Xboxlife forum

Gotham City Impostors

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Gotham City Impostors

Indlægaf WEZL_DK » 13. feb 2012 09:36

zarGoth skrev:Vil vidt gerne prøve det, men kan slet ikke finde nogen matches :/


Prøv det jeg har skrevet her i tråden :)

"Jeg havde også problemer med at komme ind i kampe, og her til aften, kom jeg ind i 3 lobbyer i løbet af 20 min, og hver gang kampen skulle starte, så fik jeg meddelelsen, lost connection.

Men så lavede jeg en test på xboxens trådløse netværk, som sagde at min nat var sat til strict. Og efter lidt nørtlen med min routers indstillinger, fik jeg den til at være open i nat, og nu går der under 30 sek og så er jeg i en fyldt lobby og klar til kamp. Så mit råd til jer der ikke kan finde kampe; tjek hvad jeres nat er sat til.

Kilde: viewtopic.php?f=7&t=81296&start=30#ixzz1mFVODRqd"
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf zarGoth » 13. feb 2012 09:43

Vil jeg prøve, tak :-)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Da Senzai » 25. feb 2012 20:34

Der er kommet nyt gratis DLC til spillet, der samtidigt giver mulighed for at joine spil, der er igang. Det burde betyde, at det er lettere og hurtigere at finde gode kampe nu.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Garde92 » 25. feb 2012 20:42

true, men efter vær kamp bliver jeg smidt af og skal til at finde en ny kamp.. og nogen gange fryser min xbox helt... andre der har samme problem ?
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Da Senzai » 25. feb 2012 21:42

Jeg har oplevet at den fryser efter kampen, og ifølge andre fora er vi ikke de eneste.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Juxer » 25. feb 2012 21:44

Oplever det desværre også. Det er vildt irriterende.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Da Senzai » 25. feb 2012 22:16

Most of us are already aware about this bug. Found this out in the morning.
Instead of waiting for the host to leave or dashboarding out.
You can do this:
1. Go to your friends or recent players that are playing the game.
2. Then go to 'Join Session Progress'.
3. It will ask you if you want to leave your current party, choose yes.
4.Enjoy!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Da Senzai » 25. feb 2012 22:36

Jeg har et spørgsmål til jer, der har et par kampe online.

Hvordan synes I at spillet kører online?

Jeg har ikke spillet andre kompetitive First Person Shootere end ShadowRun. Jeg kan ikke finde ud af, om det er fordi at GCI kører i et andet tempo eller om det er fordi, at CGI bare kører dårligt online. Det virker som om at spillet tit hacker lidt og lagger en smule. Nærmest som om at frameraten ikke altid kører som den skal, og som om at den taber et par frames.

Er det bare sådan spillet er eller kører det generelt dårligt online?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf WEZL_DK » 26. feb 2012 17:19

Der er ingen problem herfra. Har oplevet 2 kampe ud af de over 152 jeg har spillet, hvor spillet har hakket. Ellers har det bare kørt flydende, og når jeg var kommet ind i en lobby, kunne jeg spille med dem lige til jeg ikke gider længere. Ikke noget med at skal joine en ny lobby efter hver kamp.

Men skal os siges, at jeg ikke endnu har prøvet at spille efter den nye opdatering er kommet, så vil give en update når jeg har spillet en par kampe senere i aften.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf WEZL_DK » 26. feb 2012 20:22

Har lige spillet 10 kampe med den nye opdatering, og her er der stadig ingen lag eller frysning efter kampe. 10 perfekte kampe i den samme lobby, så måske kan det være, at jer der har disse problemer, har jeres nat indstillinger sat til strict (lav en test af jeres connection på xboxen og så vil den fortælle jer, om det er problemet.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Da Senzai » 26. feb 2012 20:58

Jeg har også spillet et par kampe idag, der kørte markant bedre, og konklusionen er at spillet bare ikke kører ligesågodt som ShadowRun, hvis matchmaking er GCI langt overlegen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Juxer » 27. feb 2012 00:08

Der kommer aldrig til at være noget spil der slår Shadowrun på hverken matchmaking, gameplay eller dybde. Gotham City Impostors er bare et sjovt alternativ at veksle imellem hvor der er hurtig action.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Da Senzai » 27. feb 2012 14:58

Det må være det, jeg har fået ud af at spille ShadowRun hver dag to år i streg. Det er svært for mig at nyde andre skydespil. Alt fungerer bare i Shadowrun.

ShadowRun. Det bedste spil ingen spiller. :-)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf Juxer » 27. feb 2012 19:58

True dat. Det er i sandhed en glemt perle. Du kommer bare ind og spiller med mig, basse, Nighthawk and the gang når du har lyst Senzai :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Gotham City Impostors

Indlægaf iFroxy x » 18. mar 2012 19:01

Vi er 2 fyre(:
Nogen der er Friske iaften?:)
Frisk på alle Game mods
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron