Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 24. apr 2014 06:56

Øv, på den måde lærer udgiverne det aldrig. Tværtimod. De bliver bare bekræftet i, at uanset hvad de smider ud af ligegylidgt DLC, så er der salg og penge i det. Det var sådan microtransactions blev en accepteret del af spil verden.

Ekstra klasser i Ghosts koster allerede penge, og det er vel kun et spørgsmål om tid, før man får en startklasse med et par basisvåben, men alle de sjove attachments og våben skal man betale for.

/morgensure Nico (der går ud og henter en kop kaffe nu)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 24. apr 2014 08:54

IkkNico skrev:Øv, på den måde lærer udgiverne det aldrig. Tværtimod. De bliver bare bekræftet i, at uanset hvad de smider ud af ligegylidgt DLC, så er der salg og penge i det. Det var sådan microtransactions blev en accepteret del af spil verden.

Ekstra klasser i Ghosts koster allerede penge, og det er vel kun et spørgsmål om tid, før man får en startklasse med et par basisvåben, men alle de sjove attachments og våben skal man betale for.

/morgensure Nico (der går ud og henter en kop kaffe nu)


Jeg er helt enig Nico. Det næste COD bliver en microtransactions fest desværre, fordi folk køber hvad som helst.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 24. apr 2014 14:41

Jeg har det fint med mikrotransaktioner.
Dog vil jeg sige at et spil fx burde være noget billigere i Grundpris hvis det er fyldt med mikrotransaktioner.
Men eftersom jeg personligt ikke har givet noget for CoD, da det fulgte med min Day One Edition har jeg intet imod at købe småting i selve spillet.
De vil aldrig nogensinde kunne tilfredsstille alle.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 24. apr 2014 15:40

Bubbibubbi skrev:Jeg har det fint med mikrotransaktioner.
Dog vil jeg sige at et spil fx burde være noget billigere i Grundpris hvis det er fyldt med mikrotransaktioner.
Men eftersom jeg personligt ikke har givet noget for CoD, da det fulgte med min Day One Edition har jeg intet imod at købe småting i selve spillet.
De vil aldrig nogensinde kunne tilfredsstille alle.


Jeg har heller ikke nogen problemer med den måde det fungerer på nu. Jeg kan acceptere at der følger våben med til season pass, men begynder de at sælge dem selvstændigt er min grænse tæt på overtrådt.

Jeg frygter bare at næste år får vi måske kun 5-7 maps + 10 våben til reatail pris, og så skal vi tilkøbe os til et andet. Activision prøver altid at presse citronen lidt ekstra for at se hvornår de går over grænsen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 24. apr 2014 19:20

Før men ved det så få dem med den større pengepung en kæmpe fordel over alle andre<-----ikke fit, håbe ikke at det komme så langt. Er ligeglad med design ect. men at andre kan få bedre våben attachments ect ect er jeg stærk modstander....Der skal komme flere gode FPS online spil, så de få det mere hårdt til at vinde kunder
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 24. apr 2014 22:28

Enig.
Det skal ikke ende sådan at dem der er villige til mikrotransaktioner kan mere i spillet end dem der ikke vil købe.
Jeg kan dog acceptere at folk der køber season pass får et DLC våben før andre, som det skete med Ripper'en.

Men hvis det ender med at man fx kan købe flere perk slots eller lignende, så er jeg sikker på det går den gale vej.
Men hvis jeg vil bruge sølle 10 kr. på et Camo jeg synes er fedt, så skader det vel ikke nogen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 26. apr 2014 19:05

Er der en der kan fortælle mig hvordan det kører på XB1 generelt? På PS4 er der latterligt mange framedrops, det nærmer sig Titanfall niveau hvor det ikke er sjovt at spille, fordi man dør unfair når frameraten taber sutten.
Hvordan kører det i det store hele, er i tilfredse med det eller er det som PS4; en stor omgang lort og frustrationer hver 2. kamp? Er det flydende som på X360?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 26. apr 2014 19:29

Blauwy skrev:Er der en der kan fortælle mig hvordan det kører på XB1 generelt? På PS4 er der latterligt mange framedrops, det nærmer sig Titanfall niveau hvor det ikke er sjovt at spille, fordi man dør unfair når frameraten taber sutten.
Hvordan kører det i det store hele, er i tilfredse med det eller er det som PS4; en stor omgang lort og frustrationer hver 2. kamp? Er det flydende som på X360?

Jeg kan ikke sammenligne med PS4, men oplever ingen framedrops på XB1 overhovedet. Hit detection er den drøm, og man oplever ingen "bullshit øjeblikke".
Når man spiller i party, er det som om hit detection bliver lidt dårligere (men det har du jo selv oplevet med Cena).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 26. apr 2014 19:35

Okay, det lyder rimelig positivt. Framerate problemet må være PS4 eksklusivt så. Det er sgu irriterende når spillet sløver sig ned til slow motion og det er choppy og uresponsivt. Jeg vil bare gerne have et flydende CoD uden noget pis.

Så kort sagt, din oplevelse på XB1 er langt bedre end X360?


Tror sgu jeg skifter tilbage til Xbox med CoD, lige så snart jeg har lidt ekstra at gøre godt med.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 26. apr 2014 19:42

Blauwy skrev:Så kort sagt, din oplevelse på XB1 er langt bedre end X360?

Ja

... og med en ekstra kommentar; jeg var temmelig begejstret for Ghosts på 360.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 27. apr 2014 19:05

IkkNico skrev:Hit detection er den drøm, og man oplever ingen "bullshit øjeblikke".

Var måske lidt for hurtig.
Spillede nogle kampe her til eftermiddag, og uanset gamemode og lobby, så var det som mine 2 første skud ikke connectede. Jeg oplevede flere gange, at dø så hurtigt, at der ikke engang kom markering på skærmen. Jeg var nødt til at checke killcam for at se hvad jeg var død af.

Har kæmpet (med stor fed streg under kæmpet) hele eftermiddagten bare få at gå positiv. :?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 27. apr 2014 19:17

Det lyder meget af den oplevelse vi har på PS4 om aftenen. Det er det mest inkonsistente CoD til dato. Nogle dage har jeg perfekt hitdetection hele dagen, også om aftenen. Andre har jeg fra morgen til aften samme problem hele vejen, med at de første 3-4 skud ikke connecter eller ikke bliver registreret som at være blevet skudt af. Jeg spiller konsekvent på trådløs forbindelse, for baseret på erfaring med kabler, dør jeg ultra hurtigt konsekvent i alle kampe. Har ikke det der minder om reaktionstid, men på trådløst bliver det mere håndterbart.

Det er sgu underligt.
Hvordan er frameraten på XB1 forresten? Jeg synes ikke jeg læser om så mange der brokker sig over den, men alle anmeldelser jeg kan finde, siger at XB1 har store problemer med frameraten. Der er ingen grund til at skifte platform, hvis problemet bare er det samme der.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf SocomGriseNN » 27. apr 2014 20:50

Det ville være meget fjollet at skifte platform. Der er også mange fps dyk på XONE og netkoden er ligeså svingende, som i alle andre CoDs. Det bliver nok aldrig bedre og hvor blev de dedikerede servere af?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Morten Skou » 27. apr 2014 21:10

SocomGriseNN skrev:Det ville være meget fjollet at skifte platform. Der er også mange fps dyk på XONE og netkoden er ligeså svingende, som i alle andre CoDs. Det bliver nok aldrig bedre og hvor blev de dedikerede servere af?


De har aldrig lovet "dedikerede servere" i den forstand at du kunne få din egen server, som vi eksempelvis så det i Battlefield 3. Men Call of Dutys multiplayer kører da på "dedikerede servere" i Microsofts Cloud på Xbox One - i modsætning til det vi kendte fra Xbox 360, hvor en af personerne i lobbyen hostede spillet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 27. apr 2014 21:23

Gør det også på ps4. Ingen host migration.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron