Xboxlife forum

Takedown : Red Sabre (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Takedown : Red Sabre (info)

Indlægaf he1nz » 10. jul 2013 09:40

Takedown : Red Sabre
Type: FPS Weapons-view
Udvikler: Serellan
Publisher: 505 Games
Udkommer: Efterår '13
Platform: PC og XBLA



Til efteråret kommer der et spændende spil til Xbox Live Arcade! Man skal dog ikke tænke arcade m.h.t. selve spillet, da det er alt andet end det. Takedown er en hyldest til old school shooters, fra dengang hvor man havde ét liv, og pjat som regenererende health kun var noget Halo brugte.. Og missionerne krævede gameres tålmodighed og samarbejde, for uden dette klarede man sig sjældent igennem dem.

Initiativet til spillet blev taget af Christian Allen, (tidl. creative director på Ghost Recon 2 t.o.m. Advanced Warfighter 2) og pengene til opstarten blev rejst på Kickstarter, med donationer fra gamere der var sultne efter den type spil.

Spillet er udviklet i Unreals Engine til PC, men udkommer i en "direkte port-over" på XBLA. Med direkte mener jeg: Spillet forbliver first person weapon view, og lobby, settings m.m. bliver præcis som PC version. Der var tale om at os konsol brugere hellere ville have 3'rd person view, men det blev heldigvis nedstemt undervejs i deres forum. Så vi får samme deal som PC brugerne (bortset fra grafikken selvfølgelig). Co-op Missions til fire spillere, og 6 vs 6 i minimum 2 modes.

Takedown så man ikke så meget til under dette års E3, men her kan i se se samlede artikler/videoer om spillet: http://serellan.com/2013/06/e3-press-roundup/

Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Takedown : Red Sabre (info)

Indlægaf he1nz » 29. aug 2013 17:35

BUMPer lige denne populære tråd :lol:

Takedowns udgivelse nærmere sig, og prisen bliver kun 15 $

Her er den sidst nye gameplay trailer:
Senest rettet af he1nz 29. aug 2013 21:02, rettet i alt 1 gang.
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Takedown : Red Sabre (info)

Indlægaf JohnH » 29. aug 2013 20:27

he1nz skrev:BUMPer lige denne populære tråd :lol:

Takedowns udgivelse nærmere sig, og prisen bliver kun 15 $

Her er den sidst nye gameplay trailer:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fNal3utqE1Y#t=31[/youtube]




Haha, gameplaytrailer .... ej, man tror jo det er spil fra 2000 man sidder og kigger på , håber det endelige spil bliver noget bedre, ellers ryger det da i glemmebogen ret hurtigt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Takedown : Red Sabre (info)

Indlægaf he1nz » 30. aug 2013 06:42

Nu er et spils mulighed for succes heldigvis ikke kun baseret på grafikken. Og for et indie spil, der er startet via kickstarter for 200.000,- $ ser det udemærket ud i mine øjne :)

Men der er helt sikkert mange fra COD/Halo generationerne der er ude af døren hurtigt!
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Takedown : Red Sabre (info)

Indlægaf IkkNico » 30. aug 2013 07:11

jeg får en Counter Strike fornemmelse af det spil. Skal da lige prøves
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Takedown : Red Sabre (info)

Indlægaf Too Nizzle » 30. aug 2013 10:11

Damn jeg glæder mig meget. Har så mange Rainbow Six abstinenser som alt det der New Vegas action crap ikke kan hjælpe med.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Takedown : Red Sabre (info)

Indlægaf he1nz » 3. sep 2013 16:00

Too Nizzle skrev:Damn jeg glæder mig meget. Har så mange Rainbow Six abstinenser som alt det der New Vegas action crap ikke kan hjælpe med.


Ha ha, jeg kunne ikke være mere enig mht rainbow six :)
I det hele taget, så gik det helt galt for gode gamle tom clancy da ubisoft købte ham. Spillene blev gradvist gjort mere og mere arkade agtige.. øv.

Men nu er der i hvertfald kommet en udgivelses dato på -d. 20 sep. :)
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Takedown : Red Sabre (info)

Indlægaf Too Nizzle » 3. sep 2013 16:07

Fedt - men det kan da umuligt blive en succes når det kommer så tæt på GTA V.
Den ene uge de bliver promoveret der vil alle være for optaget til at ligge mærke til spillet fordi hele verden spiller GTA :(

Skal bestemt have det - men det kommer nok i anden række her også
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron