Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 11. dec 2014 19:02

Præcis ... og du kan hurtigt komme til at sidde på "skødet"

Billede
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 22. dec 2014 10:25

Lowlandet skrev:
IkkNico skrev:Hvad er den af hr Lolland. Kan du ikke finde ud af at lege med dine venner?
Skal din "rare" onkel Nico virkelig køre hele vejen til det sydlige Damark, så vi to kan få os en lille "snak" om hvordan opfører sig?


Billede


Det billede fik mig til at dø... Af grin :lol:

Fuck sake hvor er "All The Hardware" achievementen irriterende!

Jeg har unlocked ALT! Men alligevel er det ikke godt nok!

Jeg har kigget inde under stats, alt er blevet låst op for, alle mods, attachments, weapons osv.

Men den latterlige achievement vil bare ikke poppe op!

Jeg er 2. Gen, og vil gerne videre. Men vil også bare lige gerne have den satans lille achievement til 50 point på min konto :(

Jeg kan læse mig til, at jeg langt fra er den eneste med dette problem. Men jeg har ikke rigtigt kunne læse mig til nogle som rent faktisk har løsningen på dette problem.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf Mitzurugi » 22. dec 2014 10:30

Hey Mike. Du skal købe alle Titan IOS Voices(under black market)for at unlocke "All The Hardware."
Jeg vil da også gerne lige sende en pose lol afsted til Hitman for det der billede :lol:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 22. dec 2014 10:46

Mitzurugi skrev:Hey Mike. Du skal købe alle Titan IOS Voices(under black market)for at unlocke "All The Hardware."
Jeg vil da også gerne lige sende en pose lol afsted til Hitman for det der billede :lol:


Aha! Jamen det forklare det så!

Jeg mangler to Titan voices... Dem til 30.000 kr. stykket

Så er der ikke andet at gøre end at tage hjem og farme credits...

Billede
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 27. dec 2014 16:34

Det her er en god gennemgang af TF vs COD

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 27. dec 2014 16:56

Jeg synes at titanfall er langt sjovere end cod. Skal helt klart have tf 2
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf Reinhold » 27. dec 2014 18:14

Jeg har gamet TF på X360, men hentede det til en snyck pris her for en stund siden til XO - så smid mig frisk på jeres vennelister, og jeg skal gøre mit til en sejr....
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 28. dec 2014 00:00

Vi burde samle os sammen om at lave et premade hold så vi kan vinde "I'm On Fire" (Win streak på 10). Jeg har vundet 8 og tabte den næste, og er ved at drive mig til vanvid at jeg kan se den på det fordømte leaderboards hele tiden.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf Cloudy » 28. dec 2014 03:42

Mike JezZ skrev:Vi burde samle os sammen om at lave et premade hold så vi kan vinde "I'm On Fire" (Win streak på 10). Jeg har vundet 8 og tabte den næste, og er ved at drive mig til vanvid at jeg kan se den på det fordømte leaderboards hele tiden.


Hvis du ikke har noget imod at booste, kan du bruge en makker og få winstreaks på andre servere, evt den japanske. Det kan gøres ved at en af jer quitter matchen.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 28. dec 2014 10:49

Er der da ingen der spiller det i Japan ? :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf Burnie.dk » 29. dec 2014 20:06

Mike JezZ skrev:Vi burde samle os sammen om at lave et premade hold så vi kan vinde "I'm On Fire" (Win streak på 10). Jeg har vundet 8 og tabte den næste, og er ved at drive mig til vanvid at jeg kan se den på det fordømte leaderboards hele tiden.


Jeg er frisk på at teame op. Jeg ender som regel som den bedste på holdet - men det garanterer jo ikke et win :) Tilføj mig gerne. Vi kan godt bruge flere gode spillere :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 30. dec 2014 08:48

Super så er vi to :D flere der er friske? Vi ku evt prøve på lørdag
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 30. dec 2014 09:12

Jeg er for svingende i min præstation til at kunne være til nytte i en "I'm on fire" session, og Helse er for grøn
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Mike JezZ » 30. dec 2014 09:45

Vi kan altid bruge en defender eller flag carrier :P Du kan vel en af tingene? :P

Hvilken gamemode skal vi spille? Jeg tror, at et premade CTF hold er nemmest at få I'm On Fire på.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 30. dec 2014 10:10

Mike JezZ skrev:Vi kan altid bruge en defender eller flag carrier :P Du kan vel en af tingene? :P

Fisk, jeg spiller næsten altid Attrition solo fordi jeg har en tendens til at "do my own thing". Jeg er god til twitch shooting, men det er ikke det TF handler om jo ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron