Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf koopi » 18. maj 2014 16:29

Får man overhovedet noget ekstra, hvis man køber Season Pass? Altså, skins, camos etc? Eller kan man bare købe hver map pack for sig? Og kommer der KUN maps? :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Titanfall

Indlægaf Drembi DK » 18. maj 2014 16:59

Phimosis skrev:Jeg skal lige spørge hvordan er jeres opsætning, når i spiller som alm soldat?
Tænker våben og sådan noget.

Plus er den assault rifel værd at bruge, får den nemlig snart ;)


Det kommer lidt an på ens spille stil, personligt passer dette bedst til mig.
Pilot:
EVA-8 Shotgun (High-Capacity Drum, ), Sidewinder, B3 Wingman.
Satchel Charge, Stim, Enhanced Parkour Kit.
Titan:
Stryder, 40mm Cannon (Extended Magazine), Rocket Salvo, Electric Smoke

Men R-101 Compact Carbine er nok det bedste overall våben der er.
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Titanfall

Indlægaf Carsten O » 18. maj 2014 22:06

koopi skrev:Får man overhovedet noget ekstra, hvis man køber Season Pass? Altså, skins, camos etc? Eller kan man bare købe hver map pack for sig? Og kommer der KUN maps? :P


Der er kun offentliggjort maps indtil videre.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Titanfall

Indlægaf angak » 18. jul 2014 15:29

Hvis der er nogen der vil være med til at game lidt Titanfall på XO, så skal i være velkomne til at adde GT 'angak'
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Titanfall

Indlægaf krig » 18. jul 2014 15:54

jeg regner med at ska spille en del Titan fall iaften ca kl 2100
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Titanfall

Indlægaf SmokedElmo » 20. jul 2014 17:32

Jeg er sku os frisk på at spille sammen med nogen andre danskere på XONE :) I kan os bare add mig SmokedElmo
SmokedElmo
Niveau 1
 
Indlæg: 96


Re: Titanfall

Indlægaf Scooter dk » 20. jul 2014 18:33

Hvor langt er i kommet i prestige?

Er selv level 50 i Gen 8, men damn det kommer til at tage noget tid at komme til Gen 9.

I Gen 8 skal man blandt andet vinde 100 kampe før man kan komme videre, jeg er pt. på 30 sejre :( .

Kun Gen 5, hvor man skulle skyde 5 ejecting pilots, har været lige så tidskrævende(heldigvis ikke 50 ejecting pilots som tidligere).

Jeg kan dog egentligt godt lide de challenges der er for hver generation, som gør man bliver tvunget til at bruge forskellige våben, titans og strategier. Det er faktisk fedt og gør prestigedelen sjovere og noget mere udfordrende end i f.eks. cod.

Men lige den her challenge med at vinde 100 kampe, virker ret ligegyldig og meget tidskrævende.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Titanfall

Indlægaf ELScrappy » 25. jul 2014 18:15

Hvordan ser det ud med ping tiderne i Titanfall? og er der andet end fransk, ita, uk at spille med/mod?

altså synes ikke jeg har special god ping i Ghost og har endnu til gode at møde nogle fra Norden at spille med/mod og overvejer derfor Titanfall i håbe om at kunne spille med bedre ping og med folk man ren faktisk forstår lidt af? :D
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Titanfall

Indlægaf Scooter dk » 29. jul 2014 09:29

ELScrappy skrev:Hvordan ser det ud med ping tiderne i Titanfall? og er der andet end fransk, ita, uk at spille med/mod?

altså synes ikke jeg har special god ping i Ghost og har endnu til gode at møde nogle fra Norden at spille med/mod og overvejer derfor Titanfall i håbe om at kunne spille med bedre ping og med folk man ren faktisk forstår lidt af? :D


Min ping ligger på omkring 20 på de gode dage og sidst i 30´erne på de dårlige, så det kører fint. Det er på west serveren på en 50/50 fiber forbindelse. Ved ikke rigtigt hvor de andre kommer fra, da jeg som regel muter dem, men spillede i går bla. med angak her fra siden og vi vandt da vist alle kampe på nær en enkelt :D

Noget af det fede ved Titanfall er også at ping ikke her er helt så vigtigt, som i f.eks. Cod. I Titans er det ikke nødvendigvis den med den bedste ping der vinder duellen, her er opsætning, strategi og teamwork de vigtigste faktorer imo. Det hold der først får deres Titans kaldt ind, ved hjælp af burncards og minion kills, står også meget stærkt til at vinde kampen. Brugen af Archer Heavy Rocket(bedste anti-titan våben imo), er også en vigtig faktor til at hjælpe ens holds titans til at vinde deres kampe.

Er nu ved at være færdig med gen 9, mangler kun omkring 15 mvp´s, så er jeg i gen 10 :D
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Titanfall

Indlægaf Scooter dk » 31. jul 2014 19:31

Så er der en ny map pack klar til Titanfall: Frontier's Edge, med 3 nye maps, køb og salg af burncards med ingame credits(man tjener så vidt jeg kan se også credits for hver kamp), daily challenges, performance forbedring og nye achievements.

Er i gang med at downloade den........perfekt timing, da jeg lige har ramt level 50 i gen 10 og ikke rigtigt vidste, hvad jeg nu skulle i gang med :D

Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Titanfall

Indlægaf ELScrappy » 31. jul 2014 23:08

Scooter dk skrev:
ELScrappy skrev:Hvordan ser det ud med ping tiderne i Titanfall? og er der andet end fransk, ita, uk at spille med/mod?

altså synes ikke jeg har special god ping i Ghost og har endnu til gode at møde nogle fra Norden at spille med/mod og overvejer derfor Titanfall i håbe om at kunne spille med bedre ping og med folk man ren faktisk forstår lidt af? :D


Min ping ligger på omkring 20 på de gode dage og sidst i 30´erne på de dårlige, så det kører fint. Det er på west serveren på en 50/50 fiber forbindelse. Ved ikke rigtigt hvor de andre kommer fra, da jeg som regel muter dem, men spillede i går bla. med angak her fra siden og vi vandt da vist alle kampe på nær en enkelt :D

Noget af det fede ved Titanfall er også at ping ikke her er helt så vigtigt, som i f.eks. Cod. I Titans er det ikke nødvendigvis den med den bedste ping der vinder duellen, her er opsætning, strategi og teamwork de vigtigste faktorer imo. Det hold der først får deres Titans kaldt ind, ved hjælp af burncards og minion kills, står også meget stærkt til at vinde kampen. Brugen af Archer Heavy Rocket(bedste anti-titan våben imo), er også en vigtig faktor til at hjælpe ens holds titans til at vinde deres kampe.

Er nu ved at være færdig med gen 9, mangler kun omkring 15 mvp´s, så er jeg i gen 10 :D


Nice og tak for info ;)

Har ikke spillet endnu da jeg ikke gider før jeg har fået en scuf controller da jeg sidder og irerterre mig over at skulle flytte fingerne så meget og så "langt" på std. controlleren, men bestille en scuf her når ugx er oppe at køre igen (på mandag) :D
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Titanfall

Indlægaf ELScrappy » 31. jul 2014 23:09

Scooter dk skrev:Så er der en ny map pack klar til Titanfall: Frontier's Edge, med 3 nye maps, køb og salg af burncards med ingame credits(man tjener så vidt jeg kan se også credits for hver kamp), daily challenges, performance forbedring og nye achievements.

Er i gang med at downloade den........perfekt timing, da jeg lige har ramt level 50 i gen 10 og ikke rigtigt vidste, hvad jeg nu skulle i gang med :D



amen ffs, nu bliver det da endnu svære at vente helt til på tirsdag med at komme i gang med at spille Titanfall, ser satme lækkert ud :D hvor er det billigst at købe Season pass?
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Titanfall

Indlægaf Dirty Harry » 1. aug 2014 19:41

Nå..

Jeg har i to måneder åbenbart ikke kunne spille Titanfall af en eller anden grund. Hver gang jeg starter spillet op finder jeg ingen datacentre overhoved. Den søger bare og finder intet. Jeg har afinstalleret og re-installeret spillet og updates dertil. Jeg har haft kontakt til både @TitanfallGame og Xbox Support og de har ingen anelse om hvad problemet kunne være. Titanfalls server er hostet hos Microsoft (ifølge deres Twitter konto) og ikke EA's siden jeg kan spille Battlefield 4 og Plants vs Zombies: Garden Warfare uden problemer.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Titanfall

Indlægaf Scooter dk » 1. aug 2014 23:56

Dirty Harry skrev:Nå..

Jeg har i to måneder åbenbart ikke kunne spille Titanfall af en eller anden grund. Hver gang jeg starter spillet op finder jeg ingen datacentre overhoved. Den søger bare og finder intet. Jeg har afinstalleret og re-installeret spillet og updates dertil. Jeg har haft kontakt til både @TitanfallGame og Xbox Support og de har ingen anelse om hvad problemet kunne være. Titanfalls server er hostet hos Microsoft (ifølge deres Twitter konto) og ikke EA's siden jeg kan spille Battlefield 4 og Plants vs Zombies: Garden Warfare uden problemer.


Jeg har samme problem. Jeg bliver tit nød til at slukke for strømmen til mit modem og min router i et stykke tid og starte op igen, for at kunne finde servere i titanfall. Kan måske være når min computer kører og jeg så starter min xbox one op, at der bliver problemer.

Har du en fast ip adresse ved din internet udbyder?, mener det var det der skulle til, for at få mit xbox live til at fungere ordentligt. Om de så har fucket det op igen er jeg ikke klar over.

Er din router opdateret med nyeste firmware?

Har du åbnet de 7 porte i routeren xbox one kræver, for at få open nat?

Jeg brugte denne guide til at få min xbox one til at fungere med xbox live(open nat):

Han har også lavet en part 2, hvor han fortæller om flere mulige problemer og løsningsforslag.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Titanfall

Indlægaf Dirty Harry » 2. aug 2014 07:38

Scooter dk skrev:
Dirty Harry skrev:Nå..

Jeg har i to måneder åbenbart ikke kunne spille Titanfall af en eller anden grund. Hver gang jeg starter spillet op finder jeg ingen datacentre overhoved. Den søger bare og finder intet. Jeg har afinstalleret og re-installeret spillet og updates dertil. Jeg har haft kontakt til både @TitanfallGame og Xbox Support og de har ingen anelse om hvad problemet kunne være. Titanfalls server er hostet hos Microsoft (ifølge deres Twitter konto) og ikke EA's siden jeg kan spille Battlefield 4 og Plants vs Zombies: Garden Warfare uden problemer.


Jeg har samme problem. Jeg bliver tit nød til at slukke for strømmen til mit modem og min router i et stykke tid og starte op igen, for at kunne finde servere i titanfall. Kan måske være når min computer kører og jeg så starter min xbox one op, at der bliver problemer.

Har du en fast ip adresse ved din internet udbyder?, mener det var det der skulle til, for at få mit xbox live til at fungere ordentligt. Om de så har fucket det op igen er jeg ikke klar over.

Er din router opdateret med nyeste firmware?

Har du åbnet de 7 porte i routeren xbox one kræver, for at få open nat?

Jeg brugte denne guide til at få min xbox one til at fungere med xbox live(open nat):

Han har også lavet en part 2, hvor han fortæller om flere mulige problemer og løsningsforslag.


Nyese firmware på routeren, har haft DNS problemer med TDC men det har løst sig, har Open Nat, har tjekket alle forbindelser og kabler og der var ingen problemer, afinstalleret og re-installeret, men kommer ingen vegne overhoved.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron