Xboxlife forum

hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Snak om first-person-shooter spil.

hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Michelve » 28. aug 2013 23:35

Hej syntes jeg vil spille spil hvor men har virkelig sjov og god fjender at skyder i en FPS.
Syntes call of duty fjender har rimlig dårlig AI og uden variation... så vil gerne efter en spil som Borderlands 2....men hvilke FPS spil syntes I indholder de bedste fjender?

(ps Bioshock infinite og Halo4 var også ok, men er der ikke bedre fjender at finde?)
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Lowlandet » 28. aug 2013 23:41

Half Life 2
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf fodbod1232 » 28. aug 2013 23:58

1. F.E.A.R
2. Far Cry 3
3. Half Life 2
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Mitzurugi » 29. aug 2013 09:03

Uden tvivl The Last of Us. Intelligente fjender som skifter cover efter behov og prøve endda at flanke dig.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Michelve » 29. aug 2013 10:46

Mitzurugi skrev:Uden tvivl The Last of Us. Intelligente fjender som skifter cover efter behov og prøve endda at flanke dig.


Den er vis ikke en FPS, og ikke engang til xbox :(
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Michelve » 29. aug 2013 10:52

Lowlandet skrev:Half Life 2



Jeg ku godt tænker mig at prøve den (igen), men er der ikke kommet bedre AI siden 2003??
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Michelve » 29. aug 2013 23:50

Er der ikke flere som har deres favorite FPS fjender?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf he1nz » 30. aug 2013 06:30

Fjenderne i Rainbow Six Vegas II, i terrorist hunt!
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf IkkNico » 30. aug 2013 07:20

Bedste AI er der taget mange diskussioner om, men der er desværre langt mellem de gode. Selv de bedste bliver hurtigt forudsigelig, om dette skyldes at udviklerne i stedet vil lave en masse eye-candy ved jeg ikke. jeg håber bar at vi med den kommend egeneration får en mere "intelligent" AI. Forza er som bekendt på vej AI, der efterligner dine egen eller vennernes kørestil, hvilket skyen er med til at facilitere. Om dette også bliver tilfældet med COD Ghosts på XBO kan jeg ikke helt gennemskue, men muligheden er der i hvert fald.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Michelve » 30. aug 2013 07:34

IkkNico skrev:Bedste AI er der taget mange diskussioner om, men der er desværre langt mellem de gode. Selv de bedste bliver hurtigt forudsigelig, om dette skyldes at udviklerne i stedet vil lave en masse eye-candy ved jeg ikke. jeg håber bar at vi med den kommend egeneration får en mere "intelligent" AI. Forza er som bekendt på vej AI, der efterligner dine egen eller vennernes kørestil, hvilket skyen er med til at facilitere. Om dette også bliver tilfældet med COD Ghosts på XBO kan jeg ikke helt gennemskue, men muligheden er der i hvert fald.


Tak ja det håber vi nok alle:)
Men jeg leder enlig efter hvilke spil som også har forskellige fjender med deres forskellige styrke og med måske bosfights.....I de militære spil er næsten alle fjender det samme :( så for mig behøver det spil måske ikke kun være med høj AI men med en del variation.....
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf NorthernLiteDK » 30. aug 2013 15:13

-Killzone 2 (radec)
-Metroid prime
-Wolfenstein (mecha hitler) :)
-Doom 3
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Ink129 » 30. aug 2013 15:27

De spil, som jeg husker for ret god AI, er (i tilfældig rækkefølge):

F.E.A.R. (kun 1'eren og udvidelserne dertil, imo - helt sikkert den bedste AI, jeg har oplevet i noget spil)
Halo-spillene
The Last of Us
Uncharted 2+3
Half Life-spillene
Bioshock-spillene
Condemned-spillene
Killzone 2+3

Det skal siges, at jeg altid spiller på hard eller sværere, hvilket kan gøre AI'en mere udfordrende i nogle spil, så måske enkelte af de nævnte titler ikke har for imponerende AI på easy/normal, det skal jeg ikke kunne sige.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Michelve » 30. aug 2013 18:49

Ink129 skrev:De spil, som jeg husker for ret god AI, er (i tilfældig rækkefølge):

F.E.A.R. (kun 1'eren og udvidelserne dertil, imo - helt sikkert den bedste AI, jeg har oplevet i noget spil)

Det skal siges, at jeg altid spiller på hard eller sværere, hvilket kan gøre AI'en mere udfordrende i nogle spil, så måske enkelte af de nævnte titler ikke har for imponerende AI på easy/normal, det skal jeg ikke kunne sige.


Troede at fjende ikke bliver mindre intelligent men bare har mindre health på easy/normal.......vis jeg skulle spille på hard så vil jeg aldrig kommer videre i et spil......
Anyway kun den første FEAR? er de andre dårliger?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: hvilke spil har de bedste fjender (i FPS?

Indlægaf Ink129 » 31. aug 2013 14:49

Michelve skrev:
Ink129 skrev:De spil, som jeg husker for ret god AI, er (i tilfældig rækkefølge):

F.E.A.R. (kun 1'eren og udvidelserne dertil, imo - helt sikkert den bedste AI, jeg har oplevet i noget spil)

Det skal siges, at jeg altid spiller på hard eller sværere, hvilket kan gøre AI'en mere udfordrende i nogle spil, så måske enkelte af de nævnte titler ikke har for imponerende AI på easy/normal, det skal jeg ikke kunne sige.


Troede at fjende ikke bliver mindre intelligent men bare har mindre health på easy/normal.......vis jeg skulle spille på hard så vil jeg aldrig kommer videre i et spil......
Anyway kun den første FEAR? er de andre dårliger?


De to efterfølgere er bare ok spil i min optik, og så synes jeg ikke, at den gode AI blev ført videre desværre. Det første F.E.A.R. er dog virkelig fedt!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron