Xboxlife forum

Injustice: Gods Among Us

Alt snak om Fightingspil.

Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf JohnH » 20. apr 2013 16:20

Hehe, det er sgu da underholdende. Sidder lige og spiller lidt mere history mode og har lige kæmpet Green Arrow mod Killer Frost, de har godt nok nogle fede tricks i ærmet, tager lidt tid at lære, men rigtig underholdende :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf TerrificFalcon » 20. apr 2013 16:56

Hvordan sætter I jeres controls op med et Arcade-stick? Skidedårligt førstehåndsindtryk at der tilsyneladende ikke er en default konfiguration som passer dertil, eller at spillet bare automatisk opdager at du bruger et Arcade stick, som det har været standard i kampspil siden jeg ved ikke hvornår.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Da Senzai » 20. apr 2013 18:19

Jeg har ikke noget Arcadestick @ current location, så jeg har kun spillet med controller.

Jeff Gerstmann fra Giant Bomb spiller altid med Arcade-stick i deres videoer. Han fortalte dog i deres Injustice Quick-look, at han ikke kan finde et godt button-setup til spillet, og derfor gjorde en undtagelse og spillede Injustice med Controller :0/.

Jeg har umiddelbart tænkt mig noget standard med

L M H
P x x


hvor P er den figur-specifikke knap.

Du kan interakte med banen på L+M, og lave meterburn ved at trykke L+M+B. Det bliver så bare lidt akavet at skulle kaste ved at trykke L+H.

Jeg ender nok med at gøre følgende istedet:

L M MeterBurn
H P FlipStance


Ved første øjekast virker det lidt akavet, men han redegører fint for det her, så man ikke brækker fingrene:

http://testyourmight.com/threads/995phi ... ice.30239/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Da Senzai » 20. apr 2013 20:10

Jeg er på nu, hvis der er nogen, der vil spille.

Spillet er meget sødt, men det bliver nok ikke noget for mig i længden.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Mike.B » 21. apr 2013 08:05

Jeg bruger den control layout der hedder Custom3, syntes den fungere bedst i forhold til at bruge triggerbuttons samtidig med tommelbuttons.

Men hold da kæft nogle røvture man kan sende sine modstander på.. og nogle gange selv kommer på.
Specielt den i Arkham Asylum
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Mike.B » 21. apr 2013 13:03

meget godt sat sammen, dog med et par hiccups hist og her

Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Jibla » 21. apr 2013 17:50

Da Senzai skrev:
Da Senzai skrev:Problemet er bare, at de sidste 3 spil, jeg har købt fra Netherealm har for mig været uspillelige online, så jeg har meget svært ved at skulle betale mere end 100 kroner for det.


Lulz, hvad tror du selv?


Shin, du er så fucking nice man. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Mike.B » 29. apr 2013 19:08

ved ik om det er oppe men Lobo dlc kommer den 7 Maj
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Glassolate » 19. maj 2013 16:55

Spillet er fantastisk! En af de bedste fighters jeg har spillet! Var/er stor fan af deres Mortal Kombat fornyelse. Injustice er super fedt fordi at det tager tid at lære plus at combos ikke er noget man bare gør, de skal chaines via juggling og det kræver timing! Den bedste feature i spillet er King of the Hill mode hvor man kan se andre kæmpe, satse xp på vinderen som ryger i en pulje, som du så kan gå hen at vinde hvis du kan vælte kongen af tronen!

Hvis der er nogen der stadig spiller kunne det være sjovt at sætte en Dansk King of the Hill Lobby op :)
Glassolate
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Aalborg


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Da Senzai » 19. maj 2013 17:05

Sikke en begejstring! :mrgreen:

Velkommen til forummet! :D

Jeg kom desværre ikke selv igang med Injustice, da jeg ikke synes, at jeg har overskud til at lære en ny fighter.

Du sagde, at du er glad for Mortal Kombat. Har du Ultimate Mortal Kombat 3? Det vil jeg rigtigt gerne spille, hvis du har lyst til det.

Jeg kan bedst lide Liu Kang, Sheeva, Cyrax og Reptile ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf TerrificFalcon » 19. maj 2013 17:23

Hvis der er en gruppe, som spiller Injustice, så er jeg med. Må hellere lige lære den der 81% reset combo med Green Arrow først.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster