Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 6. apr 2014 18:40

Cena skrev:Kan jeg egentlig ikke bare købe Hardened til PS3 og så indtaste season pass på PS3 og så det virker på 4'eren? Er der nogen af jer der har gjort det på 360/One versionen?

Jeg købtes Season Pass på min 360'er da spillet udkom, og overførte det gratis til min Xbox One.

På 360 til Xbox One kan det gøres gratis ind til D. 31. Maj.
Derefter skal man købe season pass igen.

Ser ud til det er det samme med PlayStation:

Q.
When I buy the Hardened Edition or Prestige Edition on PS3, will the Season Pass and digital content that comes with it, transfer to PS4 when I upgrade?
A.
Yes, when you buy the Call of Duty: Ghosts PS3 Hardened Edition or Prestige Edition, your Season Pass DLC and digital content will go with you to PS4 for no additional charge. You simply need to activate your PS3 Season Pass no later than May 31, 2014, and purchase and activate your PS4 console by May 31, 2014 and your content will then be available on your PS4 (using the same PSN account).
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 6. apr 2014 19:38

Bubbibubbi skrev:
Cena skrev:Kan jeg egentlig ikke bare købe Hardened til PS3 og så indtaste season pass på PS3 og så det virker på 4'eren? Er der nogen af jer der har gjort det på 360/One versionen?

Jeg købtes Season Pass på min 360'er da spillet udkom, og overførte det gratis til min Xbox One.

På 360 til Xbox One kan det gøres gratis ind til D. 31. Maj.
Derefter skal man købe season pass igen.

Ser ud til det er det samme med PlayStation:

Q.
When I buy the Hardened Edition or Prestige Edition on PS3, will the Season Pass and digital content that comes with it, transfer to PS4 when I upgrade?
A.
Yes, when you buy the Call of Duty: Ghosts PS3 Hardened Edition or Prestige Edition, your Season Pass DLC and digital content will go with you to PS4 for no additional charge. You simply need to activate your PS3 Season Pass no later than May 31, 2014, and purchase and activate your PS4 console by May 31, 2014 and your content will then be available on your PS4 (using the same PSN account).


Okay tak for svaret. Får man det som en kode der skal indtastes i spil menu eller kan det gøres ude i interface menu?
Grunden til jeg spørger er jeg er interesseret i at vide om jeg skal have Ghosts til PS3 for at aktivere season pass, eller om det er nok jeg indtaster det ude i PS3/PS4 menu for at aktivere og så bare starter mit Ghosts op på PS4.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 9. apr 2014 07:14

Så fik jeg prøvet Ghosts på XB1, og jeg må ærlig talt indrømme, at jeg ikke kan se forskel ifht. 360 udgaven. Jeg har så også kun prøvet et enkelt map (lige inden sengetid), så skal lige prøve nogle flere.

Der kunne kun findes en kamp, men alt kørte som det skulle, med kun et enkelt tilfælde af BS.

Rart med hele 2 skydespil at vælge imellem nu, og et 3. på vej. Så mangler jeg bare DotP og en god arcade racer :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 9. apr 2014 07:54

Hvordan kører Ghosts på One efter den sidste patch (4. april)?

Hvor jeg førhen kun oplevede framedrops en sjælden gang i mellem på Stoneheaven syntes jeg det er begyndt at opstå i flere maps nu, og det sker ret ofte?
Jeg syntes også jeg er begyndt at opleve BS infights i flere kampe nu, og føler jeg bliver one shottet hvor jeg på killcam kan se de har skudt flere skud.

Sådan har det sku ikke været tidligere. Er det kun PS4 der er ramt eller oplever i det samme?

@Nico
Hvis du ikke kan se forskel må det være fordi du har glemt at skrive penis på skiven. Der er imo kæmpe forskel på den gamle gen og next-gen versionen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 9. apr 2014 08:13

Cena skrev:@Nico
Hvis du ikke kan se forskel må det være fordi du har glemt at skrive penis på skiven. Der er imo kæmpe forskel på den gamle gen og next-gen versionen.

Hahahahahahaha :lol:

Det var sent ... på en 24" skærm ... og kun en enkelt kamp. Jeg prøver igen i weekenden
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 9. apr 2014 08:15

IkkNico skrev:Så fik jeg prøvet Ghosts på XB1, og jeg må ærlig talt indrømme, at jeg ikke kan se forskel ifht. 360 udgaven. Jeg har så også kun prøvet et enkelt map (lige inden sengetid), så skal lige prøve nogle flere.

Der kunne kun findes en kamp, men alt kørte som det skulle, med kun et enkelt tilfælde af BS.

Rart med hele 2 skydespil at vælge imellem nu, og et 3. på vej. Så mangler jeg bare DotP og en god arcade racer :)


Opløsningerne på 360 og Xb1 ligger heller ikke langt fra hinanden. Det er kun PS4 som fik det skubbet op i 1080p.

Men der er en længere draw-distance på XB1, og lidt flere effekter. Er nysgerrig for at sammenligne Ghost på XB1 og PS4 - men ikke nok til at købe det på en 3. generation ;-)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 15. apr 2014 23:26

Den 22. april kommer der nye våbencamos vi kan kaste vores penge efter:
http://community.activision.com/communi ... oice-packs

Derudover vil det være muligt at hente to nye voice packs til multiplayer, den ene er den velkendte strenge Drill Instructor, og den anden er den liiiidt mere afslappede Snoop Dogg. :D

Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 17. apr 2014 21:54

Hvordan kører Ghosts om aftenen på Xbox One? Det er helt i hegnet på PS4 i øjeblikket. Om formiddagen kører det super men om aftenen er det UMULIGT at slå nogen ihjel. Hold kæft det er belastende mand!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 19. apr 2014 05:51

Cena skrev:Hvordan kører Ghosts om aftenen på Xbox One? Det er helt i hegnet på PS4 i øjeblikket. Om formiddagen kører det super men om aftenen er det UMULIGT at slå nogen ihjel. Hold kæft det er belastende mand!


Det kører fint her.
Faktisk kører det bedst eftermiddag/aften hvor der også er andre på i samme region.
Tidligt om morgenen kan godt nogen gange drille lidt med at finde en ordentlig lobby.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 19. apr 2014 06:44

Cena skrev:Hvordan kører Ghosts om aftenen på Xbox One? Det er helt i hegnet på PS4 i øjeblikket. Om formiddagen kører det super men om aftenen er det UMULIGT at slå nogen ihjel. Hold kæft det er belastende mand!

Bruun og jeg havde nogle WTF øjeblikke, og en del haken, da vi spillede torsdag aften.
Der var så heller ikke mere end omkring 12.000 spillere på
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 19. apr 2014 07:10

Okay. På PS4 opstår problemerne når man på verdenskortet kan se vi begynder at blive matchet med folk udenfor Europa. Umiddelbart er det faktisk mest når vi spiller i party. Sidder man selv virker problemerne ikke til at være ret store.

Jeg er snart så fucking træt af det spil her.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 19. apr 2014 13:10

IkkNico skrev:
Cena skrev:Hvordan kører Ghosts om aftenen på Xbox One? Det er helt i hegnet på PS4 i øjeblikket. Om formiddagen kører det super men om aftenen er det UMULIGT at slå nogen ihjel. Hold kæft det er belastende mand!

Bruun og jeg havde nogle WTF øjeblikke, og en del haken, da vi spillede torsdag aften.
Der var så heller ikke mere end omkring 12.000 spillere på

Husk det online tal svarer til ca. 10-20% af det totale antal online spillere.
Der står lidt om det her:
http://support.activision.com/articles/ ... earch&pn=1
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 20. apr 2014 18:50

Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Mikael Nielsen » 20. apr 2014 19:35

Jeg ved godt det er nok ikke helt i den rigtige tråd, men det er da om cod ghost.
coolshop har den til salg til 399 kr.

https://www.coolshop.dk/catalog/product ... uty-ghosts
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 20. apr 2014 21:14

Mikael Nielsen skrev:Jeg ved godt det er nok ikke helt i den rigtige tråd, men det er da om cod ghost.
coolshop har den til salg til 399 kr.

https://www.coolshop.dk/catalog/product ... uty-ghosts


Koster stadig $59.99 digitalt for Gold Edition som er lidt under 325 kr.
Med Gold Edition følger den første map pack med gratis.

Og amazon har en digital 360/One combo for 200,-
http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Ghost ... 00FZFL76G/
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron