Xboxlife forum

BF4 Forfærdelig lag?

Snak om first-person-shooter spil.

BF4 Forfærdelig lag?

Indlægaf Competa » 27. nov 2013 15:50

Hej drenge !

Er der andre en mig der har sindsyge lag problemer i BF4?
Det er ved at gå mig på nerverne. Jeg ved ikke om det er min router eller om det er selve spillet.
Jeg har hørt det skulle være nogle fejl i BF4, men at det kun skulle være til X360/PS3/PS4.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: BF4 Forfærdelig lag?

Indlægaf Unklemac » 27. nov 2013 15:53

Hvis man læser rundt, ser det meget udtil at alle platforme har store problemer med det spil, inklusiv PC.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: BF4 Forfærdelig lag?

Indlægaf Competa » 27. nov 2013 16:08

Jeg har skam søgt, men ingen af dem nævner lag. Kun det normale, spillet crasher og man ikke kan save sine campaign spil.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: BF4 Forfærdelig lag?

Indlægaf ilhan50 » 27. nov 2013 16:16

Competa skrev:Hej drenge !

Er der andre en mig der har sindsyge lag problemer i BF4?
Det er ved at gå mig på nerverne. Jeg ved ikke om det er min router eller om det er selve spillet.
Jeg har hørt det skulle være nogle fejl i BF4, men at det kun skulle være til X360/PS3/PS4.


Jeg har det også på ps3 det lager så vildt at man ikke kan spille spillet!!!
[-X
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: BF4 Forfærdelig lag?

Indlægaf Unklemac » 27. nov 2013 16:22

Ja joo - synes nu folk nævner lidt af det hele, med det største problem som "connection error".

Hvis du ikke mener det er serverne/netværkskoden - så vil jeg prøve de gængse tricks hjemmefra (genstart router, prøv med kabel, sørg for at have "open-nat" osv).
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: BF4 Forfærdelig lag?

Indlægaf Blauwy » 27. nov 2013 16:39

Bf4 har en elendig netcode pt. Dice' forum og BF4 subreddit flyder med tråde om hvor elendigt det er pt. Personligt gav jeg op da det ikke var til at holde ud. Det skete flere gange pr kamp at jeg ikke fik hitmarkers eller folk teleporterede sig ud af mine crosshairs.

Det er ikke på din side der er noget i vejen med, med 95% sikkerhed. BF3 var lige så slemt det første halve år såvidt jeg har hørt, så man kan håbe at de patcher sig ud af problemerne.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron