Xboxlife forum

Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med..?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med..?

Indlægaf Ros8nb8rG » 25. jun 2016 12:39

Jeg står og mangler gta5... Har haft gennemført det før.. Men dengang var jeg ikke rigtigt inde i online delen... Men jeg har læst mig frem til at det faktisk skulle være helt vildt fedt... Og kan sagtens se ideen med det...


Men nu er det jo sidst på måneden... Ingen penge... Og tænker.. Hvad med licence transfer..? Kan huske mig og en ven gjorde det for lang tid siden... Så fik jeg alle hans spil... Og han fik alle mine...

Men kan slet ikk lige huske hvordan og hvorledes.... Men har været inde og tælle... Og har over 70 spil liggende... deriblandt

walking dead season 1&2.. Alle episoder
Life Is Strange... Alle episoder
Gta4 og San Andreas
Southpark - the stick of truth
The Wolf among us.. Alle episoder
State of Decay

Og plus alle dem fra Games with Gold...

Bla..

Borderlands
Sniper elite V2
GRID2
Sants Row 3&4
Toms raider
Mafia2
Terraria
Deus Ex : human rev.
Brothers
Crysis 3
Bioshock Infinite
Thief
Dishonored
Assasins creed black flag&liberationHD
Deadlight
The Witcher2
Sleeping dogs og en masse andre... :D


Så hvis der er en der kunne tænke sig nogle af dem, og har gta 5 liggende... Så add mit gamertag.. Og lad os blive venner...? Da man kun kan bruge den her chance 1 gang i året... Forventer jeg selvfølgelig du er ærlig ligesom mig..? :)



Og sig lige til hvis det er ulovligt det her..? Fordi jeg ved det faktisk ikke..? Men tænker at hvis man bliver venner inde et sted... Er det vel okay..? I princippet( da det må deles blandt venner) PLUS at jeg faktisk har haft købt og ejet det før
Senest rettet af Ros8nb8rG 30. jun 2016 15:42, rettet i alt 1 gang.
Ros8nb8rG
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: SydJylland


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Morten Skou » 26. jun 2016 09:15

Det er ikke noget jeg vil anbefale at gøre med en person du ikke kender - folk får jo adgang til hele din konto, mail osv. når du giver dem dit brugernavn og kodeord.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Ros8nb8rG » 30. jun 2016 15:41

Jah okay... Det kan du selvfølgelig ha ret i... :D.


Har også købt det nu.... Men tak for svar... :) du har sq ret...
Ros8nb8rG
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: SydJylland


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Ros8nb8rG » 30. jun 2016 15:51

Nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan man sletter det her oplæg igen...? :D
Ros8nb8rG
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: SydJylland


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Mysticurse » 30. jun 2016 20:08

Du kan ikke selv slette det, men du kan evt. redigerer din første besked, og ændre emnet til "Kan slettes" og så slette alt teksten i selve beskeden ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Morten Skou » 30. jun 2016 20:12

Ideen bag et forum er dog at man lader sine indlæg være, så andre også kan drage nytte af dem - nu tog jeg mig jo f.eks. tid til at svare på dit indlæg. Hvis du sletter dit indlæg, så har min tid været spildt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Mysticurse » 30. jun 2016 20:14

Morten Skou skrev:Ideen bag et forum er dog at man lader sine indlæg være, så andre også kan drage nytte af dem - nu tog jeg mig jo f.eks. tid til at svare på dit indlæg. Hvis du sletter dit indlæg, så har min tid været spildt.


Det havde jeg slet ikke tænkt på, men super god pointe der Hr ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Ros8nb8rG » 1. jul 2016 10:35

Jamen og jeg er HELT NY i forums generelt... Så jeg gør bare som redaktøren siger.... :) Men tusind tak for hjælpen... Ku ha haft dummet mig meget der..... Som Morten Skou selv siger... De ku ha misbrugt min konto fuldstændig.... Men det tænkte jeg faktisk slet ikke på...? :D.
Ros8nb8rG
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: SydJylland


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Morten Skou » 1. jul 2016 10:43

Ros8nb8rG skrev:Jamen og jeg er HELT NY i forums generelt... Så jeg gør bare som redaktøren siger.... :) Men tusind tak for hjælpen... Ku ha haft dummet mig meget der..... Som Morten Skou selv siger... De ku ha misbrugt min konto fuldstændig.... Men det tænkte jeg faktisk slet ikke på...? :D.


Du skrev det jo lidt selv... nemlig at man skal stole på den man gør det med :wink: Men jeg kan godt forstå, at det kan være fristende, så man lige kan få dobbelt op på spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Licence transfer Xbox360..? :D 77 spil jeg vil bytte med

Indlægaf Ros8nb8rG » 1. jul 2016 12:03

Ligepræcis det jeg nemlig tænkte...? ;).
Men altså... Tænker nu heller ikk det er heeeelt lovligt... Et eller andet sted... :D
Ros8nb8rG
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: SydJylland



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster