Xboxlife forum

Tvivl efter gennemført GOW..?

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Tvivl efter gennemført GOW..?

Indlægaf JonasDenmark » 22. sep 2015 12:06

Jeg har nu spillet GOW Ultimate Edition igennem, og jeg forventede at jeg efter rulleteksterne fik klarhed omkring, hvordan jeg downloader GOW 2, 3 og 4BETA når de udkommer til November.
Men desværre fremgik dette ikke af skærmen.

Er der nogle herinde der ved hvad der kan være gået galt.? Eller på anden måde kan hjælpe mig, så jeg ved hvordan og hvornår jeg kan spille GOW 2, 3 og 4BETA.?

På forhånd tak.
JonasDenmark
Niveau 0
 
Indlæg: 42
By: Holme-Olstrup


Re: Tvivl efter gennemført GOW..?

Indlægaf Slimjay DK » 22. sep 2015 13:41

Alle der spille Gears Of War Ultimate Edition inden 1. Marts 2016 får adgang til Gears 4 beta'en, så mon ikke beta'en bliver tilgængelig på et tidspunkt derefter. Da spillet først står til udgivelse omkring sidste kvartal af 2016, så skal du nok ikke forvente at se en beta før engang efter sommeren 2016.

Gears of war, Gears Of war 2 / 3 samt Judgment bliver først tilgængelig når X360 Backward compatibility bliver tilgængeligt public, om de så er der fra dag 1, ved jeg ikke.

Men det hele står her : http://www.xbox.com/da-DK/games/gears-of-war-ultimate

EDIT : Hvis du er med i XO preview program, så har du allerede nu adgang til det første Gears Of War via Backward Compatibility :wink: Men i det at man har knasket Ultimate Edition igennem, så er der nok ikke meget ved at spille det igen i en dårligere version.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Tvivl efter gennemført GOW..?

Indlægaf JonasDenmark » 24. sep 2015 08:45

Tak for svaret.

Men jeg synes bare ikke det fremgår nogle steder hvordan det kommer til at fungere i praksis.?
Er det registreret elektronisk nogle steder, at jeg har spillet det nye GOW og dermed har adgang til de øvrige titler.?
JonasDenmark
Niveau 0
 
Indlæg: 42
By: Holme-Olstrup


Re: Tvivl efter gennemført GOW..?

Indlægaf Slimjay DK » 24. sep 2015 09:10

JonasDenmark skrev:Tak for svaret.

Men jeg synes bare ikke det fremgår nogle steder hvordan det kommer til at fungere i praksis.?
Er det registreret elektronisk nogle steder, at jeg har spillet det nye GOW og dermed har adgang til de øvrige titler.?


Ja, de kan se det på dit gamertag, hvad og hvornår du har spillet div. spil ...

Hvis du holder øje med sitet her, så er jeg sikker på at det kommer op som nyhed når titlerne er tilgængelig.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Tvivl efter gennemført GOW..?

Indlægaf JonasDenmark » 24. sep 2015 13:43

Alletiders....

Tak "SlimJay DK" for de gode svar.
JonasDenmark
Niveau 0
 
Indlæg: 42
By: Holme-Olstrup



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster