Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2014 09:30

TwankyDK skrev:Rockstar er klar over fejlen, men de siger det kun er dem der bruger wifi på deres X1, dem der har sat LAN i den, inklusiv mig, er der ingen problemer ved siger de. :)


Så hvis jeg propper et lan kabel ind i min xbox one, så burde jeg ikke have problemer online?

Det lyder godt nok mærkeligt.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. nov 2014 15:16

Yeps, sådan var det også sidste år da det udkom til 360/PS3.

- Men LAN vil jo altid give en mere stabil forbindelse end wifi .

- kan jo self ikke garantere dig at vil virke, har altid haft LAN i mine konsoller gennem tidens løb.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. nov 2014 15:37

Twinkling skrev:Der er to giveaways, en med en PS4 og 10 anden præmier med merchandise og en anden med Xbox One. Begge konsoller er GTA V - branded. Danmark er inkluderet i deres liste af lande der kan deltage, så det er bare om at melde sig til.

Xbox One kræver bare du logger ind med din social club acc og klikker submit, PS4 kræver dog du udfylder en formular med navn og adresse, uanset social club acc. Jeg mener at man skal være over 18 for at deltage.


18 eller over skulle jeg håbe da.. :lol:
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 26. nov 2014 17:24

TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:Der er to giveaways, en med en PS4 og 10 anden præmier med merchandise og en anden med Xbox One. Begge konsoller er GTA V - branded. Danmark er inkluderet i deres liste af lande der kan deltage, så det er bare om at melde sig til.

Xbox One kræver bare du logger ind med din social club acc og klikker submit, PS4 kræver dog du udfylder en formular med navn og adresse, uanset social club acc. Jeg mener at man skal være over 18 for at deltage.


18 eller over skulle jeg håbe da.. :lol:


Hvis man er fyldt 18 er man også over 18, der 18 år gammel per definition er præcis det øjeblik du er 18 år, dvs. øjeblikket efter vil man være over 18 år. Så ingen grund til at ændre noget der.

Man er over 18 fra øjeblikket efter man er 18, til det øjeblik man bliver 19(man er selvfølgelig stadig over 18 men så er man også over 19)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 27. nov 2014 00:00

Det virker bedre med kabel :P

er lidt skuffet over den ustabile framerate :/
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf Brandstrup » 27. nov 2014 06:33

Mike JezZ skrev:Det virker bedre med kabel :P

er lidt skuffet over den ustabile framerate :/


+1, håber det er pga. internetproblemerne online. Har ikke spillet SP endnu, så ved ikke også om det er der?
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 27. nov 2014 09:22

Brandstrup skrev:
Mike JezZ skrev:Det virker bedre med kabel :P

er lidt skuffet over den ustabile framerate :/


+1, håber det er pga. internetproblemerne online. Har ikke spillet SP endnu, så ved ikke også om det er der?


Hakkende framerate har som regel ikke noget med internetproblemer at gøre selvom det er online.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 28. nov 2014 18:31

Jeg søger forståelse for gta løb:

Jeg oplever ofte, at det kører godt for mig, og pludseligt ryger jeg ned i position , fx fra en tredje plads til syvende plads, på trods af at ingen overhaler mig?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 28. nov 2014 20:45

Der var en herinde, som fortalte mig at Rockstar havde fjernet "the lower car glitch" i GTA V til NG.

Ville bare sige at det passer ikke - it's still there! ;P
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 28. nov 2014 21:58

Mike JezZ skrev:Jeg søger forståelse for gta løb:

Jeg oplever ofte, at det kører godt for mig, og pludseligt ryger jeg ned i position , fx fra en tredje plads til syvende plads, på trods af at ingen overhaler mig?

Muligvis missede checkpoints? Men ellers kan det være lags, så alle ikke bliver vist præcist hvor de er for hinanden. Der var endda en glitch i GTA IV hvor man kunne køre et helt ræs uden at se hinanden.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 5. dec 2014 11:00

Er der nogen der præcis kan fortælle hvordan man modtager de 2 * 500K? Jeg har nu gennemført det første heist i sp og stadig ingen penge. Online har jeg overført min char men ikke spillet nogen missioner, kunne lallet rundt:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 5. dec 2014 11:06

Jake242 skrev:Er der nogen der præcis kan fortælle hvordan man modtager de 2 * 500K? Jeg har nu gennemført det første heist i sp og stadig ingen penge. Online har jeg overført min char men ikke spillet nogen missioner, kunne lallet rundt:-)


Du skal hente dem i ingame-storen, sådan er det på PS4, bør være det samme på XB1. Story-pengene vil være DLC og online-pengene et Bullshark Cash Card
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 5. dec 2014 19:24

Major Oblivious skrev:
Jake242 skrev:Er der nogen der præcis kan fortælle hvordan man modtager de 2 * 500K? Jeg har nu gennemført det første heist i sp og stadig ingen penge. Online har jeg overført min char men ikke spillet nogen missioner, kunne lallet rundt:-)


Du skal hente dem i ingame-storen, sådan er det på PS4, bør være det samme på XB1. Story-pengene vil være DLC og online-pengene et Bullshark Cash Card


Tak, skulle installere en 9.51 mb fil... Tror det virker nu
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 7. dec 2014 01:07

Har fundet en glitch der giver unlimited cash i sp forholdsvist tidligt i spillet. Har klaret første heist + lifeinvader.

Glitchen går på at invistere i aktien Lifeinvader( som er i bund pga man har likvidret ceo'en)

Det jeg har fundet ud af er: når man loader sit spil så vil lifeinvader aktien ligge forholdsvist højt, hviler man 8 timer vil den falde til bund niveau.

Eksempel: lifeinvader aktie mindre end 5,00 dollars, køb alt hvad du kan med alle 3 chars.---> gem spillet

Når spillet loades går man direkte ind og sælger... Aktien ligger på plus i fortjeneste( har maks set + 160% og min + 30%)

Når man har solgt alt på alle 3 chars så hviler man 8 timer(går ind til sin seng og trykker, men saver ikke) når man så har hvilt er aktien faldet.... Gerne ned mellem 4,9-4,6. Så køber man igen og gemmer spillet.... Igen og igen og igen

Hele processen at købe og sælge med alle 3 chars tager 10 min. Har på to timer gået fra 1 million med Michael(hans take fra det første heist) til 227 millioner, Franklin har 70 millioner og Trevor 17,5 million. Eftersom man kan lave mellem 30% til 160% fortjeneste(random... Hvis man får 30% kan man loade om igen og håbe på højere procent) så vil jeg på de næste 10 min minimum lave 60 millioner ekstra med Michael....:-)

Håber i kan bruge denne glitch. Har ikke undersøgt med andre aktier og har ikke set andre beskrive denne åbenlyse glitch nogen steder endnu. Har kun testet den på xbox one

Mvh Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 7. dec 2014 09:48

Hvad skal man dog bruge alle de penge til i singleplayer?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron