Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf Del Pede » 18. jul 2013 20:14

Krisgebis skrev:
Del Pede skrev:Den eneste forskel her, på cloud og dedikeret er, at antallet af servere er variable, og at der givetvis er en matchmaking service, der skyder en videre til de on demand udrullede servere.

Det lyder også til, at de vil lege med serverside bots, der skal supplere op i kampene.


Ah.... Det husker jeg fra Brink... Det gik ikke godt
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 18. jul 2013 21:33

Del Pede skrev:Ah.... Det husker jeg fra Brink... Det gik ikke godt

Underdrivelse ... men jeg husker også lag havde en stor del af skylden for den dårlige oplevelse. Ikke godt i et spil, hvor fokus er på online
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 20. aug 2013 15:59

Christ, så I den omgang gameplay de lige viste på Gamescom? Jeg håber, at det de kaldte Attrition, fungerer på samme måde som i ShadowRun.

Uanset hvad, så så det godt nok fedt ud. Historiedelen virkede til at være perfekt integreret med online multiplayer, selve gameplayet så helt vildt ud, specielt hvordan man som Pilot kan bruge sin jetpack til at lave nogle helvedes fede hop. Det ligner simpelthen det næste store FPS jeg kommer til at bruge åndssvagt meget tid på. Hvis det ender med aldrig at udkomme på PS4, så er det altså en helvedes stærk eksklusiv titel.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf Mike.B » 20. aug 2013 17:51

ser fedt ud bare surt det er mp primær imo

Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Titanfall

Indlægaf Phimosis » 22. aug 2013 01:19

Ja det bliver svært konen har sagt 1 spil, så om det bliver titalfall eller gost eller bf4 det må tiden vise ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Titanfall

Indlægaf Dreiager » 22. aug 2013 09:11

Phimosis skrev:Ja det bliver svært konen har sagt 1 spil, så om det bliver titalfall eller gost eller bf4 det må tiden vise ;)


http://www.youtube.com/watch?v=ShcYwhOSW0Q
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Titanfall

Indlægaf Phimosis » 22. aug 2013 19:39

Dreiager skrev:
Phimosis skrev:Ja det bliver svært konen har sagt 1 spil, så om det bliver titalfall eller gost eller bf4 det må tiden vise ;)


http://www.youtube.com/watch?v=ShcYwhOSW0Q


Hehe welcome to my life - 2 børn, Bil lån og hus lån ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Titanfall

Indlægaf Dreiager » 22. aug 2013 19:51

Phimosis skrev:
Dreiager skrev:
Phimosis skrev:Ja det bliver svært konen har sagt 1 spil, så om det bliver titalfall eller gost eller bf4 det må tiden vise ;)


http://www.youtube.com/watch?v=ShcYwhOSW0Q


Hehe welcome to my life - 2 børn, Bil lån og hus lån ;)


I re-raise!... I re-raise you 1 kid! :o
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Titanfall

Indlægaf tue69 » 23. aug 2013 14:08

En af de større danske spilsites har iøvrigt taget et kig på Titanfall og de er langt fra imponerede. Jeg indrømmer blankt, at jeg heller ikke er sprunget på hypetoget endnu, men for Jer, der har kig på Titanfall, så er det nok en god ide at læse lidt rundt omkring, før de mange E3 priser forblændet det hele fuldstændigt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 23. aug 2013 18:02

tue69 skrev:En af de større danske spilsites har iøvrigt taget et kig på Titanfall og de er langt fra imponerede. Jeg indrømmer blankt, at jeg heller ikke er sprunget på hypetoget endnu, men for Jer, der har kig på Titanfall, så er det nok en god ide at læse lidt rundt omkring, før de mange E3 priser forblændet det hele fuldstændigt.


Den tekst er da også overraskende dårligt skrevet (eller ikke, når man kigger på forfatteren). Tak for info, dog - altid spændende at læse fra folk, som har haft fingrene i et spil.
Jeg tænker dog, at Titanfall er et af de spil, som først bliver rigtig sjovt, når man har haft fingrene i det i et stykke tid. Ligesom fx Mirror's Edge, hvor andet playthrough er klart bedre end det første.

Ærligt talt, så virker det meget som om at personen er gået ind med en helt anden forventning, end han burde. Ja, det er bare glorificeret Team Deathmatch og dit hold tabte - so what, hvad havde du forventet? At dit hold vandt? At det var mere end Team Deathmatch + historie + AI og diverse ting og sager?

Jeg synes altså, at den omtalte tekst, den er lidt mærkværdig. Der er intet som får mig til at tænke "okay, det lyder ret dårligt". Der bliver skrevet "ganske almindelig Team Deathmatch", og der bliver skrevet "ingen klare indikationer af hvad man skulle gøre for at vinde" - hvilket jeg opfatter som klare modsætninger.

Det er ligesom at læse en anmeldelse, der ligner bagsideteksten af et spil. Jeg får intet ud af teksten der. Helt vildt ærgerligt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf Phimosis » 23. aug 2013 19:15

Dreiager skrev:
Phimosis skrev:
Phimosis skrev:Ja det bliver svært konen har sagt 1 spil, så om det bliver titalfall eller gost eller bf4 det må tiden vise ;)


Hehe welcome to my life - 2 børn, Bil lån og hus lån ;)


I re-raise!... I re-raise you 1 kid! :o


Damn you ;)

Ej fis glæder mig sku til at læse hvad i herinde synes om de forskellige spil, og så ud fra det så bestemmer jeg mig ;)
Men det bliver som sagt Bf4 eller Ghost eller Titanfall, og der er Titanfall jo i teorien lidt af en spændende outsider, da man kender lidt til de 2 første :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Titanfall

Indlægaf Durazell » 23. aug 2013 21:48

Har spillet dem alle samme flere gange og det er forskellige spil.

