Xboxlife forum

Battlefield 4 - info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 12. sep 2014 18:43

Ville virkelig gerne, men er på arbe :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf klarityDk » 13. sep 2014 20:11

En lille trailer som viser hvad vi vil se i Final Stand DLC'en.

http://m.youtube.com/watch?v=uqDy6D9DZz8
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 15. sep 2014 19:41

Nu er det nok mig der er helt væk her, men har lige været ude og investere i Premium, og da det var hentet hjem, og jeg så startede Bf4 op, stod der også tillykke, og havde derefter en million battlepacks jeg kunne åbne, da det så var gjort, ville jeg jo så prøve og spille.
Men næææææh nej, den gik sgu ikke selv om der nu står Premium når jeg starter Bf4 op, så når jeg forsøger at komme ind på de nye baner, så står der Buy DLC, og når jeg så forsøger det fortæller den mig sgu jeg allerede er premium medlem.

Har prøvet at starte spille forfra et par gange, intet nyt.
Prøvet at starte Xbox'en forfra, intet nyt.

Hvad er det lige jeg mangler at prøve/gøre ???
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 15. sep 2014 19:43

Phimosis skrev:Nu er det nok mig der er helt væk her, men har lige været ude og investere i Premium, og da det var hentet hjem, og jeg så startede Bf4 op, stod der også tillykke, og havde derefter en million battlepacks jeg kunne åbne, da det så var gjort, ville jeg jo så prøve og spille.
Men næææææh nej, den gik sgu ikke selv om der nu står Premium når jeg starter Bf4 op, så når jeg forsøger at komme ind på de nye baner, så står der Buy DLC, og når jeg så forsøger det fortæller den mig sgu jeg allerede er premium medlem.

Har prøvet at starte spille forfra et par gange, intet nyt.
Prøvet at starte Xbox'en forfra, intet nyt.

Hvad er det lige jeg mangler at prøve/gøre ???

Dengang jeg aktiverer mit premium gjorde den det samme. Efter en dags tid eller sådan noget kunne jeg godt komme ind på dlc mapsne.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 15. sep 2014 19:47

Oki den skal bare lige have lidt tid at tænke over det i, det er så iorden, skal alligevel først bruge det imorgen hehe
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 16. sep 2014 08:06

Oki det virker så heller ikke i dag, hvor fedt er det lige...... :(

ARGH!!! var ikke lige klar over man skulle downloade det hele manuelt - mente jeg ikke man gjorde på 360 - nå man fandt en løsning på problemet ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 16. sep 2014 11:14

Det her er fandme plat, jeg har virkelig aldrig gidet at flyve i Bf3 eller Bf4, da jeg altid har set det som en infanteri spil, og pludselig for at låse noget op til min support klasse, skal jeg skyde 3x5 fly ned i en runde, det giver jo ingen mening... :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 16. sep 2014 17:26

Kan kun give dig ret. Der er mange irriterende ting man skal gøre i de forskellige assignments :(
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 16. sep 2014 18:39

Jamen slet ikke når de ikke giver mening, kan godt se dem hvor jeg skal bruge min support for at komme videre, men at flyve en flyvemaskine for at få en ting - skod
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 17. sep 2014 21:04

Optog dette klip for nogle uger siden. Er der nogen som lige kan forklare hvad der sker? :shock:

SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf DanniLaursen » 18. sep 2014 06:09

Han har fundet en Bug så gan kan komme under jorden
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 18. sep 2014 10:11

SocomGriseNN skrev:Optog dette klip for nogle uger siden. Er der nogen som lige kan forklare hvad der sker? :shock:



Har i hvert fald lige været inde og anmeld ham for snyd med et link til din video - gider ikke sådan noget pis der
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 18. sep 2014 19:56

Det jeg bare synes er mærkeligt er at, det var det eneste jeg så til ham i det game. Blev ikke dræbt på denne her måde andre gange, men okay, i har nok ret i han er gået under jorden :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf JohnH » 18. sep 2014 20:01

DanniLaursen skrev:Han har fundet en Bug så gan kan komme under jorden


Det er helt normalt i det spil, det er ikke snyd, det er lag/dårlig netkode ... har oplevet det en hel del gange, ham der skyder en står med en sniper, i den anden ende af banen og man er blevet skudt af en pistol.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Deeznutz » 19. sep 2014 02:32

Ja der er desværre en del bugs, men synes klart at der er flere på 360éren end x1, jeg synes også det er mega nederen at man selv ved at man er kommet rundt hjørnet eller i dækning men alligevel bliver man skudt. gang efter gang
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron