Xboxlife forum

Orange box snakketråden!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Gamemakerman » 24. okt 2007 20:36

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=29RE0blCV84[/youtube]

Instant classic
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf KebabKo » 24. okt 2007 21:46

Gamemakerman skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=29RE0blCV84[/youtube]

Instant classic


<3
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf JkMa » 25. okt 2007 14:45

KebabKo skrev:
Gamemakerman skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=29RE0blCV84[/youtube]

Instant classic


<3

hehe hva laver han lige der ham spy´en? Kender ikke spillet fra andet end anmeldelsen her på sitet og har luret de forskellige klasser på youtube..
Til jer som allerede er godt igang med TF2, er der en klasse som kan se ham spy´en rende rundt usynlig og backstabbe fjenden eller er han nærmest usårlig i den tilstand?!
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf Exsoul » 25. okt 2007 15:16

Han er forklædt som en spiller fra det andet hold. Så ham i den hvide kittel tror, at det er en holdkammerat, men så sprayer han på væggen, og så læser den anden spiller i et øjeblik.. mens han læser, så bliver han hugget ned, og spy'en mister vist sin forklædning i et stykke tid derefter.

Tror jeg :P
Exsoul
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf Ceerial » 25. okt 2007 15:27

Exsoul skrev:Han er forklædt som en spiller fra det andet hold. Så ham i den hvide kittel tror, at det er en holdkammerat, men så sprayer han på væggen, og så læser den anden spiller i et øjeblik.. mens han læser, så bliver han hugget ned, og spy'en mister vist sin forklædning i et stykke tid derefter.

Tror jeg :P


jamen det har du fuldstændig ret i :wink:
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf BOOM » 25. okt 2007 15:40

Kan man spray på X360?
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf KebabKo » 25. okt 2007 22:36

BOOM skrev:Kan man spray på X360?


Nope desværre :)
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf PETER HELGE » 27. okt 2007 08:07

Havenisse achivement i episode 2. Er der nogle af jer der har været friske på den? JEG springer den over!!! :shock:
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf BOOM » 27. okt 2007 10:33

PETER HELGE skrev:Havenisse achivement i episode 2. Er der nogle af jer der har været friske på den? JEG springer den over!!! :shock:


Hvad skal man for at få den? jeg går efter 1000/1000
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf BOOM » 27. okt 2007 11:06

Hvilken våben skal man bruge for at få denne achivement

Hack Attack!
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf Skinke » 27. okt 2007 12:11

PETER HELGE skrev:Havenisse achivement i episode 2. Er der nogle af jer der har været friske på den? JEG springer den over!!! :shock:


Overraskende nemt. Det er meget hurtigt overstået, specielt hvis du bare spurter det hele igennem.

BOOM skrev:Hvilken våben skal man bruge for at få denne achivement

Hack Attack!


Manhacks. De der små ting med det røde lys og savklingerne der flyver rundt og skærer i dig. Når du får gravity gun, skal du bruge dem til at dræbe fem fjender, ved enten at smide en af dem ind i en fjende, eller holde den tæt på i lang nok tid til at den kan dræbe dem.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf morten p » 27. okt 2007 14:26

jeg har lige nogle spørgsmål om Half Life 2.

hvor er det alle monstrene kommer fra og hvorfor er vagterne mod en (i starten)
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf KebabKo » 27. okt 2007 16:37

morten p skrev:jeg har lige nogle spørgsmål om Half Life 2.

hvor er det alle monstrene kommer fra og hvorfor er vagterne mod en (i starten)


Hvis du er meget interesseret i baggrund og historie så skulle du tjekke wikipedia.

http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Se ... +life+game <-- en masse gode artikler. half-life har sku en god og spændende historie!
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf PETER HELGE » 27. okt 2007 18:42

BOOM skrev:
PETER HELGE skrev:Havenisse achivement i episode 2. Er der nogle af jer der har været friske på den? JEG springer den over!!! :shock:


Hvad skal man for at få den? jeg går efter 1000/1000


Du skal transportere nissen fra kapitel 1 til raketaffyringen i sidste kapitel.Hvor du skal sende den med raketten op i skyerne.
Du skal kunne køre med den m.m.(det bliver ikke let).
Den finder du i starten af første kapitel i et skur/hus under en køjeseng(vist nok). Den ligger sammen med flasker og lign. ting.
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf expose » 28. okt 2007 11:34

Hey drenge.. Har fundet den her hjemmeside i forbindelse med portals.. Er der nogen der kan fortælle hvad pokker det er? Den virker vildt mystisk...

http://www.aperturescience.com/

Har fundet ud af der en tekst der kan markeres i toppen over den grønne curser..
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron