Xboxlife forum

Prison Break Heist

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Prison Break Heist

Indlægaf zennarion » 16. jul 2015 14:32

Hej
En af mine venner og jeg mangler 2 personer til at spille Prison Break hesit med, da der her i weekenden er double RP og cash for at klare prison break heistet, så hvis i er friske på at spille med, så tilføj mig på xbox'en mit GT er Zennarion
Det skal lige nævnes at vi spiller på Xbox One.
Billede
zennarion
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Prison Break Heist

Indlægaf Wizup » 16. jul 2015 14:59

Jeg kunne godt være frisk, og jeg har en kammerat fra England som jeg havde planer om at vi skulle lave den i aften. Vi er begge ret kompetente spillere i GTA :) Problemet er at hans headset er gået i stykker og Microsoft først kan levere et om over en uge. Så hvis chat med alle fire er et must så bliver det er problem.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Prison Break Heist

Indlægaf zennarion » 16. jul 2015 15:51

Wizup skrev:Jeg kunne godt være frisk, og jeg har en kammerat fra England som jeg havde planer om at vi skulle lave den i aften. Vi er begge ret kompetente spillere i GTA :) Problemet er at hans headset er gået i stykker og Microsoft først kan levere et om over en uge. Så hvis chat med alle fire er et must så bliver det er problem.

Det gør skam ikke noget, vi kan nok godt finde ud af noget. Hvor når i aften havde i planer om at heiste?
Billede
zennarion
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Prison Break Heist

Indlægaf marsim » 19. jul 2015 14:06

i er begge tilføjet ;)
marsim
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Prison Break Heist

Indlægaf zennarion » 19. jul 2015 14:25

marsim skrev:i er begge tilføjet ;)

Fedt, jeg kan desværre ikke heiste før i aften
Billede
zennarion
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Prison Break Heist

Indlægaf marsim » 19. jul 2015 14:36

det kan være jeg er på der også ;)
marsim
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster