Xboxlife forum

Xbox Gameplay videoer

Snak om first-person-shooter spil.

Xbox Gameplay videoer

Indlægaf IkkNico » 30. dec 2013 10:28

Da flere brugere herinde, nu er begyndt at smide videoer op, tænkte jeg, at vi trængte til en tråd udelukkende til First Person Shooter videoer. Indholdet bestemmer man selv, så længe det er FPS relateret.

YouTube videoer kan embeddes ved sætte [youtube] tags omkring URLen til videoen.
Kode: Vælg alt
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uV790qdn0Xk[/youtube]

Bemærk at dette ikke virker hvis der er står https i URLen, eller hvis man benytter share-link fra YT (fx. http://youtu.be/uV790qdn0Xk)

Vi har også en tråd til montager her: Danske CoD Montages, hvor fokus er på teknisk flotte videoer.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf IkkNico » 30. dec 2013 10:28

Jeg lægger selv ud med min første flawless på XB360

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf Cena » 30. dec 2013 12:02

God ide Nico. Føler selv jeg er træls når jeg spammer Info tråden. Smider nok et par stykker op senere :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf IkkNico » 30. dec 2013 13:12

Cena skrev:Føler selv jeg er træls når jeg spammer Info tråden

Har det selv på samme måde :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf IkkNico » 30. dec 2013 23:36

Synes selv, det er lidt skægt, at Sandy Ravage har lagt denne video op



Et døgn efter jeg lagde denne her op



Det er så knap så skægt, at han allerede har 301+ views, mens jeg kan brøste mig af imponerende ... hold nu fast ... 6 views :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf Cena » 31. dec 2013 15:23

28-9 med Bulldog. Videoen er egentlig ikke noget specielt, men den viser lidt om hvor meget folk gemmer sig på PS4. Sådan et map havde aldrig gået tiden ud på xbox!


21-3 med Honey Badger:


25-5 med Bulldog. Får nogle dumme deads når jeg spiller shotgun som jeg skal prøve at skære væk. Men selvom man ikke laver de HELT syge scores, er det fandme sjovt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf IkkNico » 1. jan 2014 12:07

Jeg synes vi skal starte det nye år med en video af mig, der spiller "nøgen" :mrgreen:

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf Cena » 1. jan 2014 23:22

Det var faktisk en god idé Nico! Kunne være jeg også skulle prøve det :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf Brilleaben » 1. jan 2014 23:31

Nu har jeg set jeres vidoer. Jegh ar selv battlefield 4 men overvejer kraftigt at købe ghost, men er der nogen af jer der kan give en lille samligning med styring og selve oplevelsen? eller er det mere en religion det handler om her?
Brilleaben
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Amager


Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf Cena » 1. jan 2014 23:39

Brilleaben skrev:Nu har jeg set jeres vidoer. Jegh ar selv battlefield 4 men overvejer kraftigt at købe ghost, men er der nogen af jer der kan give en lille samligning med styring og selve oplevelsen? eller er det mere en religion det handler om her?


Battlefield er mere "tungt" i styrringen, langsommere i gameplayet og mere taktisk anlagt end COD. Det er svært at gå One Man Army i BF4 på samme måde som i COD. Jeg har spillet lidt BF4 på PS4, men jeg syntes det går alt for langsomt og jeg kommer hurtigt til at sidde og kede mig. Blandt andet pga. spawn waiting time i Team Deathmatch f.eks.

Det der tiltaler mig ved COD er at jeg kan sidde på egen hånd og vinder en stor del af mine kampe i TD. De gange hvor jeg har prøvet det i BF4 går det galt, fordi jeg ikke kan rushe på samme måde. Det er selvfølgelig også fordi jeg er helt vant til COD gameplay efter utallige timer gennem de sidste 6 år.
Jeg bliver aldrig BF fanboy, men derfor syntes jeg stadig det kan være meget sjovt. Det vil dog aldrig i min bog slå COD selvom det er flottere, lyden er bedre og det mere realistisk (hvis man kan sige det om nogen FPS) end COD nogensinde bliver.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf IkkNico » 2. jan 2014 08:41

Helt enig med Cena.
COD kan sagtens spilles alene. Jeg spiller stort set kun med Bruun og Hellrider, men det er sjældent vi samarbejder. Det bliver til enkelte callouts, og ellers en masse omklædningsrum-snak.

For et par år siden spillede vi rigtig meget BC2, hvor vi nogle gange sad op til 8 mand (fordelt på 2 squads), og selvom ingen af os er "pro", så kunne vi gennem samarbejde og expertise rulle stort set alle hold vi rendte ind i
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf Cena » 2. jan 2014 14:17

Inspireret af Nico har jeg startet en ny serie op jeg kalder "Me and my HoneyBadger". I denne serie vil jeg kun spille med HoneyBadger og altså:
- Ingen Perks
- Intet sekundært våben
- Ingen attachments
- Ingen granater eller tactical
- Ingen killstreak

I kan se første afsnit her:



Har planer om at smide live commentary på i af de kommende afsnit :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf IkkNico » 3. jan 2014 09:54

Synes det er lidt hyggeligt, vi har vores helt egen tråd Cena :mrgreen:

Mine seneste fails



... mere gameplay i de kommende dage
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf Cena » 3. jan 2014 10:08

Haha ja enig Nico. Når du kommer over på PS4, så får vi Skou til at lave et lukket forum kun til os to :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty videoer

Indlægaf IkkNico » 4. jan 2014 16:44

Skulle lige prøve det colorblind assist alle snakkede så meget om lige inden årsskiftet

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron