Xboxlife forum

Battlefield 4 - info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 31. aug 2014 18:33

IkkNico skrev:Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan gemme mine class setups?

Jeg laver mine klasser på test range, men når jeg så går ind i mp, så er de væk igen, fx. Scar bliver igen til AK-12 på assault klassen. Kan det virkelig passe, at jeg skal starte alle mine online sessioner med at sætte mine klasse op?

Den husker det mellem kampe og servere, men tilsyneladende ikke hvis jeg slukker maskinen.
Ved ikke pom det har noget med savegame fejlen at gøre. Tidligere idag mistede jeg mit savegame til kampagnen.


Det gør den også med mig og det er helt ufatteligt de ikke har fixet den bug.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 31. aug 2014 22:35

SocomGriseNN skrev:
Phimosis skrev:Vil gerne have den den ak-12 men det kommer sku da til at tage noget tid :)


Det er altså start våbnet hos assualt klassen?


He! ja oki sorry, læste det lige som det Lmg man får når man har slået omkring 200 ihjel, plus en del andre ting :)

SocomGriseNN skrev:
IkkNico skrev:Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan gemme mine class setups?

Jeg laver mine klasser på test range, men når jeg så går ind i mp, så er de væk igen, fx. Scar bliver igen til AK-12 på assault klassen. Kan det virkelig passe, at jeg skal starte alle mine online sessioner med at sætte mine klasse op?

Den husker det mellem kampe og servere, men tilsyneladende ikke hvis jeg slukker maskinen.
Ved ikke pom det har noget med savegame fejlen at gøre. Tidligere idag mistede jeg mit savegame til kampagnen.


Det gør den også med mig og det er helt ufatteligt de ikke har fixet den bug.


Det gør det måske 1 ud af 10 gange ved mig, men mange af mine problemet er forsvundet efter jeg lavede en ny bruger, hvilket ikke helt giver mening.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf jsejrup » 1. sep 2014 07:05

jeg har sat mit favorite setup op inde på battlelog og der er aldrig problemer mere efter jeg gjorde det..
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 1. sep 2014 11:32

jsejrup skrev:jeg har sat mit favorite setup op inde på battlelog og der er aldrig problemer mere efter jeg gjorde det..

Har jeg også prøvet, men har stadig haft problemer :(
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 4. sep 2014 12:36

Uha U-100 Mk5 med termografisk x2 sigte, er lige ved at kaste op over hvor det bare spiller.

Især i Operation Locker på Large Conquest map woop wooooop
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Deeznutz » 5. sep 2014 20:12

Fik endelig min xboxone idag. Sættet igang med at dl bf4 efter 6-7 timer den endelig færdig, sygt så Langtid det skulle ta. Havde premium fra 360'eren så troede det fulgt med over men det gjorde det ikke, så det var penge op af lommen igen. Satte så her til at dl alle dlc var færdig her til aften. Nu har jeg så fået premium men den siger at jeg har dl alle dlc men jeg kan ikke spille dem. What The fuck. Andre der har oplevet det samme. Fedt og starte ud sådan her med sin Xbox som man bare har ventet så
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf hackNICE1112@ » 5. sep 2014 20:17

Deeznutz skrev:Fik endelig min xboxone idag. Sættet igang med at dl bf4 efter 6-7 timer den endelig færdig, sygt så Langtid det skulle ta. Havde premium fra 360'eren så troede det fulgt med over men det gjorde det ikke, så det var penge op af lommen igen. Satte så her til at dl alle dlc var færdig her til aften. Nu har jeg så fået premium men den siger at jeg har dl alle dlc men jeg kan ikke spille dem. What The fuck. Andre der har oplevet det samme. Fedt og starte ud sådan her med sin Xbox som man bare har ventet så


Oplevet selv det samme at jeg ikke kunne spil nogle af DLC jeg slette alle sammen og installeret dem en gang til og så har der ikke være nåde siden og det var fra en månden siden :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Deeznutz » 5. sep 2014 20:38

Ok så må jeg prøve og afinstallere dem igen, så prøve forfra, takker for Info
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf hackNICE1112@ » 5. sep 2014 20:59

Deeznutz skrev:Ok så må jeg prøve og afinstallere dem igen, så prøve forfra, takker for Info


Det var så lidt :-) ja det er lidt øv men det hjælp hos mig skrive lige hvis det hjælper :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf blazingnsane » 6. sep 2014 07:00

men hvis du har købt premium til bf4 på xbox360 så følger det med over på xbox one... det er ikke nødvendigt at købe det igen
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 7. sep 2014 06:58

Hvad for en map pack vil i sige er den bedste?
Overvejer at købe den der china map pack der, men det er mere for at få den sidste ting til min support clas :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Muggs » 7. sep 2014 07:06

Second Assault og Dragons Teeth er gode. China Rising og Naval Strike stinker imo. Der er sikkert andre der mener anderledes :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 7. sep 2014 07:31

Den der warhead man kan få til ens support class, er den ellers noget værd ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 7. sep 2014 07:44

Enig med Muggs. BF4 har efter min mening de værste maps i hele serien, men second assualt og dragons teeth har ret fede maps.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Deeznutz » 7. sep 2014 11:18

blazingnsane skrev:men hvis du har købt premium til bf4 på xbox360 så følger det med over på xbox one... det er ikke nødvendigt at købe det igen



What den krævede at jeg skulle købe premium igen selvom den havde overført mit navn og xp'er

Kan man kræve dem igen så??
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron