Xboxlife forum

Street Fighter X Tekken

Alt snak om Fightingspil.

Street Fighter X Tekken

Indlægaf Da Senzai » 25. jul 2010 01:49

Så blev Street Fighter Vs Tekken Annonceret.

Billede

Der er Gameplay video her: http://gamevideos.1up.com/video/id/30596

Fuck, hvor er det fedt, at Kazuya wavedasher ind under Ryu´s Fireball :D.
Det kommer til at blive så fucked. Kazuya har 1000 moves og Ryu har 4. Det bliver helt sikkert spændende og udfra Videoen ser det ud som om, at der også er tag. Det er to vidt forskellige serier, og det bliver spændende at se. En ting er sikkert. Jeg skal KUN spille figurer fra Tekken.

Dog havde det nok været sjovere, hvis det havde været Capcom Vs. Namco. Så vi f. eks kunne have set figurer fra Star Gladiator Vs. Soul Calibur, men jeg er også ret træt af SF her på de sidste. Men okay, når det nu kører på SFIV enginen er det nemmeste vel også bare at kopipaste halvdelen af figurene.

Uanset hvad skal jeg have det :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf Jibla » 29. jan 2012 15:52

PS3 udgaven er dælme über i forhold til Xbox 360 udgaven. :)



Kuro, Toro, Pacman, Megaman og Cole McGrath fra inFamous.

Mig bekendt så var MS for sløve til at få fingeren ud, og dermed får vi ikke Marcus Fenix/Master Chief/andet i vores udgave. Det samme skete med Mortal Kombat og Kratos på PS3. Zzzz.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf TerrificFalcon » 29. jan 2012 15:55

Ja, det er sgu temmelig sløvt at vi går glip af eksklusive figurer endnu en gang, omend at jeg sådan set har det fint med, at der ikke er nogen - det er bare lidt nederen at det ene produkt er "mindre" end det andet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf Kayniel » 29. jan 2012 16:17

Jeg venter med at købe det til Super hyper street fighter x tekken remix arcade edition 2012 udkommer.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf Jibla » 30. jan 2012 00:24

:D



Ono er for sej.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf Da Senzai » 2. feb 2012 16:07

Kayniel skrev:Jeg venter med at købe det til Super hyper street fighter x tekken remix arcade edition 2012 udkommer.


Jeg har det på samme måde. Jeg kan godt lide Tekken, og jeg kan også godt lide 2D Kampspil, så Street Fighter X Tekken burde være lige noget for mig! :D

Omvendt er jeg lidt presset, så jeg har ikke lyst til at til at give 400.- for spillet, hvorefter de så laver en uMvC og annoncerer Super hyper street fighter x tekken II turbo remix arcade edition 2012 3 uger efter. Nå Ja, og så udkommer SSX ( \:D/ ) omtrent samme tid som SF x TK . I første omgang nøjes jeg med at kigge på mens Mike Ross og Gootecks spiller det O:)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf Da Senzai » 22. feb 2012 16:40

Læste lige på EventHubs at Der er blevet annonceret en PSPVita version med 12 nye figurer!

Vita owners can look forward to some big bonuses. The Vita version will have twelve additional characters. The Street Fighter cast will be updated with Elena, Guy, Cody, Sakura, Dudley and Blanka. The Tekken side will be updated with Alisa, Christie, Jack, Bryan, Lars and Lei.

Jeg havde forudbestilt spillet, men det får lige en annulering af ordren nu. I mit forsøg på at nedsætte mit forbrug, venter jeg altså lige på en annoncering af en Super Ultimate SF x TK. Det kommer sikkert også som DLC, men jeg vil altså hellere have det på disc.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf Cerialbox » 22. feb 2012 20:00

Capcom har flere gange sagt at der ikke vil komme disk baserede opdateringer ala UMvC3 og SSF4 til SFxT. Om de taler sandt er svært at sige, men tror kun det bliver DLC i denne omgang (og hurra for det).
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf Da Senzai » 22. feb 2012 20:12

Jeg tror ikke rigtigt på dem (uden at have noget at basere det på), og håber det heller ikke. Jeg kan bedst lide at have det hele på en disk.

Jeg ved det ikke, mand.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Street Fighter X Tekken

Indlægaf Da Senzai » 10. mar 2012 15:08

Jeg har brug for hjælp, fordi, jeg er megadårlig til street fighter.

Jeg er kommet til Law´s trial nummer 12, og den kan jeg ikke klare.

Jeg skal lave

Crouch+MK --> Crouch+LK --> Crouch+ MK --> Crouchh+HK.

Hvordan ved jeg, hvornår jeg skal trykke på LK efter det første MK? Jeg synes, at det er ligemeget, hvor hurtigt eller langsomt jeg trykker. Kan man se, hvornår man skal trykke på knappen?

Jeg vil gerne lære at spille SF x TK. Jeg synes, at King og Law virker som to sjove figurer.

Tak for hjælpen, Shin.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron