Xboxlife forum

Wolfenstein - The New Order

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Cena » 20. maj 2014 11:55

Bubbibubbi skrev:
Cena skrev:Min lokale Elgiganten har så som det eneste i landet ikke Wolfenstein på lager. Nogen der ved hvad det koster i Gamestop? De tager sikkert 599,-. Men hvis det er prisen må jeg i Bilka, Fona eller noget andet.

Kan du ikke bare købe det digitalt i stedet?


Jo, jeg ville bare gerne nå at spille lidt i dag. Og med den størrelse spillet har vil det tage mig ca. 10 timer at hente det med min nuværende internetforbindelse. Men jeg har et par spil jeg kan smide ind i GS og få det den vej billigt.
Men hvis det koster 599,- kan det godt være jeg ender mig at købe til ca. 315kr. på US Shop i stedet.
Og hvis jeg køber fysisk kan jeg bytte det til noget andet når jeg er done. Forestiller mig ikke det er et spil jeg vil spille igen når jeg er færdig da spillet ikke har nogen MP del og sikkert ikke særlig meget replay value.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Major Oblivious » 20. maj 2014 12:15

Cena skrev:Jo, jeg ville bare gerne nå at spille lidt i dag. Og med den størrelse spillet har vil det tage mig ca. 10 timer at hente det med min nuværende internetforbindelse. Men jeg har et par spil jeg kan smide ind i GS og få det den vej billigt.
Men hvis det koster 599,- kan det godt være jeg ender mig at købe til ca. 315kr. på US Shop i stedet.
Og hvis jeg køber fysisk kan jeg bytte det til noget andet når jeg er done. Forestiller mig ikke det er et spil jeg vil spille igen når jeg er færdig da spillet ikke har nogen MP del og sikkert ikke særlig meget replay value.


Det er nemlig også lidt min bekymring, og er ret sikker på, at når jeg engang er færdig med Wolfenstein, så skriver kalenderen August, hvor jeg har mine øjne på Diablo 3 Next-Gen. Så kan jeg fint smide Wolfenstein ind i Gamestop igen.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Cena » 20. maj 2014 12:30

Major Oblivious skrev:
Cena skrev:Jo, jeg ville bare gerne nå at spille lidt i dag. Og med den størrelse spillet har vil det tage mig ca. 10 timer at hente det med min nuværende internetforbindelse. Men jeg har et par spil jeg kan smide ind i GS og få det den vej billigt.
Men hvis det koster 599,- kan det godt være jeg ender mig at købe til ca. 315kr. på US Shop i stedet.
Og hvis jeg køber fysisk kan jeg bytte det til noget andet når jeg er done. Forestiller mig ikke det er et spil jeg vil spille igen når jeg er færdig da spillet ikke har nogen MP del og sikkert ikke særlig meget replay value.


Det er nemlig også lidt min bekymring, og er ret sikker på, at når jeg engang er færdig med Wolfenstein, så skriver kalenderen August, hvor jeg har mine øjne på Diablo 3 Next-Gen. Så kan jeg fint smide Wolfenstein ind i Gamestop igen.


Det er det samme her. Spil som Diablo 3, Fifa, COD osv. som jeg ved jeg kommer til at spille en masse køber jeg digitalt, og dem jeg i tvivl om, spil der ikke har replay value og sådan køber jeg fysisk.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Askinas » 20. maj 2014 19:39

Syntes pt det er super godt og meget flot på Xbox One :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Cena » 20. maj 2014 20:03

Jeg elsker allerede det her spil. Det var lige sådan et spil jeg havde brug for. Det er ikke et grafisk mesterværk, men hold kæft der er action på drengen. Jeg er allerede meget tilfreds med mit køb :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Muggs » 20. maj 2014 20:19

Ja altså grafikken er pæn, men der er ikke meget next-gen over set. Men actionen er i top! Lige som jeg havde håbet!
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Cena » 20. maj 2014 20:21

Muggs skrev:Ja altså grafikken er pæn, men der er ikke meget next-gen over set. Men actionen er i top! Lige som jeg havde håbet!


Lige mine ord! Jeg har savnet et FPS ligesom det her!

EDIT:
Hvis jeg lige skal sige en dårlig ting, så er det pisse irriterende at man skal samle ammo op selv. Det er forhåbentlig noget de patcher!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Drembi DK » 21. maj 2014 10:14

Jeg er så solgt på dette spil, syntes dog det virkede meget let på "Bring 'em on!" den normale sværhedsgrad, så jeg startede forfra på "i am death incarnate" syntes stadig det er til af klare og nu bliver man straffet for af gøre dumme ting :D
At man selv skal samle ammo, health og skjold op er meget meget dumt, men nu løber jeg bare rundt og spammer X hele tiden ;)
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf IkkNico » 21. maj 2014 10:20

Kan kun erklære mig enig med d'herrer.
Det er trættende at skulle lede og trykke x hele tiden for at få ammo og armor, og det tager lidt af tempoet ud af spillet.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Cena » 21. maj 2014 10:24

Dennis #81 skrev:Jeg er så solgt på dette spil, syntes dog det virkede meget let på "Bring 'em on!" den normale sværhedsgrad, så jeg startede forfra på "i am death incarnate" syntes stadig det er til af klare og nu bliver man straffet for af gøre dumme ting :D
At man selv skal samle ammo, health og skjold op er meget meget dumt, men nu løber jeg bare rundt og spammer X hele tiden ;)


Jeg syntes også det er overraskende nemt på "Bring 'em on", men det gør ikke så meget, så er det nemmere at køre perks op og få samlet random trofæer/achievements. Jeg skal i gennem Über på et senere tidspunkt, men det skulle eftersigende heller ikke være så slemt. Kan se folk skriver at hvis man klarer COD på Veteran får man ingen problemer.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf lassefar » 21. maj 2014 19:37

Har en buddy der købte spillet i fona aalborg storcenter idag til 349 kr(xbox360). Billigt. Tror sgu der er sat forkerte prismærker på.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Muggs » 21. maj 2014 19:48

lassefar skrev:Har en buddy der købte spillet i fona aalborg storcenter idag til 349 kr(xbox360). Billigt. Tror sgu der er sat forkerte prismærker på.

det koster det også i Bilka. Last-gen er bare blevet billigt :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf BuBubbi » 22. maj 2014 13:31

Er på sin vis enige med hensyn til ammo/health/shield opsamling via X-knappen.
Den bliver i hvert fald brugt den X-knap.

Dog synes jeg stadig det er fedt at man liiiige skal huske at samle lidt ammo osv sammen inden man stormer frem.
Men der må kunne findes en mellemting.

Har forresten lige spillet Easter egg delen selv. Ren nostalgi og fu*king fedt lavet!!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf IkkNico » 22. maj 2014 13:32

Bubbibubbi skrev:Er på sin vis enige med hensyn til ammo/health/shield opsamling via X-knappen.
Den bliver i hvert fald brugt den X-knap.

Dog synes jeg stadig det er fedt at man liiiige skal huske at samle lidt ammo osv sammen inden man stormer frem.
Men der må kunne findes en mellemting.

Har forresten lige spillet Easter egg delen selv. Ren nostalgi og fu*king fedt lavet!!

Den skal jeg hjem og hygge med idag. Glæder mig :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Cena » 22. maj 2014 18:40

Jeg spiller tactical i COD og det ligger så dybt i mig. Hver gang jeg vil sætte mig kaster jeg en kastekniv. Det har givet nogle uheldige situationer :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron