Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 25. nov 2014 09:57

TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:det kan jeg få på x1 versionen. det e achievements der er vigtige.


Ja, også for mig men nåede da at få dem inden next-gen release.. Er du tæt på lvl 100? payout og RP for missionerer er jo blevet forhøjet, vi er jo nogle stykker som gerne vil spille lidt :) - Og et par stykker der gerne vil op level, og man kan vidst være en del flere i missionerne nu, stod der da jeg loadede online op, men kan ikke finde dig inde på Social Club ??


Jeg er level 72 skulle jeg mene. Jeg er frisk på at planlægge en no-mics spildate med nogle stykker herindefra. Da jeg prøvede at spille i fredags stødte jeg udelukkende på griefers der kørte væk med det man skulle bruge/aflevere.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 25. nov 2014 13:19

Hvordan kører gta v ellers på xo? Er det hakkefrit, og hvordan er styringen? Er det auto aim i fps mode eller kun third person?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 25. nov 2014 19:55

Jeg opdatere lige med et nyt spørgsmål, da det nu er købt :P

Hvis jeg importerer min gamle character, er det så muligt at lave udseende om på ham igen hvis jeg ønsker det, eller skal jeg lave en ny character?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. nov 2014 20:07

Mike JezZ skrev:Jeg opdatere lige med et nyt spørgsmål, da det nu er købt :P

Hvis jeg importerer min gamle character, er det så muligt at lave udseende om på ham igen hvis jeg ønsker det, eller skal jeg lave en ny character?


Den mulighed for du som det første når du impoterere, da jeg var færdig og skulle ind i tøjbutikken og se om der var noget nyt tøj, nope, det var der ikke, men fandt ud af han havde en hel urskov under t-shirten, så tog jeg hen til frisøren, og fandt det removed også fandt jeg også ud at at han nu kan lave hår på brystet, farve hår, makeup, skin-sugery mm.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 25. nov 2014 20:36

Cool :) Jeg har prøvet at søge lidt på transfer, og som jeg kan se, skal man ikke gøre det store hvis man har haft den på ps3 og vil spille på Xo?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. nov 2014 21:04

Mike JezZ skrev:Cool :) Jeg har prøvet at søge lidt på transfer, og som jeg kan se, skal man ikke gøre det store hvis man har haft den på ps3 og vil spille på Xo?


Husk at gå ind på social club og sæt din platform til XO!
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 25. nov 2014 21:21

TwankyDK skrev:
Mike JezZ skrev:Cool :) Jeg har prøvet at søge lidt på transfer, og som jeg kan se, skal man ikke gøre det store hvis man har haft den på ps3 og vil spille på Xo?


Husk at gå ind på social club og sæt din platform til XO!


Det kan jeg ikke lige se hvordan man gør?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. nov 2014 22:00

Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:det kan jeg få på x1 versionen. det e achievements der er vigtige.


Ja, også for mig men nåede da at få dem inden next-gen release.. Er du tæt på lvl 100? payout og RP for missionerer er jo blevet forhøjet, vi er jo nogle stykker som gerne vil spille lidt :) - Og et par stykker der gerne vil op level, og man kan vidst være en del flere i missionerne nu, stod der da jeg loadede online op, men kan ikke finde dig inde på Social Club ??


Jeg er level 72 skulle jeg mene. Jeg er frisk på at planlægge en no-mics spildate med nogle stykker herindefra. Da jeg prøvede at spille i fredags stødte jeg udelukkende på griefers der kørte væk med det man skulle bruge/aflevere.


Hvorfor no-mics? fortrækker at man sidder i party sammen og kan aftale osv.. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 25. nov 2014 22:03

ugh, det gør jeg ikke- mest fordi jeg ikke er alene npr jeg spiller.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. nov 2014 22:08

Mike JezZ skrev:
TwankyDK skrev:
Mike JezZ skrev:Cool :) Jeg har prøvet at søge lidt på transfer, og som jeg kan se, skal man ikke gøre det store hvis man har haft den på ps3 og vil spille på Xo?


Husk at gå ind på social club og sæt din platform til XO!


Det kan jeg ikke lige se hvordan man gør?


iFruit appen på din telefon ;)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 25. nov 2014 23:17

Det var slet ikke så besværligt, jeg fik en besked om det da jeg loggede på :P

Hvad sker der for teksten? Kan den gøres større? Jeg spiller på et 46 tommer i stuen, og jeg kan simpelthen ikke se hvad der står. Teksten er skrevet med størrelse 8 eller sådan noget på et 46 tommer tv...

og hva sker der for at ingen spiller online?


Når jeg efter lang tid endeligt finder et online spil, får jeg:

"Alert:
Connection to the session lost due to an unknown network error. Please return to GTA V and try again later."

Først Halo, nu dette. Er det snart ikke muligt at spille mp mere på XO :evil:
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. nov 2014 05:11

Mike JezZ skrev:Det var slet ikke så besværligt, jeg fik en besked om det da jeg loggede på :P

Hvad sker der for teksten? Kan den gøres større? Jeg spiller på et 46 tommer i stuen, og jeg kan simpelthen ikke se hvad der står. Teksten er skrevet med størrelse 8 eller sådan noget på et 46 tommer tv...

og hva sker der for at ingen spiller online?


Når jeg efter lang tid endeligt finder et online spil, får jeg:

"Alert:
Connection to the session lost due to an unknown network error. Please return to GTA V and try again later."

Først Halo, nu dette. Er det snart ikke muligt at spille mp mere på XO :evil:


Rockstar er klar over fejlen, men de siger det kun er dem der bruger wifi på deres X1, dem der har sat LAN i den, inklusiv mig, er der ingen problemer ved siger de. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. nov 2014 05:18

Twinkling skrev:ugh, det gør jeg ikke- mest fordi jeg ikke er alene npr jeg spiller.


Nå ja, I remember now. Du plejer ellers at være særdeles underholdende :lol: - Men fred være med det.

Men den der skal hoste skal jo nok være den er der er i højest lvl, jeg er 197 dvs adgang til alt..

Der er vidst et par stykker herinde som er i lvl 1000 eller 800 kan ikke huske, men de poster ikke ret tit.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. nov 2014 05:22

Man kan deltage i en konkurrence her, hvis nogle skulle være interesseret :)

http://socialclub.rockstargames.com/events
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 26. nov 2014 09:00

Der er to giveaways, en med en PS4 og 10 anden præmier med merchandise og en anden med Xbox One. Begge konsoller er GTA V - branded. Danmark er inkluderet i deres liste af lande der kan deltage, så det er bare om at melde sig til.

Xbox One kræver bare du logger ind med din social club acc og klikker submit, PS4 kræver dog du udfylder en formular med navn og adresse, uanset social club acc. Jeg mener at man skal være over 18 for at deltage.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron