Xboxlife forum

Xbox Gameplay videoer

Snak om first-person-shooter spil.

Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf BeatenIndiana » 14. mar 2014 17:33

Man kan ikke regne med hvad man ser, det er smidt op direkte fra theater mode ;)
Det var også mest det sidste kill fokus skal være på, det andet er bare fyld :lol:
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf IkkNico » 22. apr 2014 08:41

Puster lidt nyt liv i denne tråd med et par TF videoer.
Ikke fordi de er specielt imponerende, men jeg havde det sjovt i de her kampe.



det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf Blauwy » 22. apr 2014 17:11

Så Nico, nu er jeg med på legen med videoer.
Det var egentlig bare en test for at prøve Share funktionen på PS4, og rode med det efterfølgende i Movie Maker, så der er ikke meget tanke bag.
Bruger tracker sight fordi jeg blev fortalt at det skulle være easy mode i SnD, og eftersom alle andre noobs bruger det, ville jeg lige give det et forsøg.

Det er lidt kedeligt at se SnD gameplay, men det er sjovt og intenst at spille. :)

Hvis jeg ellers kan få Share til at optage mine gode kampe vil jeg prøve at lave flere videoer, det er sgu meget sjovt.


Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf IkkNico » 22. apr 2014 17:18

Blauwy skrev:Så Nico, nu er jeg med på legen med videoer.

Godt Blauwy-dreng. Vi skal have denne tråd klistret fuldstændig til med videoer ;)

Jeg har faktisk aldrig spillet SnD, men kunne godt forestille mig, at 1 død = du er ude, gør noget ved spændingen. I øvrigt en fin video, 1080P kan jeg ikke engang optage i (det hakker simpelthen for meget), så hvis det er taget via PS4 Share, så er det helt sikkert godkendt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf Blauwy » 22. apr 2014 17:30

Jeg har heller aldrig gjort mig så meget i SnD. Et par kampe her og der i årenes løb. Men ja det er spændingen der er fedt ved det. :)
Jeg er ikke specielt god til at forvente hvor folk løber hen i SnD så det gør det mere nervepirrende for mig :P
Tak, og ja det er fra Share og uploadet til Facebook og downloadet i HD. Lidt bøvlet, men det virker nu ganske fint.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf Blauwy » 24. apr 2014 20:26

Nicooo!
En lille TDM. En relativt hektisk en af slagsen, for folk plejer kun at bevæge sig 10 meter i gennemsnit i TDM på PS4.



Det er ikke det helt vilde gameplay jeg har fået optaget, men lige pt det eneste Share har gemt. Jeg er ved at øve mig i Sony Vegas 12, så middelmådigt gameplay er bedre end ingenting lige nu :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf Cena » 24. apr 2014 20:39

Jeg har ikke gidet rode så meget med videoer på det sidste fordi det ikke fungerer optimalt på PS4. Men går i gang igen hvis ellers shareFACTORY bliver fornuftigt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf IkkNico » 27. apr 2014 09:50

Gun game er skægt ...




Blauwy skrev:En lille TDM. En relativt hektisk en af slagsen, for folk plejer kun at bevæge sig 10 meter i gennemsnit i TDM på PS4.

40-13 :shock: ... Tror ikke engang jeg har været over 30 kills i TDM på noget tidspunkt.

Jeg synes Share funktionen gør det rigtig godt, og mht til redigering, så laver jeg heller ikke det store. Jeg klipper killcams ud, speeder op når jeg bare rundt og leder efter nogen at skyde på og så et text overlay ved behov. Jeg købte AVS Video Editor fordi det var billigt, og supernemt at gå til.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf Blauwy » 29. apr 2014 10:37

Jeg har lavet mig en lille montage som jeg kalder.. My 1st..Crappy montage. Bum.

Slutresultatet blev ok for min første gang med at lege med transitions og at synce musikken nogenlunde. Jeg ved ikke helt hvorfor kvaliteten er lidt grumset, det er ellers renderet ud i 1080p som jeg plejer. Nå men kritik og feedback modtages gerne, så jeg ved hvad jeg kan rette eller bare helt lade være med at lave en 2'er :mrgreen:

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf IkkNico » 1. maj 2014 22:19

Titlen på videoen siger vist det hele :mrgreen:

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf Blauwy » 2. maj 2014 18:19

51-10 Domination kamp. Jeg har klippet alt det kedelige ud, hvor jeg spawner og dør, løber og dør ect ect, så den ikke blev så lang igen.

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf IkkNico » 2. maj 2014 18:41

Blauwy skrev:51-10 Domination kamp. Jeg har klippet alt det kedelige ud, hvor jeg spawner og dør, løber og dør ect ect, så den ikke blev så lang igen.


Er den video ikke public?

Har subbet dig, men kan ikke se den på din YT kanal
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf Blauwy » 2. maj 2014 18:58

Jo den er public :) Jeg kan i hvertfald se den når jeg klikker på min kanal, og ikke bare under videoadmin.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf IkkNico » 8. maj 2014 16:07

Har været nødt til at skifte min elskede FAD ud med en Honey Badger. Til gengæld virker 5-7-9 stadig som en drøm :)

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: First Person Shooter videoer

Indlægaf IkkNico » 13. maj 2014 17:43

Længe siden jeg sidst spillede "nøgen" ...

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron