Xboxlife forum

Kan du forstå Shadowrun?

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf YaYo » 15. jun 2011 21:05

Jeg er klar på en kamp eller 1000.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Juxer » 15. jun 2011 21:07

Offensivt DJ Reptile.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Prozel » 15. jun 2011 21:07

Fabelagtigt gutter!

*DJ Øgle
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf YaYo » 15. jun 2011 21:19

Tror jeg køber det til PC imorgen :P
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Juxer » 15. jun 2011 21:35

Så gider jeg ikke spille. PC har alt for stor en fordel mht. sigte.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf YaYo » 15. jun 2011 21:54

Jo du skal være med, skal ikke spille det på PC i weekenden.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Da Senzai » 3. maj 2012 19:53

Jeg havde ikke spillet ShadowRun i 2,5 år (uden at overdrive, for har ikke spillet det siden, jeg flyttede hjemmefra, da jeg synes, at det var mærkeligt at spille på WideScreen).

Når men. Jeg smed spillet i maskinen igår i et par timer, og jeg har et spørgsmål:

Er der kommet en uskrevenregel, der hedder, at man ikke længere må cleare bodies? I det ene spil, der clearer jeg en krop, og blev kicket umiddelbart efter. I næste spil (med andre spillere) fjernede jeg også en krop, og hvorefter, jeg blev teamkilled.

Når det er sagt. Så elsker jeg det her spil, selvom mine riffle-evner ikke er, hvad de har været. Elsker også, at man (eller jeg ihvertfald) bare er like. Sålænge, jeg har en riffel, så går det nok! :D


Det er simpelthen, så godt --------v
Billede

Alt fungerer bare i det spil! :D
Senest rettet af Da Senzai 3. maj 2012 20:05, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Da Senzai » 3. maj 2012 20:02

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Da Senzai » 8. maj 2012 14:31

Jeg er overbevist om at Xboxlife har de bedste FPS-gamere, så jeg spørger lige om hjælp her.

Jeg har nemlig brug for lidt tips til Dværgen, da jeg synes, at han er svær at vinde med. Mit problem ligger specielt i de tidligere runder inden, der er er blevet shoppet for mange techs.

Mit problem ligger i at Dværgen er den næstlangsommeste race og den med lavest antal helsepoint. Det gør det meget svært at finde dueller, og bliver du flanket og modstanderen rammer først, så er det næsten garanteret, at du er game over.

Det går bedre senere i kampen, men det er stadigvæk ikke helt godt. Det endelige build, jeg kører er

Mapped: Teleport, Gust, Wired
Quick: ATM, Nade, whatever
Våben: Shotgun + Riffle/Katana.

Problemet er lidt, at så snart noget tegner sig til at gå galt, så går det galt. Dværgen har ikke rigtigt mulighed for at stikke af, og når det er gjort, så han man så lidt essence tilbage, at træer ikke kan kastes.

Og med det nævnte build, så kan man vel i virkeligheden med Fordel køre samme build bare som Trold istedet?

Måske er Dværgen i virkeligheden en Meta-Game figur, som man kun spiller på baner, der ikke kræver heavy teleportion, og hvis man kan se, at der er overvægt at trolde og elvere på modstanderens hold.


Jeg så også lige mine 4-5 år gamle blog-indlæg igenne, og jeg har nævnt 4 forskellige dværge-builds. Det kunne nok tyde på, at jeg heller ikke den gang kunne finde en optimal gameplan til dværgen ^_^

Jeg spiller mest public 12-16 spillere med Randoms, da, der ikke rigtigt kører randoms med 4v4 mere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf YaYo » 8. maj 2012 17:45

Shin jeg vil godt være med til og spille en dag, kunne være sjovt og prøve det igen.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Da Senzai » 8. maj 2012 19:19

Ja, mand, det kunne være cool! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Da Senzai » 20. aug 2013 19:52

ShadowRun er blevet gjort gratis på den Tyske Xbox LIVE markedsplads, så jeg tænkte, at jeg ville smide spillet i maskinen igen, og se om der er kommet liv i det igen.

Det var der ganske rigtigt. Men spillet er blevet en sørgelig skygge af sig selv. Online-spil er ikke bedre end de folk du spiller imod.

En af de fede meta-ting ved shadowrun var netop, at man kunne genkende alle de mange dygtige spillere, der var online. Både duechebagsne og Nice-Guys´ne.

Nå,

Det positive var, at der var massere af spillere. Det var dog forfærdeligt at spille. På trods at, at søgemaskinen vidste, at der var 6(!) spil igang, så var det ikke muligt for mig, at finde en 4 v 4 Attrition. Det hele var 8 vs 8 eller 6 v 6 Raid eller Extraction.

8 v 8 er ren chaos. Selvom det er en Buffet for min Wired Katana/Mini-Gun Human, så er det røvsygt, og fjerner meget af det taktiske.

Det dummeste er også, at folk online tuder over, at man clearer deres body, og man er "kedelig", hvis man løber artifaktet istedet for at forsøge at slå modstander holdet ihjel.

Undskyld... ehhh.. Extraction går sgu da ud på at løbe artifaktet!

HVORFOR FUCK ER DET AT I IKKE SPILLER ATTRICTION, SÅ``?!

4v4 Attrition er 1000 (mindst) gange federe end 8 v 8 Extration, hvor folk opfinder deres egne regler for, hvad man må og ikke må.

Attrition er Team-deatchmatch, man kan IKKE løbe Artie, og man kan ikke cleare bodies, og det er langt sjovere end Raid.

Jeg elsker spillet, og dem ,der engang spillede det. ShadowRun online er blevet for sørgeligt nu.

Jeg kunne dog ikke lade være med at smile, da jeg så en Elver stå og snipe, hvorefter, jeg løb hen til ham. Stillede mig lige foran hans sigte-korn, og huggede ham ned med min Katana-Trold :D

Jeg synes også, at Extraction er okay. Det skal bare ikke være 8 v 8
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf Prozel » 20. aug 2013 20:06

Mine sidste stunder med spillet nåede jeg at få overkill og spille sammen med de bedste af slagsen. Deadchickz, Reptile, Shin og ham der, som Bada og Chickz elskede at køre på, samt mange andre!

Glemmer aldrig da Chickz siger ud af ingenting "Prozel, du er en fucking lorte elv!", det lyder fesent at læse det, men det måde han sagde på var priceless. :D
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen

+1

Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron