Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf ThomsonElite » 2. sep 2010 16:33

Okay jeg ved ikke med jer, men det der er lige mig :D
Kæft jeg glæder mig !
Peace is a Lie, There is passion
Through passion I gain strength
Through strengt I gain power
Through power I gain victory
Through Victory my chains are broken
ThomsonElite
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Re: Call of Duty: Black Ops - Den Officielle Tråd

Indlægaf Major Oblivious » 2. sep 2010 17:39

IkkNico skrev:
Major Oblivious skrev:Tror også at vi kommer til at bande over Black Ops, men hvis de er indstillet på at løse problemerne i stedet for IW som har ladet spillet forfalde, (nok fordi at de ledende kræfter bag firmaet valgte at sige op)

Det er jo stadig de samme ledende kræfter (hos activision) der sidder bagved, men du har da ret. Når man fra starten vælger at dedikere en taskforce til at forfølge MP problemer, i stedet for kun at tænke næste DLC, så giver det da grund til optimisme.

SealFox skrev:Skal helt sikkert havde black ops, Så videor af MOH og det ser godt nok dumt ud... der er intet Rekyl overhovede i det spil slet ikke på m4 og m16

Videoerne til MOH giver ganske rigtigt indtryk af, at der stadig er mange ting der skal fixes og tweakes. Men det har Dice så til gengæld også sagt at de vil, du kan evt. se læse lidt mere her: http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... &start=105

Jeg hælder stadig mest til MOH, men BO har da bestemt vundet lidt tærren efter nattens udmeldinger vedr. MP. Et par demoer ville være superfedt.


Jeg har det lige modsat efter at have prøvet MOH-betaen.. Det var en umådelig skuffelse, selv for en beta..
men de seneste videoer viser en kraftig forbedring, så desto flere desto bedre for os
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf iDanish Soul » 2. sep 2010 17:40

Noga skrev:Er er nogen informationer omkring Beta? Kommer der en?

Der er pt. en lukket beta ude.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf Burnie.dk » 2. sep 2010 18:28

SvAmP skrev:skal også have det på et tidspunkt når man køre kold i halo reach !


Which will be.. NEVER! :D
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Indlægaf Zentix » 3. sep 2010 09:33

Ny video fra Inside Xbox som virkelig skal ses :) Theater mode ser awesome ud.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EgB8ihxuwoM[/youtube]

Jeg opdaterer første indlæg senere idag med ny info.
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf Major Oblivious » 3. sep 2010 10:12

Kan ikke lade være med at tænke at Black Ops ligner det spil som vi alle forventede Modern Warfare 2 ville blive..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Zentix » 3. sep 2010 10:31

Major Oblivious skrev:Kan ikke lade være med at tænke at Black Ops ligner det spil som vi alle forventede Modern Warfare 2 ville blive..

Sådan har jeg det også.

Er helt vild med alle de nye tiltag, og dem som har spillet Black Ops siger at det føles mere som et mix af Call of Duty 2 og 4 + lidt af styringen/følelsen fra World at War.

Det bliver uden tvivl et super godt spil :) Tror dog det bliver modtaget lidt blandet, ligesom WaW.
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf Blaugrana » 3. sep 2010 10:58

Rigtig god ide med combat training faktisk.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Major Oblivious » 3. sep 2010 12:05

infeXio skrev:
Major Oblivious skrev:Kan ikke lade være med at tænke at Black Ops ligner det spil som vi alle forventede Modern Warfare 2 ville blive..

Sådan har jeg det også.

Er helt vild med alle de nye tiltag, og dem som har spillet Black Ops siger at det føles mere som et mix af Call of Duty 2 og 4 + lidt af styringen/følelsen fra World at War.

Det bliver uden tvivl et super godt spil :) Tror dog det bliver modtaget lidt blandet, ligesom WaW.


Det tror jeg bestemt også. Har en ide om at mange har af de "hardcore" har set sig sur på Call of Duty, pga. MW2.
På Metacritic er det stemt ned på 5,5 på User based score. Men lige så snart det lander, så hopper vi alle sammen ned i CoD gallagen fordi at der er ikke nogen FPS som præcis leverer det som Call of Duty gør.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf AMZB » 3. sep 2010 12:30

IkkNico skrev:
Macheta skrev:Syntes personligt de nye gamemodes ser interessante ud, helt klart noget jeg vil se frem til.

Helt enig, og nogle af de rigtige perks er endda fjernet. Desværre er jeg blevet forkælet af det mere voksne publikum til BC2, så jeg tror jeg ender med MOH i stedet for COD:BO

En online demo af begge spil ville være rigtig rart


Jeg er mega super voksen !
AMZB
 


Indlægaf IkkNico » 3. sep 2010 12:54

Major Oblivious skrev:Det tror jeg bestemt også. Har en ide om at mange har af de "hardcore" har set sig sur på Call of Duty, pga. MW2.

Det er der ingen tvivl om, prøv bare at tage et kig inde på gamefaqs. Uanset hvad, så kommer BO til at sælge som trækkroge i Jylland :mrgreen:

AMZB skrev:
IkkNico skrev:
Macheta skrev:Syntes personligt de nye gamemodes ser interessante ud, helt klart noget jeg vil se frem til.

Helt enig, og nogle af de rigtige perks er endda fjernet. Desværre er jeg blevet forkælet af det mere voksne publikum til BC2, så jeg tror jeg ender med MOH i stedet for COD:BO


Jeg er mega super voksen !

Sjovt nok, var det lige præcis ikke dig, jeg tænkte på i denne sammenhæng. Tværtimod, du er den ene bruger, der har fået mig til at overveje om jeg gider MOH
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Del Pede » 3. sep 2010 12:59

IkkNico skrev:
AMZB skrev:
IkkNico skrev:
Macheta skrev:Syntes personligt de nye gamemodes ser interessante ud, helt klart noget jeg vil se frem til.

Helt enig, og nogle af de rigtige perks er endda fjernet. Desværre er jeg blevet forkælet af det mere voksne publikum til BC2, så jeg tror jeg ender med MOH i stedet for COD:BO


Jeg er mega super voksen !

Sjovt nok, var det lige præcis ikke dig, jeg tænkte på i denne sammenhæng. Tværtimod, du er den ene bruger, der har fået mig til at overveje om jeg gider MOH


Og lige netop i to har fået mig til at overveje, at sælge mit BFBC2
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf AMZB » 3. sep 2010 13:28

Jeg elsker jer !




Ikke.. :)
AMZB
 


Indlægaf CrawzR » 3. sep 2010 13:33

Battlefieldfaqs... :)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Del Pede » 3. sep 2010 14:01

CrawzR skrev:Battlefieldfaqs... :)


MW2 rage.
Forventer anklagende indlæg om folks tvivlsomme seksualitet snarligt
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron