Xboxlife forum

Orange box snakketråden!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Gamemakerman » 2. okt 2007 18:19

Haugboelle skrev:Good point, men synes det svært. Selvom de små spil, så kunne man jo lade være med at lade dem vægte særligt meget, men ja der er selvf mange måder at gøre det på.


Well, små spil som jo er på længde eller længere end titler såsom Gears :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Haugboelle » 2. okt 2007 20:56

Gamemakerman skrev:
Haugboelle skrev:Good point, men synes det svært. Selvom de små spil, så kunne man jo lade være med at lade dem vægte særligt meget, men ja der er selvf mange måder at gøre det på.


Well, små spil som jo er på længde eller længere end titler såsom Gears :wink:



Haha ja men mente også mere portals ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf skotten » 2. okt 2007 21:06

for satan jeg glæder mig virkelig til denne her box kommer, alle spil ser super fede ud, har altid været fan af HL serien der simpelthen har de bedste fps nogensinde (næsten).
TF2 ser virkelig nice ud og håber da at folk giver det plads på live så det kan konkurrere lidt med Halo 3
Billede
Billede
---------------
En del Achievements er blevet slettet... grundet ny account
skotten
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Jenslyn87 » 7. okt 2007 19:46

http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3156697

Glo den øverste video (scroll lidt ned). 15 minutter om spillet og dets elementer. Det bliver sgu rigtig spændende :)
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf HunkyDory » 7. okt 2007 20:00

Grafikken ser da ret elendig ud, gør den ik?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf LiquiDelta^ » 7. okt 2007 20:10

Kommer kontrollen til at være stram og præcis på 360 eller hvordan tror i den ender?
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf Gamemakerman » 7. okt 2007 20:33

HunkyDory skrev:Grafikken ser da ret elendig ud, gør den ik?


Personligt mener jeg at the Orange Box har en utrolig god grafik, specielt animationer og ansigtsudtryk en hel generation foran andre spil. Jeg så en demo Episode Two på PC og Team Fortress 2 på Xbox 360.

Episode 2 var rigtigt flot og flydende (specielt på et 42 tommer HDTV, hehe), samt de ansigtsanimationer man så, var rigtig gode. Ting såsom fysikken er blevet en del forbedret og at man ser ting såsom træhuse der splintres ad, er intet mindre end utroligt.

Det ligner stadigvæk Half-Life 2, men selv idag synes jeg det spil er flot og alle de forbedringer som der er i HL2 skinner virkeligt igennem, når man ser det hele i aktion under korrekte forhold, altså HDTV der er indstillet ordenligt.

Billede

Team Fortress 2 vil blæse hjernen ud på spilleren, da det hele er utroligt flot lavet og faktisk ligner næsten en pixar film, bare interaktiv. Portal har keg ikke set i levende live, men alt hvad jeg har set af spillet, så ser det også superbt ud.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Sethos88 » 7. okt 2007 20:35

Så må det godt snart blive den 10. Glæder mig helt vildt til at prøve portals :D
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf frostwolf » 7. okt 2007 21:16

portals ser ud til at blive virkelig nice efter hvad jeg kan fortælle ud fra den der video :D glæder mig så meget til at game det :)
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf Jenslyn87 » 8. okt 2007 23:10

Sethos88 skrev:Så må det godt snart blive den 10. Glæder mig helt vildt til at prøve portals :D

Den 10.? Det kommer da ikke før den 18. herhjemme vist... i hvert fald ikke til boxen
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Sethos88 » 8. okt 2007 23:11

Jenslyn87 skrev:
Sethos88 skrev:Så må det godt snart blive den 10. Glæder mig helt vildt til at prøve portals :D

Den 10.? Det kommer da ikke før den 18. herhjemme vist... i hvert fald ikke til boxen


Ja, jeg har købt det over steam - Der bliver det åbnet op d. 10 :)
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Gamemakerman » 10. okt 2007 06:34

Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Jenslyn87 » 10. okt 2007 07:08

Vigtigt

- men dog synd at portal ikke fik alt for meget ros med på vejen. Jeg har dog hørt lovord fra andre steder. Betyder dog intet for mig, jeg er langt mest optaget af det andet, da jeg ikke engang har spillet HL2 igennem før :shock: :D
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Gamemakerman » 10. okt 2007 08:23

Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Wescada » 10. okt 2007 08:27

Half Life ser ikke lige ud til at være min kop the. Men man ender vel med at købe det pga. Team Fortress 2 :lol:
Wescada
 


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron