Xboxlife forum

GTA V - Xbox One

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf DISABLELIVE » 5. jan 2016 05:56

Twinkling skrev:Jeg tilføjer :)

du behøver ikke skrive pm efter at have postet her, jeg følger skam tråden.


Man ved aldrig. Xboxlife virker virkelig dødt desværre, så en PM giver jo e-mail besked for det meste. Så tænkte no harm done ;)
Du har en dejlig søster, skulle hilse mange gange :P
DISABLELIVE
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Taastrup


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf JohnH » 12. jul 2016 21:36

Er sgu glad for mit GTA V igen, den nye stuntudvidelse er bare GENIAL! hold da op hvor er det længe siden jeg har haft det så sjovt med det spil...

http://xboxclips.com/JOHNHJ/af3d94b8-98 ... ea690f655d
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Blade Dk » 13. jul 2016 06:37

Fik det ind af døren Igår.. tilføj gerne
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472

+1

Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Skillfulsheep » 13. jul 2016 16:18

GTA V er god underholdning, men hold op hvor gad jeg godt, at man tjente en anelse mere på at køre ræs. Specielt nu her hvor der er kommet stunt-opdateringen.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf JohnH » 13. jul 2016 19:19

Skillfulsheep skrev:GTA V er god underholdning, men hold op hvor gad jeg godt, at man tjente en anelse mere på at køre ræs. Specielt nu her hvor der er kommet stunt-opdateringen.


10000 for at vinde er da fint nok, så lange er løbene jo heller ikke ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Jake242 » 13. jul 2016 19:33

Money makes the world go round... de har lavet det præcist så indbringende at hvis der er penge du er interesseret i, så kan du ligeså godt købe dig til det(da det tager lige så lang tid at grinde penge som det vil gøre at tjene dem på arbejdet)

Nu kan jeg ikke huske priser... men lad os sige det koster 500 kr at få 8 millioner in game cash. så svare det til 5-10 timers arbejde for en gennemsnits person efter skat.

Jeg vil gætte på at man ville have svært ved at lave 8 millioner på 5 timers online spil og hvis man endelig gør... så har det nok ikke været meget sjovere end det er på ens arbejde:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf JohnH » 13. jul 2016 20:03

Jake242 skrev:Money makes the world go round... de har lavet det præcist så indbringende at hvis der er penge du er interesseret i, så kan du ligeså godt købe dig til det(da det tager lige så lang tid at grinde penge som det vil gøre at tjene dem på arbejdet)

Nu kan jeg ikke huske priser... men lad os sige det koster 500 kr at få 8 millioner in game cash. så svare det til 5-10 timers arbejde for en gennemsnits person efter skat.

Jeg vil gætte på at man ville have svært ved at lave 8 millioner på 5 timers online spil og hvis man endelig gør... så har det nok ikke været meget sjovere end det er på ens arbejde:-)


Jeg spiller det ikke for pengenes skyld, men kun for underholdningen og det har jeg fået tilbage med den nye udvidelse 8) :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Skillfulsheep » 14. jul 2016 10:45

Jake242 skrev:Money makes the world go round... de har lavet det præcist så indbringende at hvis der er penge du er interesseret i, så kan du ligeså godt købe dig til det(da det tager lige så lang tid at grinde penge som det vil gøre at tjene dem på arbejdet)

Nu kan jeg ikke huske priser... men lad os sige det koster 500 kr at få 8 millioner in game cash. så svare det til 5-10 timers arbejde for en gennemsnits person efter skat.

Jeg vil gætte på at man ville have svært ved at lave 8 millioner på 5 timers online spil og hvis man endelig gør... så har det nok ikke været meget sjovere end det er på ens arbejde:-)


Problematikken (for mit vedkommende) ligger mere i, at man ved at løse missioner/heists/VIP-missioner kan tjene markant mere, end ved at køre ræs. Jeg er bestemt også imod, at de spytter DLC ud til os gratis, men at man ikke kan nyde godt af en brøkdel af tingene, hvis ikke man erhverver sig sharks-cards mv. Når det så er sagt, så er det ikke helt umuligt at tjene 150k/timen på Fleeca heists evt., hvilket på sin vis er fint nok. Man kan dog så vidt jeg ved på ingen måde tjene så meget på stunt-ræs eller på ræs generelt - og det er det, der irriterer mig lidt :) De måtte gerne øge payout lidt for ræs, så det kunne betale sig at køre ræs også (økonomisk set).

Lidt groft sagt så giver et ræs, der tager 7-8 min. vel omkring 10k (såfremt man vinder) - så inkl. ventetiden osv. giver det vel højest et udbytte på omkring 60-70k i timen, hvis man altså vinder. Det synes jeg virker meget lavt og jeg mener ikke at kunne huske, at udbyttet af ræs altid har været på så lavt et niveau, som det vi ser på nuværende tidspunkt.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf YCSMS » 14. jul 2016 16:39

Har et par spørgsmål, hvoraf det ene måske lyder lidt dumt :)

1. Desto højere level man er i, desto hurtigere kan man køre? Synes jeg oplever, at folk i højere level end mig, kan køre markant hurtigere. Selv i tilfældige stjålne biler, kan de ræse derud af.

2. Jeg er i skammekrogen, og har derfor svært ved at finde spillere. Hvordan finder man missioner, hvor godt kan spille alene?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Bettenelle » 13. aug 2016 23:06

Nogle folk der spiller gta, og gerne vil klare en masse heist?
Bettenelle
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Aalborg


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Lowlandet » 15. aug 2016 17:27

Bettenelle skrev:Nogle folk der spiller gta, og gerne vil klare en masse heist?


Jeg vil gerne :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Niki Lauda DK » 27. aug 2016 01:48

Vi er tre gamle venner som er gået i gang med gta5 online.

Fubzter
Lille lund
Niki lauda DK

Hvis nogen har lyst til at spille med sender i bare en venneanmodning. Det er ikke på et særligt seriøst niveau eller på faste dage. Bare lidt hygge ind imellem.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Twinkling » 30. aug 2016 03:55

Jeg kunne bruge noget hjælp kl 15 imorgen, jeg skal spille med to andre, men ingen andre har valgt at vise flaget - og jeg vil gerne gå efter at gå fra A til B i heists med samme crew.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Wmariak » 6. okt 2016 05:14

Andre der er i gang med den nye opdatering? Jeg er selv i level 10 online, og kunne godt bruge lidt danskere at spille med.
Billede
Wmariak
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: GTA V - Xbox One

Indlægaf Benja190782 » 22. apr 2017 12:38

Nogle af mine bedste billeder i GTA V.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron