Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 20. apr 2014 21:23

Bubbibubbi skrev:Og amazon har en digital 360/One combo for 200,-
http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Ghost ... 00FZFL76G/

Som i øvrigt også er Gold, selvom det ikke står på æsken. Det var min i hvert fald
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 20. apr 2014 22:40

IkkNico skrev:
Bubbibubbi skrev:Og amazon har en digital 360/One combo for 200,-
http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Ghost ... 00FZFL76G/

Som i øvrigt også er Gold, selvom det ikke står på æsken. Det var min i hvert fald

Og det er ikke fordi du har season pass eller lignende?
Jeg har selv købt season pass, så mit spil hedder også Gold Edition på min Xbox One nu, selvom det ikke gjorde før.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 21. apr 2014 06:57

Bubbibubbi skrev:Og det er ikke fordi du har season pass eller lignende?

Nope, havde vanilla udgaven til 360, og købte så koden via Amazon. I storen var der kun digital hardened og Gold udgaven, og den sidste var den jeg kunne downloade.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 21. apr 2014 07:31

Nu har jeg seasonspass, og har bemærket en styk tid siden at de første DLC er flyttet. Er det så nu at dem uden seasonspass kan spille disse baner og at det samme komme til at ske med de næste? Vis ja, er der for mig vis ingen grund til at anskaffe mig en seasonspass for COD mere.
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 21. apr 2014 07:43

Hvordan er banerne egentlig i den nye map pack? Vi får den jo først om små 3 uger på PS4.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 21. apr 2014 12:35

Michelve skrev:Nu har jeg seasonspass, og har bemærket en styk tid siden at de første DLC er flyttet. Er det så nu at dem uden seasonspass kan spille disse baner og at det samme komme til at ske med de næste? Vis ja, er der for mig vis ingen grund til at anskaffe mig en seasonspass for COD mere.


Nej. Hver gang der kommer en ny map pack vil banerne fra den tidligere map pack blive flyttet ind i den normale map rotation i de normale game modes.

Har du ikke den map pack, finder du kun spil med andre der heller ikke har map pack'en.
Man kan altså IKKE spille map pack banerne uden at købe dem.

Hvis man fx slev har map pack'en, men søger efter et spil med en kammerat der ikke har den, vil der stå at den map pack er 'disabled', og den vil derfor kun finde spil med andre der heller ikke har map pack'en.

Cena skrev:Hvordan er banerne egentlig i den nye map pack? Vi får den jo først om små 3 uger på PS4.

Jeg kan godt lide dem.
Er fedt med predator i ruins.
Dog er jeg ikke fan af remakes. Og Dome var bestemt ikke en af mine favoritter.
Og slet ikke eftersom vi allerede har et remake af den i Strike Zone.

De er alle small-medium baner, så man skal ikke løbe langt for at møde fjender.
Jeg spiller dem dog ikke så meget da jeg ikke gider de game modes man bliver tvunget til.
Så jeg venter til den næste map pack kommer så de ryger ind i den normale map rotation.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 21. apr 2014 14:29

Bubbibubbi skrev:
Cena skrev:Hvordan er banerne egentlig i den nye map pack? Vi får den jo først om små 3 uger på PS4.

Jeg kan godt lide dem.
Er fedt med predator i ruins.
Dog er jeg ikke fan af remakes. Og Dome var bestemt ikke en af mine favoritter.
Og slet ikke eftersom vi allerede har et remake af den i Strike Zone.

De er alle small-medium baner, så man skal ikke løbe langt for at møde fjender.
Jeg spiller dem dog ikke så meget da jeg ikke gider de game modes man bliver tvunget til.
Så jeg venter til den næste map pack kommer så de ryger ind i den normale map rotation.


Spændende. Ser altid frem til nye maps.
Jeg kunne godt lide Dome, men jeg er faktisk også mest til små action packed maps, da jeg syntes man i nogle af banerne bruger ALT for meget tid på at finde fjender.
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal syntes om Mike Meyers og nu Predator. Så længe det ikke sker oftere end det gør så overlever jeg, men er ikke super fan af idéen.

Jeg troede de røg direkte i den normale rotation? Det har de da gjort på PS4 tror jeg? Jeg købte dog først season pass et par uger efter 1. DLC pakke, så det kan godt være de har været i specielle game modes før.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 21. apr 2014 14:34

Bubbibubbi skrev:
Michelve skrev:Nu har jeg seasonspass, og har bemærket en styk tid siden at de første DLC er flyttet. Er det så nu at dem uden seasonspass kan spille disse baner og at det samme komme til at ske med de næste? Vis ja, er der for mig vis ingen grund til at anskaffe mig en seasonspass for COD mere.


Nej. Hver gang der kommer en ny map pack vil banerne fra den tidligere map pack blive flyttet ind i den normale map rotation i de normale game modes.

Har du ikke den map pack, finder du kun spil med andre der heller ikke har map pack'en.
Man kan altså IKKE spille map pack banerne uden at købe dem.

Hvis man fx slev har map pack'en, men søger efter et spil med en kammerat der ikke har den, vil der stå at den map pack er 'disabled', og den vil derfor kun finde spil med andre der heller ikke har map pack'en.

Cena skrev:Hvordan er banerne egentlig i den nye map pack? Vi får den jo først om små 3 uger på PS4.

Jeg kan godt lide dem.
Er fedt med predator i ruins.
Dog er jeg ikke fan af remakes. Og Dome var bestemt ikke en af mine favoritter.
Og slet ikke eftersom vi allerede har et remake af den i Strike Zone.

De er alle small-medium baner, så man skal ikke løbe langt for at møde fjender.
Jeg spiller dem dog ikke så meget da jeg ikke gider de game modes man bliver tvunget til.
Så jeg venter til den næste map pack kommer så de ryger ind i den normale map rotation.



Tak for info Bubbi,
Har enlig lidt de samme som dig med at jeg næsten heller ikke gider at spille dem pga men bliver tvunget i de game modes
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 22. apr 2014 08:39

Har spillet lidt på XB1 henover påsken, og kan kjonstatere 2 ting ...

1) Det ER faktisk nemmere at se folk på baner som Prison Break (som nogen vist nævnte tidligere i tråden)

2) Som på 360 virker det som om hit detection er væsentligt bedre, når man spiller alene (kontra i party). Det kan også bare være ren indbildning.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 22. apr 2014 11:42

IkkNico skrev:
2) Som på 360 virker det som om hit detection er væsentligt bedre, når man spiller alene (kontra i party). Det kan også bare være ren indbildning.



Vi har oplevet det samme på PS4, så det er bestemt ikke indbildning. Kan huske tilbage i BO2 var der også altid bøvl når man sad i party. Kan ikke finde ud af hvad de gør og hvad det gør godt for når man sidder i party. Det er ærgeligt, det tager glæden ud af at spille med vennerne, når alle bare skyder med skumfiduser og dør uden en chance for at reagere.

F.eks jeg og Sethos spillede SnD på PS4. En gamemode der altid kører stabilt med hitdetection. Det var helt skævt da vi spillede sammen, og da vi splittede op kørte det perfekt igen. Så noget er der helt bestemt i vejen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 22. apr 2014 12:20

Blauwy skrev:
IkkNico skrev:
2) Som på 360 virker det som om hit detection er væsentligt bedre, når man spiller alene (kontra i party). Det kan også bare være ren indbildning.



Vi har oplevet det samme på PS4, så det er bestemt ikke indbildning. Kan huske tilbage i BO2 var der også altid bøvl når man sad i party. Kan ikke finde ud af hvad de gør og hvad det gør godt for når man sidder i party. Det er ærgeligt, det tager glæden ud af at spille med vennerne, når alle bare skyder med skumfiduser og dør uden en chance for at reagere.

F.eks jeg og Sethos spillede SnD på PS4. En gamemode der altid kører stabilt med hitdetection. Det var helt skævt da vi spillede sammen, og da vi splittede op kørte det perfekt igen. Så noget er der helt bestemt i vejen.


Jeg har spillet en del selv de sidste dage for at tjekke det ud, og jeg har NÆSTEN altid god hitdetection. Når jeg sidder sammen med Blauwy har vi jævnligt problemer med hitdetection.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 22. apr 2014 13:02

Bruun og jeg har en teori om, at når man sidder i party bliver man også kun matched op med folk, der også sidder i party. Da denne gruppe mulige med og modspillere er mindre (tror vi) end gruppen af folk, der spiller solo, så bliver der længere ping tider til alle andre.

Jeg spiller stort set kun Ghosts solo nu, og skal vi have det sjovt nogle stykker sammen, så bliver det med Squads i stedet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 22. apr 2014 14:41

Har lige købt det nye voice addon med R Lee Ermey.
Det er sgu herligt lavet. :D
Billede

Han har en fed stemme..
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DKhANSI » 23. apr 2014 21:01

Har moret mig gevaldigt med Snoop Dogg i dag. Gal det er åndssvagt. "Ballistic Vests, those are some fine ass threads!"
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 23. apr 2014 22:21

DKhANSI skrev:Har moret mig gevaldigt med Snoop Dogg i dag. Gal det er åndssvagt. "Ballistic Vests, those are some fine ass threads!"

Squad Member, A brother from another mother.
Tror også jeg hellere må købe Snoop Dogg.. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron