Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf far til 3 » 18. aug 2013 19:00

Det var sq nok det klogeste
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf JohnH » 20. aug 2013 21:58

Nu vi snakker om det, er nogen der kan bruge et eksemplar ? Stadig i folie, BF3 Premium Edition , den STORE pakke .. fik lige et eksemplar for meget hjem :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf fodbod1232 » 21. aug 2013 18:03

Hvorfor i alverden er Battlefield 4 premium på xbox 360 marketplace når spillet ikke er udkommet?
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf TerrificFalcon » 21. aug 2013 19:24

Haha, EA er fandeme tidligt ude og kampklare. Det er vel for at se, om de ikke kan få nogen til at købe det allerede nu, så de kan tjene pengene ind hurtigst muligt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Phimosis » 13. sep 2013 07:38

Nu er jeg begyndt og spille battlefield 3 og når man ikke har spillet det i ca 4-5 måneder, er det jo helt vild godt igen :)
Spillede mest recon og så derefter support, men synes jeg alt for tit bliver plaget af forskellige kampvogne, så tænkte i stedet for at forsøge at opfinde den dybe skål igen kunne jeg jo lige så godt spørge herinde.
Men hvordan strikker man den bedste raket fyr sammen?

Har låst alle våben op, men aldrig rigtig spillet ham, så min viden på det område er så godt som 0 ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf JohnH » 13. sep 2013 09:56

Phimosis skrev:Nu er jeg begyndt og spille battlefield 3 og når man ikke har spillet det i ca 4-5 måneder, er det jo helt vild godt igen :)
Spillede mest recon og så derefter support, men synes jeg alt for tit bliver plaget af forskellige kampvogne, så tænkte i stedet for at forsøge at opfinde den dybe skål igen kunne jeg jo lige så godt spørge herinde.
Men hvordan strikker man den bedste raket fyr sammen?

Har låst alle våben op, men aldrig rigtig spillet ham, så min viden på det område er så godt som 0 ;)



Miner, miner, og miner ... nævnte jeg miner? Javelin er super til kampvogne, især hvis man er et par stykker der kan samarbejde, og Javelin er genialt mod motorcyklerne, da de ikke får advarsel om at man har låst på dem :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Phimosis » 13. sep 2013 16:16

Hvad bruger du ellers af våben ud over miner/javelin???
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Lowlandet » 13. sep 2013 16:43

Phimosis skrev:Hvad bruger du ellers af våben ud over miner/javelin???


C4 ;-) Altid godt! :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf JohnH » 13. sep 2013 16:47

Phimosis skrev:Hvad bruger du ellers af våben ud over miner/javelin???


Øhhhh .... er der andre våben i det spil ?? :wink: :lol:

Hehe, jeg bruger Stinger og Igla mod de irriterende helikoptere, der skal man dog også arbejde lidt sammen, for de har jo alle ir-røg m.m. og/eller mange er rigtig gode til lige at flyve udenfor rækkevide indtil de har 'ladet' op igen, men hvis man er et par stykker der arbejder sammen, så hænger de ikke længe i luften.

http://bf3blog.com/battlefield-3-rocket-launchers/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf jsejrup » 14. sep 2013 04:56

Lunch husk der jo ingen køretøjer er på dit favorit map metro;-)
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Phimosis » 14. sep 2013 07:18

Jsejrup - kan slet slet slet ikke tåle metro, men er for tiden ved at skifte fra TDM til CQ igen, som i de gode gamle dage, og synes så i de maps, der er det lige lovligt kedeligt at spille sniper, da alle bare køre rundt og tager flag, bliver nok en del bedre i Bf4, hvis de stadig vil give recon C4 (synes jeg i hvert fald jeg har læst et eller andet sted)

Nu mente jeg jo mere hvad i brugte af carbin ?, og hvad der er godt at smide der på ;)
Ligesom hvad bruger i af squad bonus.

Lowlandet skrev:
Phimosis skrev:Hvad bruger du ellers af våben ud over miner/javelin???


C4 ;-) Altid godt! :D


Fan-fucking-tastisk Hitman ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf jsejrup » 14. sep 2013 17:40

Lunch kan være jeg er på iaften hvis det er vi skal game lidt laaang tid siden jo:)
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Phimosis » 15. sep 2013 06:36

Det vil sku være pisse hyggeligt, uheldigvis har jeg arbejds weekend, og har taget et par vagter mere, så er væk 32 timer her i weekenden - men i næste uge svømmer jeg lidt i fri, så der kan vi give den lidt gas, har også spillet lidt med Shadowside og Dj Zeke i Bf3, så tror også så småt de er ved at starte op igen :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Michelve » 27. jan 2014 02:46

Nu fik jeg premium code og downloadet maps derfra men hvordan kommer jeg til at spille dem? Når jeg prøver multiplayer kan jeg kun finder 2 servere med folk idem
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf hamdenfede » 27. jan 2014 08:18

Michelve skrev:Nu fik jeg premium code og downloadet maps derfra men hvordan kommer jeg til at spille dem? Når jeg prøver multiplayer kan jeg kun finder 2 servere med folk idem


Du skal downloade den der multiplayer update 6 eller sådan noget. den fylder ca 2gb ;)
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron