Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf Scooter dk » 2. aug 2014 09:24

Jeg har ikke rigtigt forstand på alt dette her, men har bare prøvet mig frem med flere forskellige ting, indtil jeg fik mit til at virke.
Har du prøvet at få hjælp i en tråd omhandlende problemet, her er der måske andre der kender til problemet med TDC opsætningen som du har?
Jeg ved ikke om du både har et modem og en router, men hvis du har det, har du så prøvet at resette dine settings på xboxen og køre direkte fra modemet? Hvis du stadig har problemer, ligger problemet vel i modemet eller ved internet udbyderen(at du ikke har en fast ip)?
Hvis du kan køre multiplayer direkte fra modemet, kan routeren være problemet?
Jeg har selv energi midt fiber 50/50. Jeg kunne ikke få multiplayer i forza 5 til at virke(selvom multiplayer i cod ghost virkede fint), tilbage i november. Købte ny router, opdaterede firmware, åbnede de 7 porte i routeren og lavede opsætningen på xbox one som i videoen.
Forza 5 multiplayer, virkede stadig ikke. Prøvede så direkte fra modemet og her virkede det heller ikke. Ringede så til energi midt support og fortalte om problemet. Jeg mener løsningen var at jeg fik en fast ip adresse, så virkede forza 5 endeligt.

Håber godt nok du kan få løst dit problem, det er sgu surt at have købt et spil som titanfall, der udelukkende er multiplayer og ikke kunne spille det.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Titanfall

Indlægaf ELScrappy » 2. aug 2014 14:38

Hvor kan man købe season pass?
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Titanfall

Indlægaf JohnH » 2. aug 2014 14:53

ELScrappy skrev:Hvor kan man købe season pass?


På markedspladsen på Xbox'en.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall

Indlægaf Bauersen » 23. sep 2014 21:20

Nogle der stadig har gang i Titanfall, som har lyst til at spille lidt regelmæssigt? Add jackBauersen på xbox one, så er jeg frisk!
Bauersen
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Aalborg


Re: Titanfall

Indlægaf Deeznutz » 23. sep 2014 23:00

Havde det på 360'eren, var ikke overbevist. Men er det så meget federe på X1 eller hvordan????
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Titanfall

Indlægaf dk_iceman » 29. okt 2014 20:16

har et spørgsmål... jeg har lige købt Titanfall på tilbud til 25$ nu er det sådan jeg har to Xbox one så vi kan spille multiplayer osv... hvis jeg køber season pass til 8,25$ virker season pass så kun til min gamerprofil eller vil det også virke på den Xbox one som har min profil som HOME men vi bruger en anden profil til at game med på den ?
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 5. dec 2014 12:00

Jeg var på TF omkring launch og nogle uger frem, før det blev kedeligt. Nu snuppede jeg så $12.50 tilbuddet i starten af ugen, og hold da kæft, hvor er TF blevet fedt. Hit detection er super, selvom der sjældent er mere end 2000 spillere i mit område, og bortset fra et par enkelte campere (der alligevel taber sotrt), så er der fuld skrald på tempo og action. det her spil er alt det jeg havde håbet på fra COD:AW.

Stor klapsalve til Respawn =D>

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf maagaard90 » 5. dec 2014 13:01

Der er satme technotramp i den video.

Jeg synes nu også, at Titanfall fik mere skæld ud end fortjent. Det var en fint spil, men krævede måske lidt tilpasning og lidt mere historie. For man blev sgu aldrig helt grebet af universet - desværre.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Titanfall

Indlægaf allanb » 5. dec 2014 13:25

IkkNico skrev:Jeg var på TF omkring launch og nogle uger frem, før det blev kedeligt. Nu snuppede jeg så $12.50 tilbuddet i starten af ugen, og hold da kæft, hvor er TF blevet fedt. Hit detection er super, selvom der sjældent er mere end 2000 spillere i mit område, og bortset fra et par enkelte campere (der alligevel taber sotrt), så er der fuld skrald på tempo og action. det her spil er alt det jeg havde håbet på fra COD:AW.

Stor klapsalve til Respawn =D>



Ja jeg fik også tændt op i det efterr et par måneders pause.. Pilot Skirmish 8vs8 er sgu det bedste jeg har prøvet i mange år..
Men faktisk er alle games blevet tweeket godt og grundigt siden release. I Like it alot :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 9. dec 2014 15:07

maagaard90 skrev:Der er satme technotramp i den video.

Virkede så passende ;)

allanb skrev:Ja jeg fik også tændt op i det efterr et par måneders pause.. Pilot Skirmish 8vs8 er sgu det bedste jeg har prøvet i mange år..
Men faktisk er alle games blevet tweeket godt og grundigt siden release. I Like it alot :D

Prcæis, jeg har endnu ikke set mere end 4k online i hele verden, og som regel 15-1900 i West/North Europe, men det kører bare. En enkelt gang imellem råber jeg bullshitt, og så kigger jeg på optagelsen bagefter, og må bare konstatere, at jeg blev udspillet. Fantastisk fornemmelse når man kommer fra CODAW
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Mitzurugi » 10. dec 2014 20:22

Jeg købte min One i weekenden og er blevet helt hooked på Titanfall. Hvis der er nogle derude som stadigvæk spiller det, er i mere end velkomne til at smide en friendrequest :D
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Titanfall

Indlægaf Lowlandet » 10. dec 2014 22:57

Mitzurugi skrev:Jeg købte min One i weekenden og er blevet helt hooked på Titanfall. Hvis der er nogle derude som stadigvæk spiller det, er i mere end velkomne til at smide en friendrequest :D


Jamen vi er jo allerede venner! :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Titanfall

Indlægaf Mitzurugi » 11. dec 2014 14:14

Du spiller jo kun GTAV Hitman :(
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 11. dec 2014 14:36

Hvad er den af hr Lolland. Kan du ikke finde ud af at lege med dine venner?
Skal din "rare" onkel Nico virkelig køre hele vejen til det sydlige Damark, så vi to kan få os en lille "snak" om hvordan opfører sig?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Lowlandet » 11. dec 2014 17:44

IkkNico skrev:Hvad er den af hr Lolland. Kan du ikke finde ud af at lege med dine venner?
Skal din "rare" onkel Nico virkelig køre hele vejen til det sydlige Damark, så vi to kan få os en lille "snak" om hvordan opfører sig?


Billede
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron