Xboxlife forum

Orange box snakketråden!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf brwnx » 7. nov 2007 20:27

orange box er sinddsyg...

hl2 er den fedeste shooter....
portal er for sejt, udfordrende og underholdende...et rigtig fedt spil...
tf2...fik først rigtig spillet det i dag, og fuck det var skægt....

valve er simplthen bare guder...
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf bjaelkesex » 18. nov 2007 01:29

Der er noget om snakken. Fik the black box forleden (nærrigrøv) og har så siden hen købt TF2 på steam. Genialt multiplayer spil. Vækker simpelthen barndomsminder tilbage. Tog mig et par runde at pudse formen af og så kig jeg ellers til stålet som Spy og Engineer!
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf HunkyDory » 18. nov 2007 02:03

Jeg syntes godt nok at Half Life 2 havde en masse gode ting i sig, men på samme tid en utrolig flad oplevelse. Og TF2 var udmærket, men Shadowrun er lysår bedre.

Portal var også godt nok, meget sjovt i små doser. Men igen, utrolig dødt og kedeligt gameplay. For ikke at tale om sværhedsgraden, som er helt til grin nem.

Alt i alt mener jeg at det er utroligt underligt at spillet kan få en så høj karakter, som det får her på siden.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf bjaelkesex » 18. nov 2007 20:42

OMG spillede TF 2 med sudden death i CTF mode. Kun nævekamp!
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Da Senzai » 18. nov 2007 20:58

Hanniste. GamerMaker gav jo også Blue Dragon 9,4 eller noget i den stil. Han giver alt høj karakter.

Spillene er Orange Box er Okay, men heller ikke så meget mere. Men, når man nu får 5 spil for prisen, så er det jo god nok value.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Ceerial » 18. nov 2007 21:13

jeg kan kun være enig i de høje karaktere som orange box har fået...

half-life 2 spillene er måske lidt outdated styrings & grafik mæssigt (er der vel nogen der syntes) men til gengæld er atmosfæren, historien, stemningen, karaktererne så gennemført genialt lavet at half-life 2 spillene nok var de største spil opveleser jeg nogensinde har haft... også dejligt at der sniger sig lidt puzzle ind i half-life spillene når man bliver træt af alt for meget skyderi... det gør at jeg ikke bliver træt af at spille det efter en halvtime og for lyst til at slukke xbox'en som jeg gør ved så mange andre FPS'er... med andre ord.. den bedste spil serie jeg har spillet i mit liv (specielt Episode 2)

og Team Fortress er bare fantatisk sjovt, dejligt med den slags MP spil der skiller sig ud fra de andre... man bliver nød til at samarbejde + at der er så mange class's at vælge imellem at det er meget svært at blive træt af det IMO... det eneste der mangler ved TF2 er nogle flere baner før jeg rigtigt gider og game det igen men det kommer jo nok snart...

jeg syntes at portal måske er en lille overvuderet men det var nu meget sjovt og gennemføre og det er jo stadig "bare" et extra spil i boxen :D ...

såååh alt snak om at orange box ikke har fortjent 10 ud af 10 kan vist godt udelukkes :roll: :oops:

mvh en fanboy
Senest rettet af Ceerial 18. nov 2007 21:48, rettet i alt 4 gange.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Da Senzai » 18. nov 2007 21:36

Lige en hurtigt indskydelse inden jeg går i seng. Synes, at det er synd, at der ikke er Coop med i 360 udgaven. Det var ellers røvfedt på PS2.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Haugboelle » 27. nov 2007 13:55

Hey, mangler Counter sniper achievement og ville lige loade et chapter og få den, men kan ikke huske hvilken jeg skal loade ? Nogen der kan hjælpe?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Gamemakerman » 27. nov 2007 14:04

Haugboelle skrev:Hey, mangler Counter sniper achievement og ville lige loade et chapter og få den, men kan ikke huske hvilken jeg skal loade ? Nogen der kan hjælpe?


Ravenholm vil jeg tro, der de første snipere kommer lige i slutningen af det kapitel såvidt jeg husker.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Haugboelle » 27. nov 2007 14:09

Gamemakerman skrev:
Haugboelle skrev:Hey, mangler Counter sniper achievement og ville lige loade et chapter og få den, men kan ikke huske hvilken jeg skal loade ? Nogen der kan hjælpe?


Ravenholm vil jeg tro, der de første snipere kommer lige i slutningen af det kapitel såvidt jeg husker.


Jeg er hundrede på det ikke er Ravenholm, for har næsten lige været igennem det her de to sidste dage og Ravenholm klarede jeg da jeg startede på spillet (har haft en lille pause på et par uger fra det) Kan det være Anticitizen One ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Haugboelle » 27. nov 2007 14:11

Ah fandt det, det er starten af Follow Freeman, mente bare ikke det var så langt fremme. Cheers
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Gamemakerman » 27. nov 2007 14:13

Haugboelle skrev:Ah fandt det, det er starten af Follow Freeman, mente bare ikke det var så langt fremme. Cheers


Follow Freeman er da efter Ravenholm? Der er nemligt snipere når du kommer ud fra Ravenholm, efter den der sjove ting der har en proppel på toppen, som kører igennem tunellen.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Haugboelle » 27. nov 2007 14:15

Gamemakerman skrev:
Haugboelle skrev:Ah fandt det, det er starten af Follow Freeman, mente bare ikke det var så langt fremme. Cheers


Follow Freeman er da efter Ravenholm? Der er nemligt snipere når du kommer ud fra Ravenholm, efter den der sjove ting der har en proppel på toppen, som kører igennem tunellen.


Ja men achievementen går på de 5 snipere der er gaderne tilsidst der. De to snipere ved tunnellen sku vidst ikke ha noget at sige.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Gamemakerman » 27. nov 2007 14:16

Haugboelle skrev:
Gamemakerman skrev:
Haugboelle skrev:Ah fandt det, det er starten af Follow Freeman, mente bare ikke det var så langt fremme. Cheers


Follow Freeman er da efter Ravenholm? Der er nemligt snipere når du kommer ud fra Ravenholm, efter den der sjove ting der har en proppel på toppen, som kører igennem tunellen.


Ja men achievementen går på de 5 snipere der er gaderne tilsidst der. De to snipere ved tunnellen sku vidst ikke ha noget at sige.


Great, mangler selv den achievement, så skal lige have Orange Box i maskinen igen :)
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Haugboelle » 27. nov 2007 14:19

Gamemakerman skrev:
Haugboelle skrev:
Gamemakerman skrev:
Haugboelle skrev:Ah fandt det, det er starten af Follow Freeman, mente bare ikke det var så langt fremme. Cheers


Follow Freeman er da efter Ravenholm? Der er nemligt snipere når du kommer ud fra Ravenholm, efter den der sjove ting der har en proppel på toppen, som kører igennem tunellen.


Ja men achievementen går på de 5 snipere der er gaderne tilsidst der. De to snipere ved tunnellen sku vidst ikke ha noget at sige.


Great, mangler selv den achievement, så skal lige have Orange Box i maskinen igen :)


Hehe :)

Mangler den og Ravenholm samt Lambda i HLF2, ku dog sværge at jeg kun brugte gravity gun i ravenholm. Så der alle andre ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron