Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf oliman22 » 30. maj 2016 18:38

Synes jeg møder en del snydere for tiden. Har været i mod et par stykker der er usynlige, og nogen der har evig mortar samt man får et skud Nova Gas med det samme man spawner
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Skillfulsheep » 30. maj 2016 18:43

oliman22 skrev:Synes jeg møder en del snydere for tiden. Har været i mod et par stykker der er usynlige, og nogen der har evig mortar samt man får et skud Nova Gas med det samme man spawner


Usynlighed har jeg også oplevet - og det er bare for klamt at bruge imo. Hvad angår evig mortar og nova gas, så har det intet med snyd at gøre. Nogle gange er lobbyen bare glitched - du kan derfor også få evig mortar og nova gas-halløj. Men derfor er det stadigvæk irriterende.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf oliman22 » 30. maj 2016 19:23

Skillfulsheep skrev:
oliman22 skrev:Synes jeg møder en del snydere for tiden. Har været i mod et par stykker der er usynlige, og nogen der har evig mortar samt man får et skud Nova Gas med det samme man spawner


Usynlighed har jeg også oplevet - og det er bare for klamt at bruge imo. Hvad angår evig mortar og nova gas, så har det intet med snyd at gøre. Nogle gange er lobbyen bare glitched - du kan derfor også få evig mortar og nova gas-halløj. Men derfor er det stadigvæk irriterende.


Okay. Jeg har aldrig prøvet det før på PS3 eller PC, så det må være noget på Xbox
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf oliman22 » 3. jun 2016 14:15

Okay det er godt nok ved at pisse mig af det her. Synes næsten ik jeg kan komme ind i en bane nu uden en eller anden idiot snyder. Man skulle næsten tro at det var nogen Activision havde betalt for det så at folk til at køber det nyeste COD....

Der er i hvert fald nogen der keder sig for alvor.
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Skillfulsheep » 3. jun 2016 15:37

oliman22 skrev:Okay det er godt nok ved at pisse mig af det her. Synes næsten ik jeg kan komme ind i en bane nu uden en eller anden idiot snyder. Man skulle næsten tro at det var nogen Activision havde betalt for det så at folk til at køber det nyeste COD....

Der er i hvert fald nogen der keder sig for alvor.


Når du skriver "snyder", er det så usynlighed du snakker om?
Jeg er gået lidt i stå med det pga. forbindelsen...synes virkelig den varierer.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf oliman22 » 3. jun 2016 15:45

Ja usynlighed, evig nova gas, og så det med evig Mortar. Er altså sikker på at sidstnævnte er snyd og ikke bare en glitch, fordi det sker kun i de kampe hvor alt det andet lort også sker.

Jeg har ikke så meget imod 500xp lobbyer, men det andet kan godt irritere mig.

Kan ikke forstå deres motivation, fordi der er sgu ikke meget sjov ved bare at snyde.
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Skillfulsheep » 3. jun 2016 18:36

oliman22 skrev:Ja usynlighed, evig nova gas, og så det med evig Mortar. Er altså sikker på at sidstnævnte er snyd og ikke bare en glitch, fordi det sker kun i de kampe hvor alt det andet lort også sker.

Jeg har ikke så meget imod 500xp lobbyer, men det andet kan godt irritere mig.

Kan ikke forstå deres motivation, fordi der er sgu ikke meget sjov ved bare at snyde.


Så undrer det mig bare, at alle lobbyerne (hvor der måske er snyd) er sat op på helt samme måde. Og du kan jo også selv få evig mortar/nova gas, hvis du selv tager dem på og bruger dem (snyd er vel nærmere, at fjenderne har en fordel over dig/de andre). Og nej - hvis det er snyd, så forstår jeg det heller ikke. Usynlighed må dog være snyd.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf oliman22 » 3. jun 2016 18:45

Tror du misforstår.

Mortar kører i hvert ende af mappet fra start til slut. Det er ikke bare en der har samlet den op og fyrer en killstreak afsted.

Nova gas kommer ud af det blå når man spawner, eller helt tilfældige steder hvor den er ikke er kastet. Så det er snyd.

Det er i stil med sådan noget her https://youtu.be/QPNciugtRxI?t=41
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Skillfulsheep » 3. jun 2016 22:10

oliman22 skrev:Tror du misforstår.

Mortar kører i hvert ende af mappet fra start til slut. Det er ikke bare en der har samlet den op og fyrer en killstreak afsted.

Nova gas kommer ud af det blå når man spawner, eller helt tilfældige steder hvor den er ikke er kastet. Så det er snyd.

Det er i stil med sådan noget her https://youtu.be/QPNciugtRxI?t=41


De kører aldrig fra ende til anden, når jeg spiller. Hvis du er med i kampen fra starten, så vil du opdage, at mortar først kører uendeligt, når vedkommende har fået den. Og nova gas kommer også først, når folk har smidt det (men så bliver det der så også).
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron