Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 26. nov 2013 11:04

Jep, overall kører det godt.

En lille teori i vores gruppe; sidder man i party prøver spillet at smide os i en lobby, hvor alle andre også siddder i party.

Søger man alene findes en lobby på ingen tid, sidder vi 2 eller flere i party, bruger vi flere minutter i pre-game, mens spillet skriver; waiting for 1 more player (ell. lign.). I disse lobby ser vi tit identiske klan-tags, ellers hvsi 3 spillere joiner, så ændres beskeden til: we ned 1 more player to balance the teams.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2013 11:13

IkkNico skrev:Jep, overall kører det godt.

En lille teori i vores gruppe; sidder man i party prøver spillet at smide os i en lobby, hvor alle andre også siddder i party.

Søger man alene findes en lobby på ingen tid, sidder vi 2 eller flere i party, bruger vi flere minutter i pre-game, mens spillet skriver; waiting for 1 more player (ell. lign.). I disse lobby ser vi tit identiske klan-tags, ellers hvsi 3 spillere joiner, så ændres beskeden til: we ned 1 more player to balance the teams.


Spørgsmålet er om det vil være det samme på Xbox One.. ?

Har et par kammerater som får deres på fredag (coolshops EU-halløj) Så håber at kunne få afprøvet denne teori.
Matchmaking på Xbox One skulle jo gerne være mere advanceret ifølge al PR-snakken.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Krisgebis » 26. nov 2013 11:28

Jeg er godt nok ikke vild med Ghosts i mp. Banerne er alt for store, åbne og kringlede. Modstanderen kan hele tiden komme fra 17 forskellige sider, med mindre du gemmer dig i et forladt hjørne. Spawn systemet er dårligt, du bliver enten smidt ind foran/bagved en modstander, eller helt over i en forladt del af banen. Skaden på våben er så høj, at man dør af det mindste prik. Mange gamemodes passer ikke til banerne og hardpoint/headquarters mangler. Den nye sitrep er junk. Store dele af banerne ligger ubrugt hen, fordi de er dårligt designet.

Det er fint de prøver nye ting. Det er nok det mest anderledes CoD spil siden Mw1, men det meste af det fungerer bare ikke imo. Kan godt lide at snipe med thermal, da det virker tilfredsstillende., Ellers her jeg svært ved at finde positive ting
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 26. nov 2013 11:37

Major Oblivious skrev:Spørgsmålet er om det vil være det samme på Xbox One.. ?

Har et par kammerater som får deres på fredag (coolshops EU-halløj) Så håber at kunne få afprøvet denne teori.
Matchmaking på Xbox One skulle jo gerne være mere advanceret ifølge al PR-snakken.

Der skulle også være dedikerede servere på alle platforme. Den sneg man sig udenom ved lige at nævne listen-servere, så vi stadig sidder på P2P.

Måske har de rent faktisk dedikerede servere i UK, for jeg synes ikke rigtig jeg møde nogle englændere
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2013 11:46

Dem har jeg trumlet ind i nogle gange.. Kan dog ikke se, hvor folk er fra på One'en..
Men det hjælper egentlig lige fedt, da jeg satte mit Locale til US.. Men selvom det nok var P2P, så var det meget bedre end på 360

Tæt på at sige nogensinde.. Og har været med siden COd4
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf jakobm » 27. nov 2013 12:31

Hvordan går det for jer med xbox one....
Det er kun 1 ud af 10 kampe hvor jeg har en chance pt.
Det er næsten uspilleligt jeg er heldig hvis jeg går lige eller får mere end 8 kills.
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Dark x Crow » 28. nov 2013 08:44

http://netparty.dk/nyhed/10/ COD:G turnering(LAN)
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf jakobm » 28. nov 2013 14:01

detailed network statistic. Xbox one.
Hvad er jeres latency under network settings...
Min er oppe på 200.
Det lyder af meget syntes jeg. Måske derfor man har problemer med Ghosts.
Hvad har i.
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 28. nov 2013 15:29

Min latency ligger også på en 200 - men oplever langt færre problemer i Ghost på One end 360.

Vores latency bliver vel automatisk højere når vi pinger en server langt væk ? Det betyder jo ikke at vi spiller med folk fra USA eller Asien.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 28. nov 2013 21:47

Call of duty er ret upopulært på XO :?
Under 1000 spiller Kill Confirmed og kun 6.500 spiller TDM.. Lidt svært at finde en god bane
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 28. nov 2013 21:48

Det var ikke mange. Er spændt på at se hvordan billedet er på PS4. Sikkert det samme. Måske endda værre!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 28. nov 2013 22:19

Cena skrev:Det var ikke mange. Er spændt på at se hvordan billedet er på PS4. Sikkert det samme. Måske endda værre!


Du må endelig lade mig vide hvordan det er når du får din PS4.

Jeg havde egentlig planer om at købe X1 engang ude i fremtiden, men nu hvor alle jeg spiller med på regelmæssig basis skifter til PS4 kunne det være jeg skulle give den et forsøg.
Det eneste der har fraholdt mig fra PS er måden analogstiksne er placeret overfor hinanden. Jeg er meget mere fan af Xbox' placering :/
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 28. nov 2013 22:22

Blauwy skrev:
Cena skrev:Det var ikke mange. Er spændt på at se hvordan billedet er på PS4. Sikkert det samme. Måske endda værre!


Du må endelig lade mig vide hvordan det er når du får din PS4.

Jeg havde egentlig planer om at købe X1 engang ude i fremtiden, men nu hvor alle jeg spiller med på regelmæssig basis skifter til PS4 kunne det være jeg skulle give den et forsøg.
Det eneste der har fraholdt mig fra PS er måden analogstiksne er placeret overfor hinanden. Jeg er meget mere fan af Xbox' placering :/


Det skal jeg nok Jacob.
Ja jeg ved heller ikke om jeg kan vende mig til det. Men mange siger DS4 er meget bedre end forgængeren så det håber jeg er sandt. Det skal det være, for DS3 var horribel!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 28. nov 2013 22:39

Det er faktisk ret sjov, havde på en måde regnet med jeg ville få det svært at finde et spil på 360, nu hvor Xbone var kommet, men det har ikke været tilfældet, faktisk synes jeg der stadig kommer flere til
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 28. nov 2013 22:44

Cena skrev:
Blauwy skrev:
Cena skrev:Det var ikke mange. Er spændt på at se hvordan billedet er på PS4. Sikkert det samme. Måske endda værre!


Du må endelig lade mig vide hvordan det er når du får din PS4.

Jeg havde egentlig planer om at købe X1 engang ude i fremtiden, men nu hvor alle jeg spiller med på regelmæssig basis skifter til PS4 kunne det være jeg skulle give den et forsøg.
Det eneste der har fraholdt mig fra PS er måden analogstiksne er placeret overfor hinanden. Jeg er meget mere fan af Xbox' placering :/


Det skal jeg nok Jacob.
Ja jeg ved heller ikke om jeg kan vende mig til det. Men mange siger DS4 er meget bedre end forgængeren så det håber jeg er sandt. Det skal det være, for DS3 var horribel!


Ja DS3 var den værste controller jeg nogensinde har prøvet.
Jeg ved ikke hvad jeg ender med. Jeg bruger kun min X360 til COD da jeg har en stærk pc jeg bruger til alle andre spil. Så jeg køber den konsol der har de fedeste eksklusiver ude på givent tidspunkt.

Anywho ang Ghosts som tråden nu er om; det er næsten helt umuligt at spille alene efter Clan Wars er gået live og alle og deres mor spiller med 4-5 andre spillere og går efter at vinde. Det kunne godt tyde på at jeg hopper af Ghosts vognen i år hvis det bliver ved med at være sådan. Det er fandme nederen at komme ind i en kamp Blitz hvor modstanderne har 16 caps mod 2 på det hold man joiner. Ingen chance i helvede for at vinde alene længere, som det ser ud til nu. :/
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron