Xboxlife forum

Virtua Fighter 5 tråden

Alt snak om Fightingspil.

Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Piemaster » 26. jul 2007 00:14

http://xbox360.ign.com/articles/807/807957p1.html

Virtua Fighter 5 Gets Firm 360 Release Date;
Xbox owners can button-mash their way to victory after October 30. !

VF5 for the 360 is based on the most current arcade version and supports both analog-stick and D-pad control, as well as vibration.

Key features include:

Online multiplayer enables players to compete worldwide challenging any one, any where, any time, using Xbox Live.

Leaderboards let players to see how they stack up against other players worldwide both in their Arcade Mode scores and clear time, and in the command list clear time for their favorite character.

Character data portability makes it possible to save characters created in the Quest Mode via Memory Unit and play with those characters against other people's customized characters in the VS Mode on other Xbox 360 systems.

Quest Mode, where players can compete in various arcades and win prize money to fully customize each character.

Gameplay based on the latest arcade version Virtua Fighter&153; 5 will be the most balanced release ever in the series for a home console.

Improved AI makes challenging the highest level rival characters in quest mode much more difficult for advanced players. AI opponents will also differ more from each other and have individualistic styles.

In-depth DOJO mode: where players can learn and practice moves. For the first time players will also be able to post their command list clear time results to an online leaderboard.

Enhanced commentary function: allows players to turn on play-by-play sports commentary audio.

3-D fighting environments: inspired by locales around the world
720p HD resolution widescreen and Dolby Digital 5.1ch. Improved anti-aliasing.

Online details give gamers the option to view replays of the top characters in Score Attack Mode and offer Marketplace items.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xkOVvYuupSQ[/youtube]
Piemaster
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Piemaster » 26. jul 2007 00:14

Piemaster
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Piemaster » 26. jul 2007 00:16

Jeg havde godtnok håbet på en release date omkring slutningen af september/starten af oktober, men 30. oktober kan lige gå an.

Let the fighting commence!
Piemaster
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Re: Virtua Fighter 5 tråden

Indlægaf Da Senzai » 26. jul 2007 07:18

Piemaster skrev:.

In-depth DOJO mode: where players can learn and practice moves. For the first time players will also be able to post their command list clear time results to an online leaderboard.

Enhanced commentary function: allows players to turn on play-by-play sports commentary audio.



Nice1. Den første har jeg savnet lige siden Tekken 4.


Synes bare, at der er år til Oct 30. Havde ellers hørt at det skulle komme i midten af September. Tak for at udskyde det halvanden måned. Håber, at de er fordi, at de vil bruge tiden på online play. Resten af spillet har jo været færdig længe.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Piemaster » 26. jul 2007 20:58

Jaeh, det er ret plat. Sidder også og kigger på spil der kan udfylde ventetiden, men det er ret så begrænset.
Piemaster
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Da Senzai » 26. jul 2007 21:25

VF bliver så nice. Glæder mig til at lave Goth Goh xD

Billede

Well, vi kan battle Puzzle FIghter, indtil det kommer :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Piemaster » 26. jul 2007 21:35

Yeah, you like em' goths!
Så kan du skære lidt i dig selv, din emo, når jeg rykker dig rundt med Akira!

Jeg er mega klar på puzzle fighter. D:
Piemaster
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Dr. Cropes » 27. jul 2007 01:37

Ok Garafikken siger: KAPUAW!! men er det ellers lige som DOA??
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Piemaster » 27. jul 2007 01:53

Definer "ligesom DoA4".
Det er begge fighters og har nice grafik. Såe

IMO er grafik det mindst vigtigste ved et fighterspil. Jeg er mest interesseret i et dybt og balanceret gameplay, og her står Virtua Fighter serien frem som det bedst balancerede fighter spil.

Og så er det sagtens et du kan sætte på hvis du lige skal vise gutterne hvad sådan et HDTV og en Xbox 360 er til for...
Piemaster
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Dr. Cropes » 27. jul 2007 02:10

Hvis du skal vise hvad et HDTV kan skal du vise Forza Motorsport 2 introen:

http://www.gamestar.it/showPage.php?tem ... torsport+2

Regn selvfølgelig med det er noget flottere i spillet..

(Jeg har det bare med at gå Off Topic idag..)
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Piemaster » 27. jul 2007 02:14

Tjo, bliver mere imponeret af mennesker der er lavet godt i spil, end biler.
Men ja, du går pænt meget offtopic...men i det mindste bliver der posted herinde.

Har du ikke andre VF5/fighter relaterede spørgsmål?:)
Piemaster
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Jibla » 5. okt 2007 19:41

Så er der blevet fyret op for achivement listen i Virtua Fighter 5, og det ser faktisk ganske uinteressant ud da de fleste er offline.
Dog er der 11 achievements der stadig er secret, så forhåbentlig er der et par online achievements i dem. :)

Listen kan ses her.

http://www.achieve360points.com/game/virtuafighter5/

Husk at VF5 udkommer den 26. oktober.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Jenslyn87 » 6. okt 2007 14:22

Forfanden hvor er der mange spil, jeg gerne vil have for tiden :S
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf VioBoxer » 6. okt 2007 21:12

Piemaster skrev:Tjo, bliver mere imponeret af mennesker der er lavet godt i spil, end biler.
Men ja, du går pænt meget offtopic...men i det mindste bliver der posted herinde.

Har du ikke andre VF5/fighter relaterede spørgsmål?:)


Har det på samme måde... Biler har set godt ud i spil i efterhånden flere år mens man stadig kun kradser i overfladen når det gælder mennesker.

Har ikke spillet et godt spil inden for denne genre siden Tekken 3 så det kunne da være nice hvis de biksede et lækkert kamp spil sammen... noget som XBox 360 i den grad mangler.
VioBoxer
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Brugeravatar

Indlægaf Jenslyn87 » 12. okt 2007 13:07

Tag at glo tråden omkring demoen :D
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron