Xboxlife forum

Battlefield 4 - info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf susperia » 21. aug 2014 11:18

Ahh fedt, det vil jeg glæde mig til.
Præcis det med at man dør, efter man faktisk var kommet i dækning, oplever jeg meget, og har bare tænkt at det var en US server jeg spillede på.

Så tak for den gode info :D
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 21. aug 2014 12:41

Det var da så lidt :). Der er også mange andre ændringer på vej til bl.a våben damage, en forbedring af rush og meget andet :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 22. aug 2014 19:11

Håber de gør noget vil Lmg'erne, da jeg synes de er en lille smule triste at bruge.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 25. aug 2014 11:24

Oki efter jeg har fået låst en del op til mit Lmg, vil jeg godt ændre mening på det område, de er jo faktisk ret vilde ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 25. aug 2014 20:52

LMGerne er ganske fint balanceret og ingen grund til at de får et buff, men kan se du allerede har fundet ud af det ;)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf citysleeps » 27. aug 2014 10:08

Spørgsmål angående XP boosts. Kan man spille f.eks 20 minutter - slukke - komme tilbage og spille 40 minutter på samme boost? Eller er en boost kun aktiv i op til en time i én spil omgang?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Muggs » 27. aug 2014 10:12

citysleeps skrev:Spørgsmål angående XP boosts. Kan man spille f.eks 20 minutter - slukke - komme tilbage og spille 40 minutter på samme boost? Eller er en boost kun aktiv i op til en time i én spil omgang?

Den tæller kun den effektive spilletid du er på et map. Når du er dæd tæller den heller ikke.
Og ja du kan sagtens spille to minutter i dag, og bruge 12 minutter i morgen, og så resten juleaften hvis det passer dig :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf citysleeps » 27. aug 2014 10:27

Fedt - tak Muggs.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 29. aug 2014 00:37

SocomGriseNN skrev:LMGerne er ganske fint balanceret og ingen grund til at de får et buff, men kan se du allerede har fundet ud af det ;)


Nu spiller jeg kun Lmg, men synes tit det virker som om at Assault bare kan holde speederen i bund, og så slår de alt ihjel, men der imod hvis jeg ikke trykker en halv million gange, frem for bare at skyde løs, så ender jeg sku med at blive nakket ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf IkkNico » 31. aug 2014 11:35

Jeg har kun spillet et par kampe, og kun TDM og Dom (uden køretøjer)så har ike det store sammenligningsgrundlag endnu, men U-100 lmg'en virker væsentlig mere effektiv end AK-47. Jeg vinder i hvert fald flere 1v1 med den. M246 er skæg, og giver alt for mange supress kills, men ikke meget værd på afstand, hvis man vil have sine kills selv.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 31. aug 2014 13:35

Hygger mig også meget med dem faktisk, men taber som regel altid mine 1vs1 især hvis vi er på grænsen til nærkamp.
Skal have lidt afstand til dem for at have en chance
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 31. aug 2014 14:21

Jeg synes helt klart AK-12 (Går udfra det den du mener Nico?) er langt bedre end U-100. Jeg synes dog der er alt for meget aim assist i spillet. Det kunne de godt tone ene anelse ned hvis det stod til mig :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Phimosis » 31. aug 2014 15:24

Vil gerne have den den ak-12 men det kommer sku da til at tage noget tid :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SocomGriseNN » 31. aug 2014 16:01

Phimosis skrev:Vil gerne have den den ak-12 men det kommer sku da til at tage noget tid :)


Det er altså start våbnet hos assualt klassen?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf IkkNico » 31. aug 2014 16:31

Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan gemme mine class setups?

Jeg laver mine klasser på test range, men når jeg så går ind i mp, så er de væk igen, fx. Scar bliver igen til AK-12 på assault klassen. Kan det virkelig passe, at jeg skal starte alle mine online sessioner med at sætte mine klasse op?

Den husker det mellem kampe og servere, men tilsyneladende ikke hvis jeg slukker maskinen.
Ved ikke pom det har noget med savegame fejlen at gøre. Tidligere idag mistede jeg mit savegame til kampagnen.

SocomGriseNN skrev:Jeg synes helt klart AK-12 (Går udfra det den du mener Nico?)

jep, starteren for assault klasen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron