Xboxlife forum

GTA online tips og tricks?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA online tips og tricks?

Indlægaf Onetalldane » 11. jun 2016 06:00

Ved ikke om der findes en anden tråd om dette emne, men så må admin jo slette...

Har omsider gået fingre i gta v og det jeg fortryder mest er at jeg ikke har gjort det noget før. Er godt igang med historiedelen (20%) og tænker at prøve at gå igang med onlinedelen, især efter den nye opdatering. Så her kommer spørgsmålet er der noget man skal være OBS på når man starter op online? Nogle tips til at komme godt i gang? Nogle must does, for at få det bedste ud af det og få en god start??
Onetalldane
Niveau 0
 
Indlæg: 18
By: Randers


Re: GTA online tips og tricks?

Indlægaf Skillfulsheep » 11. jun 2016 10:47

Onetalldane skrev:Ved ikke om der findes en anden tråd om dette emne, men så må admin jo slette...

Har omsider gået fingre i gta v og det jeg fortryder mest er at jeg ikke har gjort det noget før. Er godt igang med historiedelen (20%) og tænker at prøve at gå igang med onlinedelen, især efter den nye opdatering. Så her kommer spørgsmålet er der noget man skal være OBS på når man starter op online? Nogle tips til at komme godt i gang? Nogle must does, for at få det bedste ud af det og få en god start??


Fedt! :) Jeg købte det natten det releasede på 360, så har da fået det spillet lidt efterhånden (er vist i level 179 online).

Når du skal i gang online, så skal du have købt dig en lejlighed - en god måde at spare op på, er ved at løse missioner, så jeg vil klart anbefale dig, at du starter her. Hvis du kommer ind i en god gruppe, så kan du gå direkte fra den ene mission til den anden og dermed prøve lidt forskelligt af, imens du tjener penge.
Du kan med fordel få købt lidt våben undervejs (en AR, en shotgun og en sniper) og derefter spare op til en lejlighed (jeg foretrækker dem med plads til 10 biler i garagen). Når du har fået fat i en lejlighed, så kan du sætte heists op. Fleeca job (det første af fem heists) tager vel 25-30 min og giver omkring 75.000 + en fin bonus første gang den løses.

Når du har løst det første heist, så åbnes der for et nyt og sådan fortsætter det til du har været dem alle igennem (hvorefter du kan "replay" de tidligere heists - her foretrækker jeg fleeca job, da det kun kræver to personer og er hurtigt gennemført). Apropos den nye opdatering, så har jeg ikke fået købt et office endnu (det billigste koster 1 mio. og indeholder præcist de samme ting, som de dyre - det er blot placeringen af dit office, der ændres i takt med at prisen stiger). Når du har erhvervet dig et office, så kan du købe et warehouse (her skal man vist holde sig til de mellemstore/store, da de små har for lidt lagerplads). Der går dog nok lidt tid før du har tjent nok til, at du skal købe et office og et warehouse, da office og mellem-warehouse koster lige under 2 mio. tilsammen.

En stor del af spillet går naturligvis også på, at du skal anskaffe dig nogle køretøjer.
Jeg startede med at stjæle en Dodge Charger-lignende (mener den hedder Buffalo), da der er plads til 4 i den, den er forholdsvist hurtig + at du kan køre den direkte ind i din garage og opbevare den der. Mange af bilerne kan du kun få fat i permanent, såfremt du køber dem via nettet ingame, så da Buffaloen ikke er en af dem, kan den anbefales. Efterhånden som du får flere og flere penge, er der dog et stort udvalg af biler du kan købe - specielt dem du køber igennem "Bennys" er interessante, da de kan modificeres langt mere end de andre. En fully-modified bil fra Bennys koster dog 1.2-1.5 mio., så dem ville jeg vente med.

Såfremt der opstår spørgsmål undervejs, så kan du bare skrive - er ikke helt sat ind i spillet, men har en nogenlunde viden omkring det.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron