Xboxlife forum

Black Ops 2 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Blauwy » 7. jul 2013 11:03

SocomGriseNN skrev:
Blauwy skrev:Den har bare ingen relevans til BO2, men tak for videoen. Nu ved jeg da hvordan IRL våben og ammo fungerer.
Yderligere er der forskel på en shotgun irl og en assault riffle ingame.


Det er der helt bestemt, men mange af de vægge der er i BO2 kan man squ sagtens skyde igennem med en Assault rifle.


Hvilke?
Jeg er blevet skudt igennem vægge, ligesom alle andre, men ALDRIG nogensinde igennem en fuld container. Det burde ikke ske, selv med fmj, når man står bag en kæmpe kasse lavet af stål. Det har jeg aldrig prøvet før, som vist i videoen.

Det har sikkert været en glitch i spillet, for jeg er hverken før eller siden blevet skudt igennem samme container.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Combio » 7. jul 2013 20:14

er der nogle der kan forklare mig, hvordan man kommer hurtigt ind til banken i buried?
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf CBRx CrazyDuck » 8. jul 2013 11:59

Lige når du starter banen render du ned i stalden og der skulle gerne være en mine du kan løbe igennem til Saloon hvor du hopper fra Saloon til skråtaget overfor hvorefter du skal hoppe over på et andet tag, og vupti. Så er du i banken :)


Men du kan lige adde mig så vi kan tage et game og jeg kan vise dig det ;)
CBRx CrazyDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf CBRx CrazyDuck » 8. jul 2013 11:59

Lige når du starter banen render du ned i stalden og der skulle gerne være en mine du kan løbe igennem til Saloon hvor du hopper fra Saloon til skråtaget overfor hvorefter du skal hoppe over på et andet tag, og vupti. Så er du i banken :)


Men du kan lige adde mig så vi kan tage et game og jeg kan vise dig det ;)
CBRx CrazyDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Combio » 9. jul 2013 15:04

er desvære på ps3.. Men vil utrolig gerne spille med dig :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf SocomGriseNN » 11. jul 2013 23:37

Hvilke?
Jeg er blevet skudt igennem vægge, ligesom alle andre, men ALDRIG nogensinde igennem en fuld container. Det burde ikke ske, selv med fmj, når man står bag en kæmpe kasse lavet af stål. Det har jeg aldrig prøvet før, som vist i videoen.

Det har sikkert været en glitch i spillet, for jeg er hverken før eller siden blevet skudt igennem samme container.


Nu har jeg spillet BO2 i et par dage, og kan godt se at væggene ikke er som jeg huskede dem :). Vil give dig ret i der er man som man ikke bare burde kunne skyde igennem. Jeg har dog ikke selv så mange problemer med at blive skudt igennem væggene, tilgengæld har jeg så så mange andre problemer med spillet :roll:
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Phimosis » 26. jul 2013 06:40

Er begyndt og spille rigtig meget LMG igen, det er lige mig og spille sådan lidt afventende, men hold da helt op folk bliver hurtig sure, ved ikke om der lige er ankommet en ny målgruppe, men her på det sidste har jeg modtaget mange hate beskeder, der var en i forgårs der sendte 40-50 invite til chat, på 20-30 minutter mens jeg sad og spillede :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Thorpedo29 » 26. jul 2013 09:36

Haha, ja hate får man masser af hvis man spil COD og ikke stinker :) Shootgun noob, LMG noob, f*cking camping sniper noob....

Jeg tror ikke der findes en klasse hvor man ikke er noob og en eller anden amerikansk teenager føler trang til at skrige det til en i en privat besked :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf DanishSheDemon » 26. jul 2013 10:00

Angående bank i buried - nede ved slikbutik og salonen er der en trappe du skal bruge 750 at åbne for - så løber du op af dem - og så direkte til højre - så er der et hul i gulvet - hop ned der og så er du i banken :-)

Spiller den meget med kæresten :-)
Sorry about your damn luck! :-P
DanishSheDemon
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Månen


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf DanishSheDemon » 26. jul 2013 10:07

Morten Skou skrev:Hvad synes I om de nye multiplayer-baner? Jeg har desværre ikke haft mulighed for at prøve dem endnu.



Havde os der spiller udelukkende hardcore nu haft en playliste med udelukkende nye baner - så havde man ku spille dem noget mere. Men det jeg har spillet af dem - super fede baner. Folk camper bare alt for meget i cove desværre :-(

Ellers er jeg ganske godt tilfreds...

Men de ku godt lige gøre så os hardcore folk ku få playlister som i core...
Sorry about your damn luck! :-P
DanishSheDemon
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Månen


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Major Oblivious » 26. jul 2013 13:34

Thorpedo29 skrev:Haha, ja hate får man masser af hvis man spil COD og ikke stinker :) Shootgun noob, LMG noob, f*cking camping sniper noob....

Jeg tror ikke der findes en klasse hvor man ikke er noob og en eller anden amerikansk teenager føler trang til at skrige det til en i en privat besked :)


Løsningen hedder private settings, man kan gøre så ingen udover ens friends kan henvende sig til én
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Thorpedo29 » 26. jul 2013 13:43

Men det er jo komisk, jeg vil da ikke undvære det? Jeg kan da ikke være den eneste der griner af det :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Phimosis » 27. jul 2013 06:54

Major Oblivious skrev:
Thorpedo29 skrev:Haha, ja hate får man masser af hvis man spil COD og ikke stinker :) Shootgun noob, LMG noob, f*cking camping sniper noob....

Jeg tror ikke der findes en klasse hvor man ikke er noob og en eller anden amerikansk teenager føler trang til at skrige det til en i en privat besked :)


Løsningen hedder private settings, man kan gøre så ingen udover ens friends kan henvende sig til én


Tror faktisk jeg vil prøve det, dem der sender en hate mail har jeg intet imod, men en der sender 1000 invites på en spil aften, det går sku mig på
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf Mads Justesen » 29. jul 2013 11:32

Nogen frisk på Gun Game eller lignende?
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Re: Black Ops 2 info

Indlægaf KBHbellum » 31. jul 2013 16:28

Skal der bruges Onlinepass for at spille MP?
Billede
KBHbellum
Niveau 2
 
Indlæg: 140


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron