Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf Spankey103 » 16. jan 2014 20:36

Den er legit nok. Bare kun grænset til North America.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 18. jan 2014 13:50

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf maagaard90 » 18. jan 2014 13:57

IkkNico skrev:Gameplay fra alphaen

Af en alpha, så ser det flot teknisk ud. Hvert fald sammenlignet med den beta som Battlefield 4 smed ud. Men der skal heller ikke så meget til :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Titanfall

Indlægaf Thorpedo29 » 18. jan 2014 14:10

Det ser virkeligt fedt ud, nu må vi se men det kunne godt blive en rigtig konsolsælger.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Titanfall

Indlægaf Smokenhagen » 18. jan 2014 14:53



Tvivlede meget på det spil til at starte med. Men nu er det pre-ordered :)
Tak for linket IkkNico :)
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Titanfall

Indlægaf hackNICE1112@ » 18. jan 2014 15:35

Smokenhagen skrev:


Tvivlede meget på det spil til at starte med. Men nu er det pre-ordered :)
Tak for linket IkkNico :)


Glæder mig vildt meget titanfall nu :-) og nå man tænker på
At det er en alphaen så er det godt nok flot grafik :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Titanfall

Indlægaf Elgaard » 18. jan 2014 16:33

I kan da ikke rent faktisk mene at det ser flot ud? Hver gang han kommer tæt på noget er de tydeligt at teksturkvaliteten er elendig. Det endelig kan sagtens nå at blive bedre, men det vi ser her er sq ikke imponerende.

Gameplay mæssigt ligner også bare en kedelig, generisk COD-ligende shooter, med et par mechs blandet ind. Mech kampene ser spændende nok ud, men det er da også det eneste det gør.

... men det skal nok sælge en god slat eksemplarer alligevel, og helt sikker også nogle konsoller. Hvis der var én ting sidste generation beviste, så var det at kedelige, generiske COD-ligende shootere, det er lige det ungerne vil have.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Titanfall

Indlægaf hackNICE1112@ » 18. jan 2014 16:51

Elgaard skrev:I kan da ikke rent faktisk mene at det ser flot ud? Hver gang han kommer tæt på noget er de tydeligt at teksturkvaliteten er elendig. Det endelig kan sagtens nå at blive bedre, men det vi ser her er sq ikke imponerende.

Gameplay mæssigt ligner også bare en kedelig, generisk COD-ligende shooter, med et par mechs blandet ind. Mech kampene ser spændende nok ud, men det er da også det eneste det gør.

... men det skal nok sælge en god slat eksemplarer alligevel, og helt sikker også nogle konsoller. Hvis der var én ting sidste generation beviste, så var det at kedelige, generiske COD-ligende shootere, det er lige det ungerne vil have.


Hvordan kan du skrive det ser kedeligt ud har du
Prøvet det?? ja men nå man tænker på at det er en alphaen så er det da
Flot grafik
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Titanfall

Indlægaf Elgaard » 18. jan 2014 16:57

hackNICE1112@ skrev:Hvordan kan du skrive det ser kedeligt ud har du
Prøvet det?? ja men nå man tænker på at det er en alphaen så er det da
Flot grafik


Det er en uhyre simpel, og meget overfladisk shooter. Det behøves du ikke at prøve for at vurdere.

Prøv at se videoen igen. Vær især opmærksom på grafikken når han kommer tæt på ting. Det er faktisk uhyre grimt... jeg har set flottere teksturer i spil fra sidste generation, alpha eller ej, det er bare ikke godt nok. Der er en meget lang række next-gen spil derude der har vist LANGT pænere grafik end det her, og de er også stadig under udvikling.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Titanfall

Indlægaf hackNICE1112@ » 18. jan 2014 17:03

Elgaard skrev:
hackNICE1112@ skrev:Hvordan kan du skrive det ser kedeligt ud har du
Prøvet det?? ja men nå man tænker på at det er en alphaen så er det da
Flot grafik


Det er en uhyre simpel, og meget overfladisk shooter. Det behøves du ikke at prøve for at vurdere.

Prøv at se videoen igen. Vær især opmærksom på grafikken når han kommer tæt på ting. Det er faktisk uhyre grimt... jeg har set flottere teksturer i spil fra sidste generation, alpha eller ej, det er bare ikke godt nok. Der er en meget lang række next-gen spil derude der har vist LANGT pænere grafik end det her, og de er også stadig under udvikling.


Ja måske :-) skal vi ikke bare se på det nå spille er
Udkommet om det er dårligt gameplay og dårlige grafik eller ikke :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Titanfall

Indlægaf ALIE » 18. jan 2014 17:05

Er Titan drops, kill count bestemt? Eller tid
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Titanfall

Indlægaf hackNICE1112@ » 18. jan 2014 17:08

Tro det er efter tid :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Titanfall

Indlægaf Elgaard » 18. jan 2014 17:12

hackNICE1112@ skrev:Ja måske :-) skal vi ikke bare se på det nå spille er
Udkommet om det er dårligt gameplay og dårlige grafik eller ikke :-)


Som jeg skrev, så kan grafikken sagtens nå at blive bedre - det er der ingen der ved før det udkommer. Min kommentar gik på at flere her i tråden - inkl. dig sig - kommenterede på hvordan det allerede så rigtig godt ud... og det gør det bare ikke.

Gameplay mæssigt, så nej, det kan jeg roligt vurdere det allerede nu. Det er en kedelig twitch shooter, og ændrer sig næppe inden det udkommer.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Titanfall

Indlægaf Thorpedo29 » 18. jan 2014 17:42

Tror næsten det må være på tid for han dør i videoen og får stadigt sin mech.

Må indrømme jeg er ret imponeret over gameplay, ser virkeligt lovende ud og det samme med grafikken.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Titanfall

Indlægaf Dreiager » 18. jan 2014 18:11

Elgaard skrev:
hackNICE1112@ skrev:Ja måske :-) skal vi ikke bare se på det nå spille er
Udkommet om det er dårligt gameplay og dårlige grafik eller ikke :-)


Som jeg skrev, så kan grafikken sagtens nå at blive bedre - det er der ingen der ved før det udkommer. Min kommentar gik på at flere her i tråden - inkl. dig sig - kommenterede på hvordan det allerede så rigtig godt ud... og det gør det bare ikke.

Gameplay mæssigt, så nej, det kan jeg roligt vurdere det allerede nu. Det er en kedelig twitch shooter, og ændrer sig næppe inden det udkommer.


Kan kun være en gut fra Randers der vurdere gameplay på et spil han ikke har spillet... genialt!
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron