Xboxlife forum

Save i Timesplitters 2 til XBOX

Snak om first-person-shooter spil.

Save i Timesplitters 2 til XBOX

Indlægaf mander26 » 14. apr 2004 09:16

Umiddelbart skulle man tro der var en form for autosave ved hvert checkpoint, men umiddelbart ikke, og der er ingen save funktionalitet i menuerne. Skal man have et memorycard for at gemme dette spil, eller hvordan plejer i normalt at hente et tidligere opnået checkpoint frem igen?

Jeg er træt af at skulle starte forfra hver gang jeg får lyst til at spille spillet igen :evil:
mander26
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Chanozi » 14. apr 2004 10:50

..kan ikke lige huske hvordan du funker, men jeg synes det er ret åndsvagt at man ikke kan kopiere sine savegames fra HD -> Mem-Card..skummelt!
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Playkid » 14. apr 2004 10:55

Nu er det lang tid siden jeg har spillet, men jeg mener bestemt der er auto save, og at man godt kan overføre savegames fra harddisk til memorycard.
Playkid
 


Indlægaf Chanozi » 14. apr 2004 11:41

..hmm skummelt, for hverken min kæreste eller jeg har mulighed for at vælge "kopier" funktionen..
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Playkid » 14. apr 2004 11:51

Jeg tjekker det når jeg kommer hjem.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 14. apr 2004 12:46

Du skal ikke have et memorycard for at kunne gemme spillet for alle spil kan gemmes på harddisken.

Dog mener jeg ikke, at der er autosave med, men det kan være jeg tager fejl :?

Skal lige siges, at jeg kun har PS2 versionen og aldrig har prøvet xbox versionen :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf mander26 » 14. apr 2004 14:25

Jeg er ikke interesseret i at det skal fungerer med memorycard da jeg ikke har noget.

Jeg skal bare på en eller anden måde kunne gemme spillet, og jeg tror jeg har overset noget evt. det der står med store fede bogstaver :oops:
mander26
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf DNS_DK » 14. apr 2004 14:42

der er autosave i spillet! jeg har selv haft det for et stykke tid siden! og du kan sagtens kopiere saved games over på Memory card!

at spillet er dårligt er så en anden side af sagen! :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Anastacio » 14. apr 2004 14:44

Synes selv TS2 er et af de bedste multiplayer spil nogensinde, men hver mand har sin smag hehe :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf mander26 » 14. apr 2004 14:56

Hvordan henter man et gemt singleplayer spil frem! Skridt for skridt!
mander26
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Chanozi » 15. apr 2004 09:53

..hmm :oops:
..ja jeg må sq indrømme at I har ret..jeg havde glemt at det er i Burnout 2 man ikke kan kopierer savegames..
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron