stort ;)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf cigi silk » 30. apr 2014 22:00

Det er en and - der er intet omkring det andet end det viser hvor hurtigt løse rygter ryger rundt. Det gælder sådan set alt på internettet - men desværre også gaming new.

http://kotaku.com/how-a-dumb-gaming-rum ... 1569944698
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf TerrificFalcon » 30. apr 2014 22:02

DrGetHigh DK skrev:Vil tilbage til Irak/afghan tak. Selvom WW1 da alrdig har været et fps?? udvalget af våben ville nok ikke være så stort ;)


Det har det. Hvad har våbenudvalget egentlig at gøre med det, dog?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf Blauwy » 30. apr 2014 22:06

DrGetHigh DK skrev:Vil tilbage til Irak/afghan tak. Selvom WW1 da alrdig har været et fps?? udvalget af våben ville nok ikke være så stort ;)


Hvad snakker du om? Der har da været tonsvis af WW1 og 2 FPS'er igennem tiden. Især CoD. Våben udvalget ville ikke betyde det store, der er altid nok at vælge imellem. Men det nye CoD bliver heller ikke WW setting, så der er ikke meget at debattere her. :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf DrGetHigh DK » 30. apr 2014 22:24

Blauwy skrev:
DrGetHigh DK skrev:Vil tilbage til Irak/afghan tak. Selvom WW1 da alrdig har været et fps?? udvalget af våben ville nok ikke være så stort ;)


Hvad snakker du om? Der har da været tonsvis af WW1 og 2 FPS'er igennem tiden. Især CoD. Våben udvalget ville ikke betyde det store, der er altid nok at vælge imellem. Men det nye CoD bliver heller ikke WW setting, så der er ikke meget at debattere her. :)


Første Verdenskrig i COD?.. Du mener WW2 :D Jeg har sku aldrig spillet et WW1 spil, selvom det kunne være interessant
Senest rettet af DrGetHigh DK 30. apr 2014 22:35, rettet i alt 1 gang.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf DrGetHigh DK » 30. apr 2014 22:28

TerrificFalcon skrev:
DrGetHigh DK skrev:Vil tilbage til Irak/afghan tak. Selvom WW1 da alrdig har været et fps?? udvalget af våben ville nok ikke være så stort ;)


Det har det. Hvad har våbenudvalget egentlig at gøre med det, dog?


Tænker lidt det ville være dumt at lave et CoD uden det store våbenudvalg. Især da alt nu om dage skal være større og vildere #-o
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf Blauwy » 30. apr 2014 22:37

DrGetHigh DK skrev:
Blauwy skrev:
DrGetHigh DK skrev:Vil tilbage til Irak/afghan tak. Selvom WW1 da alrdig har været et fps?? udvalget af våben ville nok ikke være så stort ;)


Hvad snakker du om? Der har da været tonsvis af WW1 og 2 FPS'er igennem tiden. Især CoD. Våben udvalget ville ikke betyde det store, der er altid nok at vælge imellem. Men det nye CoD bliver heller ikke WW setting, så der er ikke meget at debattere her. :)


Første Verdenskrig i COD?.. Du mener WW2 :D Jeg har sku aldrig spillet et WW1 spil, selvom det kunne være interessant


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wo ... ideo_games

Der er nok at gå igang med så.

Jeg mente i min tåger at der havde været et par WW1 fps'er ude, men efter lidt søgning må jeg tage det tilbage igen. Jeg beklager. :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf Krisgebis » 30. apr 2014 22:51

WW1 er ikke særligt interessant at bygge et spil over (med mindre man går efter at lave en simulator måske). Krigstaktikken og arsenalet er slet ikke gearet til det hurtige gameplay, som langt størstedelen af moderne FPS benytter.

Desuden går snakken også på, at vi får MW4 i år (ja, ved godt det er en anden udvikler end IW).
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf Blauwy » 30. apr 2014 22:55

Ville ikke overraske mig med MW4, da det teaser billede ligner rigtig meget dem fra MW3 dagene. Jeg er slet ikke fan af MW serien, foruden CoD4. Ser frem til vi hører noget mere her iløbet af maj.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Rygte: COD WW1

Indlægaf DrGetHigh DK » 30. apr 2014 23:05

Det, IW prøvede at lave med MW3, det er fedt. At det så ikke lykkedes helt er en anden sag (hvertfald ikke i pub. Mener, simple små/medium baner uden for meget lir og hvor gamet ligger i gunfights. Dvs, at der ikke er 1000 retninger overalt, hvor fjenden kan komme fra, som vi ser i Ghosts.. De kunne jo også bare lave et CoD 4 Next Gen. så ville alle være glade. :)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron