Xboxlife forum

GTA V Online - Biler/Søges

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA V Online - Biler/Søges

Indlægaf TwankyDK » 17. nov 2013 12:27

Hey alle sammen! - Tænkte vi burde ha' en tråd for dem som leder efter biler, og har svært ved at finde dem eller bare snakke om biler og diskutere hvad der er bedst osv, muligheden for at give biler ud er der jo endnu, ved at starte en mission som side passager, og køre bilen i garagen.. Rockstar har udtalt at der ikke sker noget med dem som gør det, de lader det ligge, fordi de ved godt nogen biler er alt for svære at lokalisere. :D

- Jeg personligt søger en Sabre Turbo, nogen der ejer den?

(EDIT) - Har fundet Sabre Turbo.. :)

- Twanky
Senest rettet af TwankyDK 17. nov 2013 17:34, rettet i alt 1 gang.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V Online - Biler/Søges

Indlægaf Combio » 17. nov 2013 16:26

Tjooo, jeg har franklins bil og towtruck, men det er på ps3....
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: GTA V Online - Biler/Søges

Indlægaf BeatenIndiana » 17. nov 2013 17:04

Sabre turbo kører rundt næsten over det hele. Den kan jeg hurtigt finde til dig ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V Online - Biler/Søges

Indlægaf TwankyDK » 17. nov 2013 17:38

Har fundet den, det nemmeste er at man bare laver edit i ens indlæg, når bilen er i hænde, så folk ikke leder for andre forgæves..

Er Towtruck modded in i online? forstår ikke hvorfor Rockstar ville tage den ud, så skulle de jo også fjerne cargobob, som jeg heller ikke kan spawne længere, lvl 70... de skal virkelig fikse noget, kan ikke passe folk skal modde biler ind for at få de biler de ønsker..

Grunden til jeg ville have Sabre Turbo var fordi folk siger det er den hurtigste muskelbil.. ;)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V Online - Biler/Søges

Indlægaf polle3600 » 17. nov 2013 18:47

TwankyDK skrev:Er Towtruck modded in i online? forstår ikke hvorfor Rockstar ville tage den ud, så skulle de jo også fjerne cargobob, som jeg heller ikke kan spawne længere, lvl 70... de skal virkelig fikse noget, kan ikke passe folk skal modde biler ind for at få de biler de ønsker..

Ku' da være at de havde planer om at release den sammen med noget dlc i løbet af spillets levetid. Heist kom jo heller ik' med det samme.

TwankyDK skrev:Grunden til jeg ville have Sabre Turbo var fordi folk siger det er den hurtigste muskelbil.. ;)

Du skal ik' tro på alt hva' du læser på nettet. Gauntlet, Dominator, Buccaneer, Phoenix og Ruiner er alle hurtigere end Sabre Turbo. Foretrækker selv Phoenix'en, mest pga. af den kæmpe store Brian-spoiler. Den er nem at finde da den spawner over det meste af mappet og det er så vidt jeg ved den eneste bil, som spawner i lime-grøn.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V Online - Biler/Søges

Indlægaf carlmlr » 18. nov 2013 15:36

TwankyDK skrev:Grunden til jeg ville have Sabre Turbo var fordi folk siger det er den hurtigste muskelbil.. ;)

Det er ikke sådan man staver til Gauntlet :)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster