Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf IkkNico » 16. dec 2010 19:11

ja, nogle dage virker det som om man får de samme maps flere gange end andre ... jeg er som regel bare glad hvis jeg slipper for Crisis
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Ganashatru » 16. dec 2010 20:42

IkkNico skrev:ja, nogle dage virker det som om man får de samme maps flere gange end andre ...


Præcis. I går spillede jeg Firing Range 50 % af tiden, og et map som Hanoi dukker næsten aldrig op (ganske vist det første map der røg ud herinde, men jeg synes det er fremragende) .
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf IkkNico » 16. dec 2010 23:44

Her til aften kom summit, radiation og firing rigtigt op. Det afhænger selvfølgelig også af hvilke maps der "kæmper" mod hinanden, men hverken Nuketown eller Cracked var oppe på noget tidspunkt.

En anden ting:
Er spawns ikke blevet mere ødelagte efter patchen?
Før patchen kunne man godt spawne lidt mærkeligt, men efter oplever jeg tit at spawne nærmest hvor jeg døde, og altså lige ved siden af den fjende der lige har skudt mig.

• Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.

Det virker nærmest som om, de har gjort det stik modsatte
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf p1co9210 » 17. dec 2010 03:50

IkkNico skrev:Her til aften kom summit, radiation og firing rigtigt op. Det afhænger selvfølgelig også af hvilke maps der "kæmper" mod hinanden, men hverken Nuketown eller Cracked var oppe på noget tidspunkt.

En anden ting:
Er spawns ikke blevet mere ødelagte efter patchen?
Før patchen kunne man godt spawne lidt mærkeligt, men efter oplever jeg tit at spawne nærmest hvor jeg døde, og altså lige ved siden af den fjende der lige har skudt mig.

• Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.

Det virker nærmest som om, de har gjort det stik modsatte


Ja. Eller bar nær en fjende.
Hvad med one shot med sniper, det passer da heller ikke? De skal stadig have 2 skud..
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Spunk » 17. dec 2010 10:29

@Pico:
Jeg er ret sikker på at det eneste damageboost de har givet snipere er hvis du laver headshot med silencer. Men en commentator har fundet ud af at PSG1 (tror jeg den hedder) uden attachments er et one shot kill fra hoften og op.

Er jeg den eneste der har fået en underlig gitch i Gun Game med Grim Reaper? - Den bliver ved med at komme frem og gå væk (som der er en der spammer Y) Så kan jeg skyde helt skævt med de fire skud der er i den, men så er den bare væk. Knifen virker stadig, men det er så også det eneste jeg kan bruge indtil jeg dør.
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf p1co9210 » 17. dec 2010 12:42

Jamen så må jeg jo bruge den. Ikke engang ( Awp ligende sniper) med hardened perk giver oneshot, f.eks. i maven..
Lyder rimeligt underligt, har jeg dog ikke oplevet!
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Spunk » 17. dec 2010 17:19

Nu øger Hardened jo heller ikke bulletdamage...
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529



Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf SvAmP » 17. dec 2010 18:15

håber sku snart de får lavet den ps 3 version ordenlig.. de er jo ikke en skid bedre ind infinity ward...
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Lodberg » 17. dec 2010 19:57

Efter at have været meget tålmodig synes jeg, at jeg er ved at have fået nok.
Spillet stinker grovt pga. lag - det er jo nærmest umuligt at spille 2 maps i træk uden at man oplever at være ½-1 sekund bagefter modstanderen på én af banerne.
Nu hvor spillet har været på banen i mere end en måned er det til grin, at Treyarch ikke har vedkendt sig problemet - eneste kommentar man har hørt fra JD_2020 (som iøvrigt er en blanding af god spin og en dårlig joke) er, at problemet skyldes NAT problemer.....bullshit!
Problemet var næsten ikke eksisterende i MW2, men alle steder kan man læse om folks problemer i Black Ops.

At man så kan læse tonsvis af tråde på div. forums om, at boostere er blevet banned gør hele situationen mere end tragikomisk....flot at man bruger en masse krudt på at banne folk fordi de er kommet til en animeret baggrund hurtigere end de burde i stedet for at fixe de virkelig problemer som spillet har.

Lyder jeg gammel og gnaven, ja så er det fordi jeg er det (selv her i hjerternes tid) :)
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Prozel » 17. dec 2010 20:01

Jeg er helt enig Lodberg. Hvor ligger mit MW2 henne?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf tobias1690 » 17. dec 2010 20:08

hey :D lige et quick question :D Bliver man bannet for at lave sjofle playercards? :D
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Gamemakerman » 17. dec 2010 20:26

tobias1690 skrev:hey :D lige et quick question :D Bliver man bannet for at lave sjofle playercards? :D


Ja, det kan man helt klart blive. Alt hvad der ikke overholder Xbox Lives Terms of Use aftale kan man blive bannet for, det er ting såsom nøgenhed, racistiske symboler (hagekorset) og andet der kan være stødende overfor andre personer online. Så hvis dit playercard f.eks har en tegning af en dillermand med hagekors på toppen, så skal du nok forvente at blive bannet i en fart :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf DKhANSI » 17. dec 2010 21:52

Prozel skrev:Jeg er helt enig Lodberg. Hvor ligger mit MW2 henne?

Haha, havde ikke forventet det så hurtigt :lol:
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Prozel » 17. dec 2010 22:03

DKhANSI skrev:
Prozel skrev:Jeg er helt enig Lodberg. Hvor ligger mit MW2 henne?

Haha, havde ikke forventet det så hurtigt :lol:

Black Ops er super, når de engang får fikset spawns.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron