Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf pede B » 22. nov 2014 18:13

Jeg er rimelig ny i GTA Online.. level 4 jeg har transferet. Hvad er bedst at spille hvis man gerne vil hurtigt op i level? Gerne noget hvor man spiller på hold med andre :) og hvordan finder man det?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 22. nov 2014 18:25

Pede, missioner er detder varierer mest. Men som lvl 4 har du ikke ret mange tilgængelige. Du finder missioner og alle andre online modes i pausemenuen under online og jobs - vælg rockstar created.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 22. nov 2014 19:22

pede B skrev:Jeg er rimelig ny i GTA Online.. level 4 jeg har transferet. Hvad er bedst at spille hvis man gerne vil hurtigt op i level? Gerne noget hvor man spiller på hold med andre :) og hvordan finder man det?


Jeg er i lvl 197, jeg kan gpdt give dig en hånd med nogen gode payout missioner, hvis du er interesseret :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf pede B » 22. nov 2014 21:09

Det må du meget gerne.. Altid godt at få en hånd :) jeg tilføjer dig næste gang jeg spiller GTA..
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 22. nov 2014 22:14

pede B skrev:Det må du meget gerne.. Altid godt at få en hånd :) jeg tilføjer dig næste gang jeg spiller GTA..


Vi kunne jo være 4 evt? eller jeg ved ikke om det stadig er maks 4 spillere i en mission lobby, når online kan have 30 spillere i en session, + hvis man er flere i en mission = højere payout + mere RP/XP. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 22. nov 2014 22:43

Hvis i spiller 360 kunne jeg godt bruge nogen teammates der er til at stole på og som ikke griefer ved at gøre det modsatte af hvad missionen går ud på /rant
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 23. nov 2014 15:54

Twinkling skrev:Hvis i spiller 360 kunne jeg godt bruge nogen teammates der er til at stole på og som ikke griefer ved at gøre det modsatte af hvad missionen går ud på /rant


Dem har jeg mødt en hel del af.. men har kun min One, du vel hellere på 360? - Må så sige at Online på One fungere ikke særlig godt, tager 100 år at loade missionerne op.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 23. nov 2014 16:27

Det tager også shitload tid at loade på 360.

Jeg vil nå lvl 100 måske 101 eller 102 før jeg går over til One-udgaven. Jeg har ikke lyst til at skulle gøre dobbeltarbejde det sidste stykke.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 23. nov 2014 16:34

Twinkling skrev:Det tager også shitload tid at loade på 360.

Jeg vil nå lvl 100 måske 101 eller 102 før jeg går over til One-udgaven. Jeg har ikke lyst til at skulle gøre dobbeltarbejde det sidste stykke.


Så vent dog til 120, der jo " final level " altså, du unlocker en minigun og et sæt tøj.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 23. nov 2014 16:54

det kan jeg få på x1 versionen. det e achievements der er vigtige.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 23. nov 2014 17:17

Det her skulle være en liste over noget af det nye musik i next-gen versionen af GTA V. Bemærk Non-Stop-Pop FM, nogen fede sange blandt der..

Billede
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. nov 2014 00:53

Twinkling skrev:det kan jeg få på x1 versionen. det e achievements der er vigtige.


Ja, også for mig men nåede da at få dem inden next-gen release.. Er du tæt på lvl 100? payout og RP for missionerer er jo blevet forhøjet, vi er jo nogle stykker som gerne vil spille lidt :) - Og et par stykker der gerne vil op level, og man kan vidst være en del flere i missionerne nu, stod der da jeg loadede online op, men kan ikke finde dig inde på Social Club ??
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 25. nov 2014 01:55

Jeg har nu fået tre opdateringer der hver fylder 1151MB, altså lidt over 1GB. Første fik jeg ved launch anden fik jeg to dage efter og nu er nr. 3 lige gået i gang her for 2min siden. Har i også fået dem, eller er det min Xbox One der "glemmer" opdateringerne og installerer dem på ny? For efter jeg anden gang havde opdateret der gik jeg da ind og ud af spillet flere gange uden den sagde noget. Er der ikke et sted hvor man kan se de patches/opdateringer der er udgivet?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 25. nov 2014 06:01

CvKM skrev:Jeg har nu fået tre opdateringer der hver fylder 1151MB, altså lidt over 1GB. Første fik jeg ved launch anden fik jeg to dage efter og nu er nr. 3 lige gået i gang her for 2min siden. Har i også fået dem, eller er det min Xbox One der "glemmer" opdateringerne og installerer dem på ny? For efter jeg anden gang havde opdateret der gik jeg da ind og ud af spillet flere gange uden den sagde noget. Er der ikke et sted hvor man kan se de patches/opdateringer der er udgivet?


Den er god nok, der er kommet 3 updates

https://support.rockstargames.com/hc/en ... nformation
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf famulor » 25. nov 2014 09:55

JohnH skrev:
CvKM skrev:Jeg har nu fået tre opdateringer der hver fylder 1151MB, altså lidt over 1GB. Første fik jeg ved launch anden fik jeg to dage efter og nu er nr. 3 lige gået i gang her for 2min siden. Har i også fået dem, eller er det min Xbox One der "glemmer" opdateringerne og installerer dem på ny? For efter jeg anden gang havde opdateret der gik jeg da ind og ud af spillet flere gange uden den sagde noget. Er der ikke et sted hvor man kan se de patches/opdateringer der er udgivet?


Den er god nok, der er kommet 3 updates

https://support.rockstargames.com/hc/en ... nformation

Den sidste er da for 3 dage siden? Har ihvertfald ikke modtaget noget på ps4
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster

cron