Titalfall - højt tempo arcade lidt som CoD bare med robotter seneste hver andet minut (forkortes med kills og ander ting). Tyndt at det også kommer på Xbox 360 hvilket betyder at det ikke er til Xbox One. Det "større danske spilsite" 'glemte' lige at fortælle at alt kørte på nogle monster PC'erer ;-) Så hvordan det ser ud på Xbox 1 eller 360 er stadig uklart.

Ghosts - Some old same old. Fuldstændig det samme som alle de andre bare bedre grafik. Det er stadig sjovt og der er masser af nye ting. btw den nye Xbox One kontroller passer ergonomisk dårligt til mig for jeg kastede tit granater når jeg skød. Så den får bare meget minus i bogen os mig.

BF4 - Det er heller ikke next gen, og den bedste præsentation var hos AMD. Det havde deres bedste hw sat op og er partnere med EA på tech. Her kører det mega lækkert. Det er så en mere taktisk shooter end både Titans og Ghosts.

Det bedste next gen jeg oplevede var Ubisoft's The Division.

Så er der masser af andre Arma III, DayZ, Warframe, War Thunder, Blacklight Retribution, Hov. Det var da lige pc spil hvor de tre sidste kommer gratis til PS4 ved launch og kommer til at have cross platform multiplayer (mod pc og ps4). Husk nu lige at "de større danske spilsites" overlever af reklame indtægter fra spiludbydere. Sjældent de tør gamble med deres reklame kroner ;-)
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Re: Titanfall

Indlægaf tue69 » 23. aug 2013 23:54

TerrificFalcon skrev:
tue69 skrev:En af de større danske spilsites har iøvrigt taget et kig på Titanfall og de er langt fra imponerede. Jeg indrømmer blankt, at jeg heller ikke er sprunget på hypetoget endnu, men for Jer, der har kig på Titanfall, så er det nok en god ide at læse lidt rundt omkring, før de mange E3 priser forblændet det hele fuldstændigt.


Den tekst er da også overraskende dårligt skrevet (eller ikke, når man kigger på forfatteren). Tak for info, dog - altid spændende at læse fra folk, som har haft fingrene i et spil.
Jeg tænker dog, at Titanfall er et af de spil, som først bliver rigtig sjovt, når man har haft fingrene i det i et stykke tid. Ligesom fx Mirror's Edge, hvor andet playthrough er klart bedre end det første.

Ærligt talt, så virker det meget som om at personen er gået ind med en helt anden forventning, end han burde. Ja, det er bare glorificeret Team Deathmatch og dit hold tabte - so what, hvad havde du forventet? At dit hold vandt? At det var mere end Team Deathmatch + historie + AI og diverse ting og sager?

Jeg synes altså, at den omtalte tekst, den er lidt mærkværdig. Der er intet som får mig til at tænke "okay, det lyder ret dårligt". Der bliver skrevet "ganske almindelig Team Deathmatch", og der bliver skrevet "ingen klare indikationer af hvad man skulle gøre for at vinde" - hvilket jeg opfatter som klare modsætninger.

Det er ligesom at læse en anmeldelse, der ligner bagsideteksten af et spil. Jeg får intet ud af teksten der. Helt vildt ærgerligt.


Jeg overvejede også at tilføje, at det virkede som om, at hans preview var skrevet på et meget sølle grundlag. Men ikke desto mindre, så er det alt andet lige også godt at læse lidt fra dem, der ikke får den totale wauw-oplevelse.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Titanfall

Indlægaf Da Senzai » 24. aug 2013 08:17

Er det, det samme site, der gav gav Chromehounds 4 ud af 10, uden at have prøvet online-delen? På trods af, at der står i manualen,a t Singleplayer-delen eneste formål er at være en grundig tuturial, så man ved, hvad man laver inden man begiver sig online i hoved-delen af spillet, som er et MMCBOMWG? (Mass Multiplayer-Clan-basseret-online-Mecha-Warefare-Game?

Det samme site, der gav Marvel Ultimate Alliance 6 ud af 10, fordi, at Anmelderen mente, at det var for urealistisk, at man ikke bare kunne bruge Thor til at flyve direkte til sidste bossen i derfor gennemføre spillet i løbet af de første 5 minutter? At det er urealistisk, at man kan equippe Thor med Items, når Thor alligevel burde være udødelig, og forøvrigt har sin hammer?

Er det det site? Bare så jeg ved, hvor jeg skal kigge efter føromtalte tekst.

Nej, Nej. Jeg bærer ikke stadigvæk nag her 6-7 år efter, at de giver mine yndlingsspil dårlige karakterer på verdens mest fesne grundlag.

Seriøst. Læs de to anmeldelser.

Edit: Så læser jeg lige mit indlæg 4 timer senere. Prøv lige at spørg om jeg var morgengnaven.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron