Xboxlife forum

Titanfall multiplayer

Snak om first-person-shooter spil.

Titanfall multiplayer

Indlægaf SheriffDK » 14. mar 2014 15:45

Er jeg den enester der synes det er max fesent at man kun spiller 6 mod 6 og restens er robotter (eller hvad det nu er)?? det giver bare ikke en lige så fed fornemmelse at nakke en robot som når man nakkeskyder en rigtig spiller..

Ved I om det ligger i planerne at udvide til f.eks. 12 mod 12, for jeg har lidt fortrudt at jeg har købt spillet på baggrund af ovenstående. og nej kan ikke levere det tilbage da det er købt på online i US store gennem xbox one :(
SheriffDK
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf Dreiager » 14. mar 2014 17:12

Ja det havde de skjult meget godt
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf Blauwy » 14. mar 2014 17:17

Hvorfor lave nyt emne når vi har en dejlig tråd tilegnet til Titanfall i forvejen?
Den er sgu på egen kappe at du har købt det uvidende om at det er 6v6. De har ikke tænkt sig at udvide det.
Det ville blive for kaotisk med 8-9-12 på hvert hold. For ikke at tale om fps'en i spillet. Hold da op, goddag Titanfall 10fps dagen lang.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf Zt3pH » 14. mar 2014 17:19

Jeg var meget skeptisk da respawn meldte ud, at spillet kun ville understøtte 6 vs 6, men jeg synes nu det fungerer meget godt i praksis. Jeg er helt enig med dig i, at fornøjelsen ved at nakke en bot står i skarp kontrast til at nakke en rigtig spiller, men synes egentligt at balancen er helt fin.

Desuden har blauwy ret, hvis der skulle være flere rigtige spillere, så skulle de have skruet ned for at geilet ellers bliver det uspilleligt
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf SheriffDK » 14. mar 2014 18:14

jeg glemte måske at nævne, at jeg godt vidste at spillet kun tillader 6 mod 6, men jeg havde ikke regnet med at det var SÅ flad en fornemmelse at skyde de der satans robotter styret af en på grænsen til retarderet AI.
SheriffDK
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf Blauwy » 14. mar 2014 18:29

Jeg ved ikke hvad du havde regnet med, men det lader til at du troede AI'en ville opføre sig/spille ligesom mennesker? Eller hvad?

Det eneste formål bots har er at give en mæthedsfornemmelse på banen, og hjælpe spillere i Attrition med at nå flest kills, før modstanderholdet. 6v6 på så store maps ville føles endnu mere tomt, hvis ikke botsne var der. De er der bare for at fylde banerne og give lidt liv.

Det tager ikke lang tid at lære, at se på sigt hvem der er en bot og hvem der er en spiller.

Jeg ignorer selv alle bots og jagter kun spillere. Men jeg spiller også kun CTF hvor bots ikke har nogen indflydelse på hvem der vinder.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf cigi silk » 14. mar 2014 20:29

SheriffDK skrev:jeg glemte måske at nævne, at jeg godt vidste at spillet kun tillader 6 mod 6, men jeg havde ikke regnet med at det var SÅ flad en fornemmelse at skyde de der satans robotter styret af en på grænsen til retarderet AI.


Hvad er dit level?

Har set nogle steder at der bliver snakket om at bots bliver bedre med stigende level? Har dog ikke selv lagt mærke til det. Man skal på den anden side jo huske på, at de er der for at give foder til de spillere som normalt dropper fps da de hurtigt kan være meget intimiderede for nye elle ikke så gode spillere.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf Mox » 14. mar 2014 20:38

Jeg må indrømme jeg tjekker ikke om det er en bot eller en spiller jeg nakker, de skal bare ned! :)
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf SheriffDK » 15. mar 2014 10:46

tror jeg er level 10 nu, og der er faktisk noget om snakken for jeg tror faktisk de er blevet bedre - men det ændrer stadig ikke på at det er en flad fornemmelse at skyde dem, for det er jo netop derfor at online multiplayer er så fedt -> at man spiller mod rigtige spillere :)
SheriffDK
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Titanfall multiplayer

Indlægaf Psymatiq » 23. mar 2014 16:28

de giver fin mening, de gør at det virker som en krigszone(selvom de er dybt retarderede) og de er nødvendige for at nedsætte tiden på titans. Desuden er mapsne ikke lavet til andet end 6vs6 da der ville være kø og folk ville side fast i hinandens titans. Bare 3 titans på et sted og du står og møver dig frem og ender nok med at dø pga det.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster