Xboxlife forum

Mortal Kombat 9

Alt snak om Fightingspil.

Mortal Kombat 9

Indlægaf Jibla » 11. aug 2009 23:00

Nu vil jeg officielt gerne starte denne tråd, og jeg starter hårdt ud med et link fra kotaku.

http://kotaku.com/5334918/warner-bros-w ... tal-kombat

From the job listing:

"You will work closely with architects and designers on both the Mortal Kombat team and the advanced technology group to help design and implement functionality ranging from the core network transport layer all the way to owning the final implementation of brand-new features that will revolutionize online play"


Hvad kan det dog være?!?!?!?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 12. aug 2009 06:07

Haha! Det gik da ikke så godt, sidste gang de ville revolutionere online delen i MK vs DC ved at genskabe en Arcadehal online xD

Jeg håber at revolutionize betyder bedre netcode. Alle fighters til Xbox 360 kører nemlig fornuftigt online - undtagen MK vs DC, hvilket er syndt, da MK er super, super fedt. Jeg glæder mig til 9´eren!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Keras » 13. aug 2009 09:28

Det kunne være sjovt, hvis man kunne bruge sin avatar ;).
Spøg til side. Jeg tror at det bliver noget 2v2 tag team agtigt noget.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Jibla » 12. feb 2010 06:39

Så er der endeligt nyt. Og ja, det bliver et fussionsspil ligesom MK vs DC!
Bare lidt...hmmm....anderledes!

Man skal da passe på at Reptile ikke kommer til at spytte lidt på publikum!

Billede


Dog kan man læse på http://www.trmk.org/ at MK9 er sat til at Christmas 2010, så mon ikke at man kan forvente præcist gameplay info fra E3 i Juli? :)

Indtil da, så tjek den her video ud, den er lol nok;

http://www.collegehumor.com/video:1925555
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 12. feb 2010 09:27

Nice! Jeg elsker vs. spil! :D

Jeg håber, at My Boy Liu Kang er med!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf ShredNinja » 12. feb 2010 11:31

@Jibla

NICE billede :-D
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf Jibla » 12. feb 2010 12:56

Da Senzai skrev:Nice! Jeg elsker vs. spil! :D

Jeg håber, at My Boy Liu Kang er med!


Faktisk har Ed Boon fra WB (tidl. Midway) udtalt at der ikke kommer superhelte med i det næste MK spil, og at de går efter en R rated udgave (det må være 18+).

MK er den fedeste spil serie i verden...det er bare ikke så sjovt at vi skal vente på en arkade port af MK vs DC på Xbox 5 før at man kan spille lagfrit over nettet. :(
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 12. feb 2010 15:01

Gad vide, hvem de så har med i stedet. En anden fighting Franchise? Jeg kan ikke lige kommet i tanke om nogen :P.

Edit: Argh! Jvnfør dit billede slog det mig lige, at du måske mente det som en Joke, at det blev et fusionsspil :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 13. feb 2010 11:28

Da Senzai skrev:Gad vide, hvem de så har med i stedet. En anden fighting Franchise? Jeg kan ikke lige kommet i tanke om nogen :P.

Edit: Argh! Jvnfør dit billede slog det mig lige, at du måske mente det som en Joke, at det blev et fusionsspil :P


Haha. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Deuone » 15. mar 2010 22:12

elsker mortal kombat, men Ed boon har lavet løfter og skuffet mig igen og igen, han er kampspils Peter molyneux. håber virkelig de kan lave et ordenligt og færdigt spil denne gang, nu de ikke ligger i midways krise og restriktioner længere.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2010 22:16

Tjah, Jeg synes sådan set at Mortal Kombat vs DC Universe var alt for fedt, og faktisk ganske tæt på Gameplayet fra 2D spillene, bare krydret med lidt 3D fighting game Strings. Synd at onlindelen stank, for gameplayet var der ikke noget i vejen med.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Deuone » 15. mar 2010 22:59

mortal kombat har aldrig været specielt poleret, der har altid været mange glitches, eller ikke færdigt indhold. det er virkelig en skam, for mortal kombat er virkelig mit ynglings kamp spil lavet, selvom de fleste af figurene der i er dårlige ripoffs af film fra 80erne, er der bare en charme ved det som jeg ikke syntes er i andre kamp spil i dag. men jeg kommer HELT sikkert til at spille MK9 lige meget hvad. jeg håber bare virkelig at warner brothers giver dem mere tid til at gøre spillet færdigt før udgivelsen. en ting jeg længe har undret mig over, er midt i al dette god of war og dante's inferno craze, det ikke er shoalin munks 2 de arbejder på istedet, ville jeg rigtig gerne se det spil. hvis de laver det har de bare at tilføje online kampe denne gang! var sådan et spild det ikke var med i 1eren, men oh well, midway var mestre i at udgive ting der ikke var færdigt.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf ShredNinja » 16. mar 2010 09:59

Der er ingen tvivl om, at MK har sin helt egen særlige stemning. Jeg husker, da jeg var knægt, hvor Mortal Kombat II bare var det VILDESTE. Jeg mener, der var jo blod og fatalities ;-)

Men efter min ydmyge mening, så er det ikke et særligt velegnet konkurrencespil, hvis man kan tale om den slags, for udover de mange bugs, så er serien kendt for at være alt for ubalanceret. Det er sgu synd, for potentialet er der bestemt.
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf Jibla » 18. mar 2010 14:15

ShredNinja skrev:Der er ingen tvivl om, at MK har sin helt egen særlige stemning. Jeg husker, da jeg var knægt, hvor Mortal Kombat II bare var det VILDESTE. Jeg mener, der var jo blod og fatalities ;-)

Men efter min ydmyge mening, så er det ikke et særligt velegnet konkurrencespil, hvis man kan tale om den slags, for udover de mange bugs, så er serien kendt for at være alt for ubalanceret. Det er sgu synd, for potentialet er der bestemt.


Hehe. Det er ikke en serie der kan bruges til WCG eller en anden form for seriøs turnering. Men hvis du tager UMK3, så er der virkelig nogle spillere der formår at "bøje" spillets regler (infinities etc.) og dermed bare mega owne en. Det er ikke noget alle og en hver gør, da det virkelig kræver skills at kunne udføre det. :)

Hver gang jeg møder en fra USA (ultimatemk.com) der smider mig rundt som var jeg en mega noob i UMK3 (hvilket jeg ikke er), så bliver jeg virkelig imponeret. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 18. mar 2010 15:18

True. Jeg synes, at det er alt for skægt, at få tæsk at gode Kung Lao spillere xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron