Xboxlife forum

UFC (EA SPORTS)

Alt snak om Fightingspil.

UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Morten Skou » 21. jun 2014 20:56

Hey :-)

Jeg er godt i gang med det nye UFC spil fra EA, og tænkte på om der var andre herinde som havde købt spillet og hvad I synes om det?

Jeg er eventuelt frisk på at uddele øretæver online hvis der er nogen der er interesserede :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Cena » 21. jun 2014 21:53

Du skulle have købt det til PS4 i stedet Skou ;)

Hvad syntes du i øvrigt om det? Har du spillet de tidligere versioner af UFC dengang EA ikke havde licensen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Morten Skou » 21. jun 2014 22:38

Jeg tror at jeg har spillet alt der har stået UFC på, er jo mega UFC fan :-)

Har spillet det i en del timer efterhånden og synes faktisk at det er udmærket, men det lider lidt under at det hakker ret ofte - både i kampe og under træningen.

Eksempelvis:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf NozioDK » 21. jun 2014 22:55

jo jo - er i gang med at finde ud af hvordan man skal huske alle kombinationerne/knapperne :)

Har en blå-håret gut i lvl 11 (BoomBoom) - men har stadigvæk utroligt svært ved alt der sker på gulvet....
NozioDK
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Morten Skou » 21. jun 2014 22:59

NozioDK skrev:jo jo - er i gang med at finde ud af hvordan man skal huske alle kombinationerne/knapperne :)

Har en blå-håret gut i lvl 11 (BoomBoom) - men har stadigvæk utroligt svært ved alt der sker på gulvet....


Ground game har altid været en af de mest tricky ting i MMA spillene. Jeg prøver stadig at finde ud af, hvordan jeg kan lave lidt hårdere slag når jeg sidder i full mount og skal slå modstanderen i ansigtet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf NozioDK » 22. jun 2014 10:02

Du har sikkert set den her: http://www.easports.com/ufc/news-update ... s-xbox-one - men der er nogen ok forklaringer/videoer
NozioDK
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Cena » 22. jun 2014 10:46

Morten Skou skrev:
NozioDK skrev:jo jo - er i gang med at finde ud af hvordan man skal huske alle kombinationerne/knapperne :)

Har en blå-håret gut i lvl 11 (BoomBoom) - men har stadigvæk utroligt svært ved alt der sker på gulvet....


Ground game har altid været en af de mest tricky ting i MMA spillene. Jeg prøver stadig at finde ud af, hvordan jeg kan lave lidt hårdere slag når jeg sidder i full mount og skal slå modstanderen i ansigtet.


Sådan her Skou?


Venstre analog op, og så RB eller RB og så slå knapperne. De kan guarde imod det ved at holde dig nede, men det gør computeren kun hvis du går op i sværhedsgrad.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Garde92 » 22. jun 2014 13:09

Det bedste ufc der er kommet ud er bare godt træt af der skal komme så mange lag spikes ... men eller et super fedt spel og skou du adder bare hvis du trænger til en røvfuld ;)
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Morten Skou » 22. jun 2014 13:58

Jeg skal lige love for, at jeg fik tæsk i min første onlinekamp i går. Modstanderen holdt mig fast i clinch, og så fik jeg ellers bare knæ i ansigtet indtil at jeg var KO'et. Kampen tog vel 15 sekunder, det var umuligt for mig at komme ud af hans greb :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Cena » 22. jun 2014 14:37

[youtube][/youtube]
Morten Skou skrev:Jeg skal lige love for, at jeg fik tæsk i min første onlinekamp i går. Modstanderen holdt mig fast i clinch, og så fik jeg ellers bare knæ i ansigtet indtil at jeg var KO'et. Kampen tog vel 15 sekunder, det var umuligt for mig at komme ud af hans greb :(


Det har også kostet mig. Muy Thai clinch er lort at komme ud af. Især med den smule lag der er online. Time window til blokering er bare væk.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Morten Skou » 25. jun 2014 22:21

Ser ud til at der er pænt mange glitches i spillet? Jeg har dog ikke oplevet en endnu.

Det her er dog hylende sjovt:
viewtopic.php?f=18&t=60826&p=1268771#p1268771
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: UFC (EA SPORTS)

Indlægaf Morten Skou » 26. jun 2014 19:12

Min første sejr online... ikke særlig pænt, men den gik da hjem:



... har godt nok svært ved at vinde onlinekampene.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron