Xboxlife forum

MW3 vs. BO2

Snak om first-person-shooter spil.

Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf Krisgebis » 19. jun 2013 16:08

Giv det lidt tid.
Banedesignet er temmeligt forskelligt imellem de to spil (foretrækker selv Infinity Wards design) og det hjælper jo altid at kende banerne. Måske har du heller ikke unlocked det udstyr, der passer til din spillestil endnu.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf Krisgebis » 19. jun 2013 16:33

MK14 er det ikke den semi-auto riffel, der kan dræbe i 1-2 skud?
Vil tro det tætteste i BO2 ville være SVU-AS med et ACOG scope. Det er dog en sniper rifle, så der er lidt ekstra ulemper ved den.

Ellers er AN-94 også en virkeligt lækker riffel. Det er den sidste du unlocker.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf carlmlr » 19. jun 2013 21:31

FAL er 2 skud tæt på og 3 skud længere væk. SMR er på samme måde, men med længere range, færre skud og lavere cap på firerate.

FAL er et af de bedste våben i spillet, hvis du kan finde ud af at bruge den
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf EagleConcept » 21. jun 2013 05:24

Don Drift skrev:Har nu spillet det i en rum tid, og ja.. Spillet er pisse fustrerende!

De spawn's er helt f***ed. Oplever ofte at blive skudt i ryggen 2 sekunder efter spawn. Hvad sker der.

Spillet irritere mig mere og mere, selvom jeg gerne vil kunne lide det. Kører ellers på fulde drøn med FAL'en, det går udemærket, men det er svært at spille med den da den er elendig på CQ og det er ofte split sekunder det drejer sig om, før man bliver nakket bagfra.

Synes, selvom mange nok er i den fuldstændig modsatte ende, når jeg siger, at MW3's multiplayer generelt bare fungerede bedre.


Noget du kan lægge mærke til når du har spillet BO2 et stykke tid. Prøv at skifte mellem de 2 spil frem og tilbage i en uge. Jeg fandt selv frem til at med BO2 forsvandt spilleglæden. Der i mod med MW3 der nåede spilleglæden nye højder.

Og ja multiplayeren er suveræn i MW3.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf tue69 » 4. jul 2013 08:11

Don Drift skrev:Fint, fint, fint.

Har nu spillet BO2 et stykke tid. Jeg har kun én ting at sige.

Hold da kæft noget lort. Det er muligvis det mest fustrerende dårligste balancerede arveligste lort jeg nogensinde har stoppet i min Xbox. Nej det er ikke kun fordi jeg ikke er specielt god til det, men hvad er der at synes godt om? De kører bare rundt i den samme grød, det eneste problem er bare at grøden nu er blevet klam og muggen.

Fortryder VITTERLIGT at jeg har brugt penge på det lort.

Treyarch har dræbt CoD serien fuldstændig.

Tilbage til MW3 og BF3.


Den største anke jeg har med BO2 (og BO1, og MW2 og MW3 - ja, alt siden COD4) er, at spawns virker til at være mere eller mindre tilfældigt (i al fald for en non-pro spiller som jeg selv). I COD4 virkede det mere side-by-side baseret, hvor man typisk spawnede således, at al action foregik på midten af banen, hvor alle spil sidenhen har haft flere action-points.

Jeg er sgu nok bare blevet for langsom til at følge med, når der konstant er risiko for at blive mejet ned. Der kunne jeg bedre klare COD4, hvor man havde en nogenlunde idé om, hvor der var kampe igang. :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf Thorpedo29 » 4. jul 2013 08:48

Don Drift skrev:Fint, fint, fint.

Har nu spillet BO2 et stykke tid. Jeg har kun én ting at sige.

Hold da kæft noget lort. Det er muligvis det mest fustrerende dårligste balancerede arveligste lort jeg nogensinde har stoppet i min Xbox. Nej det er ikke kun fordi jeg ikke er specielt god til det, men hvad er der at synes godt om? De kører bare rundt i den samme grød, det eneste problem er bare at grøden nu er blevet klam og muggen.

Fortryder VITTERLIGT at jeg har brugt penge på det lort.

Treyarch har dræbt CoD serien fuldstændig.

Tilbage til MW3 og BF3.


Jeg er egentligt enig i det meste du skriver, selvom jeg spiller BO2 som nærmest det eneste FPS pt. Der er så mange fejl i det, både host lag, party lag etc. at det ofte kører dårligt.

For mig var problemerne bare endnu størrere i MW3 som nærmest var umuligt at spille og klart det COD spil jeg har brugt mindst tid på.

Jeg håber virkeligt de får rettet alle fejlene i det nye men det bliver ikke købt på release.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf KIAMMI » 4. jul 2013 09:43

Af Mw3 og B02 synes jeg B02 er sjovest
Bedre maps, Og mange flere mand vs mand dueller
Hvilke jeg foretrækker frem for luftvåben og lignende
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf TigerJax007 » 4. jul 2013 09:54

Jeg har spillet mig i én eller flere prestige i samtlige CoD spil siden CoD 4: MW - men da jeg købte BO2 spillede jeg 1 times multi og så solgte jeg spillet igen. Jeg synes mildest talt det er forfærdeligt.
Mit største problem er fremtidsaspektet, som jeg godt ved BO2-fans påstår ikke er der. Men når jeg skal forholde mig til underlige droner og den slags, så bliver det for meget til mig. Jeg skal have hel basal krig, og det giver BO2 mig ikke. Jeg håber Ghosts puster liv i det for mig igen...
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf Krisgebis » 4. jul 2013 10:43

Synes BO2 håndterer våben attachments, unlocks af disse og våben skins bedre end MW3. Samtidigt er Point 10 systemet også en af de fedeste ændringer længe i CoD serien.

Så har spillet dog lidt problemer på andre fronter, men det er det første Treyarch spil jeg har ofret nævneværdig tid på.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf SocomGriseNN » 11. jul 2013 23:28

Jeg har selv lige købt BO2 igen, dog til PS3 og kan kun give dig ret. Det virker totalt random om man vinder eller taber en duel over en modstander. Den ene runde kan man smadre alle totalt, og i den næste blir man kørt over. Det er et hammer frusterende spil, og det gør det ikke bedre at LMGerne med target finder, shotguns, kap40 og sniperne er totalt overpowered. Jeg har aldrig rigtig snipet før i CoD og ville så lige prøve det i BO2, for at se om de nu også var så OP som folk siger. Det tog ikke mere end 2-3 runder før jeg mejede folk ned med dem, og det var let som en leg. Håber satme Ghost bliver bedre, men nu synes jeg IWs spil plejer at være super, så tror jeg det bliver. Jeg synes egentlig BO2 har en masse fede ideer, det bliver bare ødelagt at lorte lag, ubalancerede våben og at det hele føles så tilfældigt.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf Phimosis » 27. jul 2013 08:28

Synes det er så meget bedre end Mw3, der er mere fokus på gunfights frem for killsteak (min mening)
Og de forskellige baner er som sådan også rigtig fede, har så ikke købt nogen DLC'er eller noget.

Faktisk den eneste ting der går mig på er de voldsomme smg'er, synes lige de er lidt for all-a-round, men i Mw3 synes jeg fx der var Extreme mange quickscooper, og dem ligger jeg ikke så meget mærke til i Bo2.

Synes i hvert fald når man finder ens spille stil, så er det noget nemmere og få en positiv K/D end i Mw3.

Men jo ser lidt problemer i spawn som tidligere er nævnt, men ikke noget jeg kunne gå amok over, men går ud fra i heller ikke brokker jer når det er jer der spawner lige bad dem der har drabt jer ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf Phimosis » 27. jul 2013 08:32

SocomGriseNN skrev:Jeg har selv lige købt BO2 igen, dog til PS3 og kan kun give dig ret. Det virker totalt random om man vinder eller taber en duel over en modstander. Den ene runde kan man smadre alle totalt, og i den næste blir man kørt over. Det er et hammer frusterende spil, og det gør det ikke bedre at LMGerne med target finder, shotguns, kap40 og sniperne er totalt overpowered. Jeg har aldrig rigtig snipet før i CoD og ville så lige prøve det i BO2, for at se om de nu også var så OP som folk siger. Det tog ikke mere end 2-3 runder før jeg mejede folk ned med dem, og det var let som en leg. Håber satme Ghost bliver bedre, men nu synes jeg IWs spil plejer at være super, så tror jeg det bliver. Jeg synes egentlig BO2 har en masse fede ideer, det bliver bare ødelagt at lorte lag, ubalancerede våben og at det hele føles så tilfældigt.


Oki fatter slet ikke det der quickscope, rammer aldrig en skid ;)
Og et LMG med target finder, er slet ikke nær så slemt som et med score eller termografisk, spiller nemlig selv LMG, og det er så pisse sjovt ;) især som en happy camper som mig hehe
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf DanishSheDemon » 27. jul 2013 21:52

Jeg har altid spillet primært SMG - både i mw3 og blops2 - og jeg elsker det! :-) silencer og extended mag - så kører det... Hvis man rammer en lobby med god forbindelse - ellers er der næsten altid så meget lag at der er nogen der er op til et halvt sekundt foran en selv og hvad skal man så lige gøre??
Jeg er stor fan af banerne og våben - syntes generelt det er et af de bedste spil - hvis de gad få styr på deres lag....
Jeg spiller altid kun hardcore - og selv der oplever jeg altså folk skal ha 2-3 kugler med en sniper for at dø - det er ren lag - ingen kan overleve 3 kugler i hoved/bryst med svu-as jo.
Sorry about your damn luck! :-P
DanishSheDemon
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Månen


Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf IkkNico » 12. aug 2013 06:33

Både MW3 og BO2 er grundene til, at jeg har droppet COD serien. Alt for meget fokus på killstreaks og LC betyder, at man på en god forbindelse kommer bagud mod alle modstandere. Jeg prøvede virkelig, men måtte give op til sidst. Alt for frustrerende spil.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: MW3 vs. BO2

Indlægaf Phimosis » 15. aug 2013 15:39

Du får sikkert en chance igen i Ghost, der siger de i hvert fald der ikke vil komme nogen af de der AI killstreak, selv ikke engang uav'en er være der :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron